Et liv uden pc.. :(

  • Hvis der er nogle her der har en computer de vil bytte for et usselt liv, er det nu de skal slå til.
    jeg har nu forsøgt at leve uden computer i 2 uger og det er det rene helvede..
    De to andre der bor i huset morer sig højlydt på vegne af min ulidelige situation, de får eksempelvis en masse sjov ud af at udtale følgende:"Hej med dig,skal vi spille? - nånej... hahahahahahaha!"
    Hvad skal jeg stille op?
    Hvordan straffer jeg dem bedst?
    Er det overhovedet rimeligt at mobbe folk der ikke ejer en computer?


    På forhånd tak - kioskbaskeren

  • nej ellers tak, har det fint herhjemme
    ang. straf kunne du ikke som en start baske dem i ½12 eller poker, og spare skillingerne sammen til noget nyt hardware det tror jeg at jeg ville gøre
    nej det er aldrig pænt at mobbe, desuden er det med garanti dig de kommer til når deres egen 486 er i stykker ;)

  • Hey gINCAKe;tak for støtten, men som du nok kan forstå er et "live-spil" som 1/2 12 lidt for voldsomt og virkeligt for et par gutter der lever i en verden af uvirkelighed..(at jeg selv er misundelig er en anden sag..)
    Jeg tror jeg vil følge dit andet og udmærkede forslag; Jeg må knokle skillinger sammen til et nyt setup, andet er der ikke at gøre ved det.
    Mht. deres maskiner kan jeg kun sige... find selv på resten :D

  • SOMMER !? For mig er sommer bare en årstid hvor at der kommer irriterende solstråler ind på skærmen, så det er sværere at se ! X(
    HEHE, har nu aldrig kunnet lide sommer sådna seriøst.. Alle vil fandme på stranden, jeg hader standen - hader at solbade, og hader at bade :(

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Alle vil fandme på stranden, jeg hader standen - hader at solbade, og hader at bade :(


    ha ha :D så er du sq lige så hvid som mig. nærmest sådan blåhvid eller hva ?(

  • ka godt lide varmen, men jeg hader stranden(men ikke de topløse chicks der færdes på den) for når man kommer hjem har man sand over det hele og i røven!
    Stråler på skærmen er ikke noget problem...det handler bare om at have det rigtige forhæng... 8)

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • hmmm det er kender jeg godt !! har været ude ved min kærste i omkring 95% af min feire og det er hårdt ikke at have en computer i den tid !! men det kunne være mere ned tur hvis man ikke hede noget at "rive i"!! :))