Sagsøger Bill Gates, Rupert Murdoch?

  • Sagen er den...
    20th Century Fox står for filmatiseringen af bogen Eragon, som tilsyneladende bruger et logo som i mine øjne er identisk med det velkendte "e" i logoet for MicroSoft InternetExplorer, som jeg udminbart tror er Copyright protected..


    http://www.eragonmovie.com


    Rupert Murdoc er ejeren af FOX :)

  • Nej...


    Det er et helt andet marked, og hvis filmen er god, så kan det være at folk begynder at forbinde det logo med noget godt? :D


    I øvrigt synes jeg slet ikke at det logo ligner.

  • Hvad er det for noget vrøvl? Det er jo bare et bogstav. Det ligner godt nok MEGET LIDT det ikon for IE. Men seriøst...der er grænser for hvor meget et lille 'e' kan adskille sig.


    Tvivler på, at Bill Gates er lige så hyklerisk som et antal af amerikanske jurister har vist sig at være.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg tror ikke at der vil blive nogen egentlig retsag, for det e ligner bare så lidt IE logoet.


    Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Nej det tror jeg ikke, og hvis han gjorde, tror jeg ikke han vandt. Men hvem ved, verden er syg.


    NEJ


    på det juridiske område er USA syg!

  • det ligner da ik en skid.. kun på farven, og han kan ik ligefrem sagsøge dem for at bruge farven blå fordi den har ingen copyright på ;)

  • Quote

    Originally posted by origin
    det ligner da ik en skid.. kun på farven, og han kan ik ligefrem sagsøge dem for at bruge farven blå fordi den har ingen copyright på ;)


    Hvor sødt. Du kan rime :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ligner og ligner ... Tror du skal have pudset dine briller lidt mester :boxing:


    Nu er deres logo jo bare et "e" med lidt 3d effekter ... og det der er også et "e" med nogle andre effekter ..