Kan man lade vær med at hente pakke, hvis betalt med DK-kort?

  • Ja som overskriften siger.. Kan man det... Får nemlig en pakke imorgen som jeg fortryder!!

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • det er jo knap så fedt.. så skal man vel bare snakke med banken om at fører pengene tilabge igen

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Du kommer sikkert også til at vente på, at pakken bliver sendt tilbage.
    Jeg kan ikke lige huske hvor mange dage den ligger på posthuset, før den bliver sendt retur.
    Jeg tror ikke du kan få banken til at føre pengene tilbage, da du jo har pakken/varen på vej til dig. Du kommer sandsynligvis til at vente op til 3 uger før firmaet returnerer dine penge.


    Skraap...Jeg er enig. Derved sparer han tiden, hvor den ligger på posthuset og venter på retursendelse.

  • ... Er en joke ikke?


    Er det en butik eller privatperson du har købt hos? - Er IMO virkelig dårlig stil under alle omstændigheder.


    Modtag og anvend 14 dages returret hvis det er fra butik

  • hmm nægte modtagelse.. det er betalt med dankort osv... hmm

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    hmm nægte modtagelse.. det er betalt med dankort osv... hmm


    Jah også måske lige kontakte firmaet og fortryde købet ... Trods alt din ret i løbet af 14 dage fra modtagelsen ...

  • trist da pakken koster 200kr + 60 i porto+ 50 i porto den anden vej igen... tror bare jeg beholder pakken så

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    trist da pakken koster 200kr + 60 i porto+ 50 i porto den anden vej igen... tror bare jeg beholder pakken så


    kan også være der er nogle du kan sælge indholdet til ;)