Playoffs / Superbowl.

  • Hej


    Er der nogen af jer der stadig hænger i ?


    Mit personlige favorithold kom ikke videre, men synes stadig det er nogle super spændende hold der er med videre. F.eks var kampen i går Pittsburgh - Cincinnati fantastisk - på trods af en klam start :boxed:


    Hvilke hold tror i vi ser i superbowl i år , og hvilket er jeres favorit ?

  • Sad virkelig med en dårlig smag i munden af sidste halvleg af Bengals/Steelers kampen.
    Det var virkelig en skam at Palmer blev skadet i starten, og et kæmpe brag for Bengals. Virkelig utroligt sådan som Kitna tog 1. halvleg. Tænk, at han var bænket? Virkelig stort spillet. En rigtig skam at det gik så galt for dem i 2. halvleg.
    Kunne være fedt hvis Bengals kom med, da de altid har været underdogs, og kendt som et rigtig lorte hold.


    Steelers forsvar var genialt.


    Lavede forresten en Roethlis-burger til aftensmad idag, efter at have set indslaget på Zulu igår. Christ den var syg 8o Er ihvertfald godt mæt :)) Nok kolesterol og protein til at slå en elefant ihjel :)) Lidt skræmmende at jeg i så fald overlevede :))


  • Yessir. FED kamp, den sidste. Tragisk start, men syntes faktisk det var noget af det der gjorde den klasse.
    Den første kamp var ikke meget ved. Giants blev tromlet fuldstændig over ende og Manning skuffede grift IMO. Så jeg kan godt leve med at misse godt og vel den første halvdel af den.


    Og der er ene fede kampe tilbage, på papiret. Det her bliver klasse :)
    Man kunne håbe på at Patriots kommer videre. De er ret sjove og de har sgu fortjent det lidt med den sæson. Dog lyder det usandsynligt, men alt kan ske..
    Ellers er The Bus også altid sjov ja. Steelers kaster bare for lidt ;)

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Sad virkelig med en dårlig smag i munden af sidste halvleg af Bengals/Steelers kampen.
    Det var virkelig en skam at Palmer blev skadet i starten, og et kæmpe brag for Bengals. Virkelig utroligt sådan som Kitna tog 1. halvleg. Tænk, at han var bænket? Virkelig stort spillet. En rigtig skam at det gik så galt for dem i 2. halvleg.
    Kunne være fedt hvis Bengals kom med, da de altid har været underdogs, og kendt som et rigtig lorte hold.


    Steelers forsvar var genialt.


    Lavede forresten en Roethlis-burger til aftensmad idag, efter at have set indslaget på Zulu igår. Christ den var syg 8o Er ihvertfald godt mæt :)) Nok kolesterol og protein til at slå en elefant ihjel :)) Lidt skræmmende at jeg i så fald overlevede :))


    Den kan jeg godt skrive under på.. :)) :9xo


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Shak
    Sidste kamp jeg så, var hvor giants fik røvfuld på hjemmebane. Så ikke Pittsburgh - Cincinnati :(


    Det var dumt ;)
    Første halvleg var noget af det bedste fodbold jeg har set.. Og Steelsers trickplay i andet var fandme også genialt :)

  • Quote

    Originally posted by SGN_X
    Stoppede med at se det efter Giants fik røvfuld i går :boxed: ;(


    Giant havde da fortjent de tæsk. Eli Manning er da den ringeste quarterback nogensinde. Hvordan han kan tjene så mange penge er mig godt nok et mysterie.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Lavede forresten en Roethlis-burger til aftensmad idag, efter at have set indslaget på Zulu igår. Christ den var syg 8o Er ihvertfald godt mæt :)) Nok kolesterol og protein til at slå en elefant ihjel :)) Lidt skræmmende at jeg i så fald overlevede :))


    ha ha fantastisk - vi har lige gjort det samme.


    Vi lavede en hver med 300gram kød pr mand - og vi gik begge fuldstændig døde på den :boxed: - men de smager skam godt ;)

  • Ved ikke med jer, men jeg er altså blevet lidt lun på Seahawks og Shaun Alexander - han er fandeme en vild runningback ;)


    Colts har nok mest "fortjent" at vinde den, men har bare så svært ved at holde med et hold som Colts - så hellere Steelers eller Seahawks :cheers:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    ha ha fantastisk - vi har lige gjort det samme.


    Vi lavede en hver med 300gram kød pr mand - og vi gik begge fuldstændig døde på den :boxed: - men de smager skam godt ;)


    Hehe, brugte 250g her og det var ihvertfald rigeligt.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Ved ikke med jer, men jeg er altså blevet lidt lun på Seahawks og Shaun Alexander - han er fandeme en vild runningback ;)


    Colts har nok mest "fortjent" at vinde den, men har bare så svært ved at holde med et hold som Colts - så hellere Steelers eller Seahawks :cheers:


    Tiki Barber.. Han har nu været sindssyg to sæsoner i træk :clap:

  • har ikke fået set nogen kampe endnu da jeg ikke har været hjemme :( desvære.. regner dog med at tage revance næste runde :D


    mit favorithold er dog Oakland, fik dog ikke lige den bedste start eller slutning på seasonen faktisk ret så skuffende season.. blev dog positivt overrasket af LaMont og Moss :)

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Giant havde da fortjent de tæsk. Eli Manning er da den ringeste quarterback nogensinde. Hvordan han kan tjene så mange penge er mig godt nok et mysterie.


    Ja han er ikke den bedste ihvertfald. Men har haft sine gode øjeblikke og har godt øje for spillet.. bliver spændende at se hvad der sker når han udvikler sig lidt. Han når dog aldrig brormand tror jeg ;)
    Barber er syg nok, ligeså Alexander.
    Men Seahawks i SB er meget muligt, ligeså Colts. Vi får se. Det bliver ihvertfald en fed aften med gutterne :)