Engle og Dæmoner

  • Mangler lidt feedback på denne her andmeldelse af Engle og dæmoner gider i at læse den og give lidt feedback (:
    Har lige læst den, det er en af de mest geniale bøger jeg længe har læst
    Link: Engle og Dæmoner


    Forresten hvad ser bedst ud 1.5 linje afstand eller 1? syntes i?





    EDIT: Forresten så kommer der noget om personere senere

  • Lidt opdeling i afsnit og korrekturlæsning vil klart hæve kvaliteten på din anmeldelse .. Jeg er ikke udpræget vild med den måde du har skrevet den på, da der er lidt for meget, så siger han det, og så siger han det, men på et 7. klasses-niveau er det nok egentlig meget godt ..


    Og kan så kun anbefale dig at gå i gang med Da Vinci Mysteriet! Den er intet mindre end genial! Jeg skal helt klart også have læst både engle og dæmoner samt hans øvrige bøger ..

  • Ja det havde jeg også på fornemmelsen jeg skriver for meget "tale sprog" det får jeg altid at vide.
    Jeg gik igang med da vinci igår, virkelig nice.
    er på omkring side 70.

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Og kan så kun anbefale dig at gå i gang med Da Vinci Mysteriet! Den er intet mindre end genial! Jeg skal helt klart også have læst både engle og dæmoner samt hans øvrige bøger ..


    Du vil muligvis blive skuffet. Da Vinci hænger nogenlunde logisk sammen. Det gør de andre ikke.


    I Engle og Dæmoner tænker man konstant: "Hvorfor gør han nu det?" eller "Hvorfor gør han ikke bare det".


    I Digital Fortress tænker man om de fleste af de tekniske forklaringer: "Sikke dog en gang bavl."


    Så du er klart startet i den forkerte ende af hans udgivelser. Jeg læste heldigvis Da Vinci sidst, så det ikke føltes som en tur ned ad bakke.