Getmore.dk

  • Jeg har nogle problemer med mit accespoint, købt hos getmore, så jeg vil forfærdelig gerne snakke med dem men de tager aldrig røret, og jeg har lidt svært ved at forklarer det hele over mail. Derfor tænkte jeg, er der ikke en på tweak der har et lokalt/privat nummer jeg hvor der er en der tager røret?


    På forhånd tak!


    Mvh. Anders

  • Quote

    Originally posted by BassQues
    Jeg har nogle problemer med mit accespoint, købt hos getmore, så jeg vil forfærdelig gerne snakke med dem men de tager aldrig røret, og jeg har lidt svært ved at forklarer det hele over mail. Derfor tænkte jeg, er der ikke en på tweak der har et lokalt/privat nummer jeg hvor der er en der tager røret?


    På forhånd tak!


    Mvh. Anders


    Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Men jeg har erfaret, at de er hurtige til at svare på email.
    Så hvis du kan få formuleret det, så er der store chancer for et hurtigt svar.

  • Well... Jeg har så en anden lille historie... Min router døde også for cirka et halvt år siden... Der skrev jeg så 2-3 mails til dem og prøvede at ringe til dem mange gange.
    Til sidst fandt jeg ud af at man ved D-Link produkter bare skal henvende sig direkte til D-Link når der er problemer...
    Det samme med min bærbar som også er købt der, inden jeg fik problemer med dem. Det er halvanden måned siden, med der kontaktede jeg bare Fujitsu-Siemens direkte.


    Så kan kun anbefale dig at undersøge om fabrikanten ikke har noget direkte kundesupport, og så ellers købe dine ting et andet sted en anden gang. :roller:


    PS. Har stadig ikke fået svar på de mails jeg sendte til dem for et halvt år siden.. :pokey:

  • Quote

    Originally posted by BassQues
    Jeg har nogle problemer med mit accespoint, købt hos getmore, så jeg vil forfærdelig gerne snakke med dem men de tager aldrig røret, og jeg har lidt svært ved at forklarer det hele over mail. Derfor tænkte jeg, er der ikke en på tweak der har et lokalt/privat nummer jeg hvor der er en der tager røret?


    På forhånd tak!


    Mvh. Anders


    Skriv en mail til dem og skriv at du gerne vil ringes op på xx xx xx xx fordi det er svært at forklare over mail.

  • Har godt nok også hørt meget skidt om dem... både ved RMA.. men har også oplevet at en vare står på lager og man bestiller den for bekræftelse og at pengene bliver trukket på kontoen men at varen aldrig kommer.


    De er som sagt ikke nemme at komme i kontakt med men da det endelig skete fik man bare afvide at varen var i restorder og at de ikke kunne give et leverings tidspunkt.


    Så de er altså desværre ikke nemme at have med at gøre... prøv producent direkte som en er inde på kan ofte være nemmere.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tak for svarene...


    Det er pisse irriterende man ikke kan komme til at snakke i telefon med dem, indtil nu har jeg kun haft gode erfarringer med dem men det her er langt fra tilfredsstillende. De har et telefon nummer på siden, så må man da gå ud fra man kan ringe til dem.


    Well. Det er et linksys accespoint der åbentbart er blevet træt. Det er lidt over et år så reklamationsretten gælder stadig. Problemet er at det ligesom har mistet sende rækkevidden, selvom jeg er inden for 5 meters radius hopper min bærbare tit af. Jeg havde det så med omme hos en ven, hvor jeg har købt det samme til ham og sat det op for ham og hans det er måske 8 gange bedre end mit. Endda mere....
    Jeg har ikke mishandlet det overhoved det hænger bare på væggen, og nu virker det bare af H..... til!


    Jeg vil godt nok håbe de svarer, prøver at skrive en mail til dem.



    Alle de historier om tegner ikke godt! Det er i hvert fald ikke der jeg skal købe et nyt hvis jeg ikke får et nyt af dem.

  • Desværre er Linksys' egen RMA lige til at lukke op og skide i. De har ikke dansk support, så man skal døjes med at maile frem og tilbage med dem - og ja det er et helvede fordi de fatter nada. Så jeg endte med at sende den ind igennem forhandleren og det gik helt smertefrit. Så ved ikke helt, hvad du skal gøre i dit tilfælde.

  • JUBII.... :clap:


    Jeg sendte en mail og beskrev problemet, 15 min efter havde jeg svar. Jeg spurgte derefter hvor lang tid det ville tage, og det skrev tilbage de ville ombytte den med det samme. Så spurgte jeg om jeg kunne købe mig til en router model i stedet med 4 port switch, det var heller intet problem. Jeg har sendt AP'et i dag så må vi se hvordan det går, hvis jeg er meget heldig får jeg en ny router på fredag! :cheers:



    Jeg er glad pt!