Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 8. januar 2006, 20:49

Sagen er den...
20th Century Fox står for filmatiseringen af bogen Eragon, som tilsyneladende bruger et logo som i mine øjne er identisk med det velkendte "e" i logoet for MicroSoft InternetExplorer, som jeg udminbart tror er Copyright protected..

http://www.eragonmovie.com

Rupert Murdoc er ejeren af FOX :)

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

2

søndag, 8. januar 2006, 20:51

Nej...

Det er et helt andet marked, og hvis filmen er god, så kan det være at folk begynder at forbinde det logo med noget godt? :D

I øvrigt synes jeg slet ikke at det logo ligner.

3

søndag, 8. januar 2006, 20:55

synes slet ikke det ligner... det er jo bare et E.. så må vi andre heller ikke skrive E mere eller hvad da det også er et brud på copyright... :roller:

4

søndag, 8. januar 2006, 20:56

Hvad er det for noget vrøvl? Det er jo bare et bogstav. Det ligner godt nok MEGET LIDT det ikon for IE. Men seriøst...der er grænser for hvor meget et lille 'e' kan adskille sig.

Tvivler på, at Bill Gates er lige så hyklerisk som et antal af amerikanske jurister har vist sig at være.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

søndag, 8. januar 2006, 20:59

Hvor er de lige de 2 ligner hinanden?

Ja ok.. Det er et E begge steder..
Men er det så ikke også det???

6

søndag, 8. januar 2006, 21:09

Nej det tror jeg ikke, og hvis han gjorde, tror jeg ikke han vandt. Men hvem ved, verden er syg.

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

7

søndag, 8. januar 2006, 23:09

Jeg tror ikke at der vil blive nogen egentlig retsag, for det e ligner bare så lidt IE logoet.

Citeret

Originally posted by ZeroKill3r
Nej det tror jeg ikke, og hvis han gjorde, tror jeg ikke han vandt. Men hvem ved, verden er syg.

NEJ

på det juridiske område er USA syg!

8

søndag, 8. januar 2006, 23:17

det ligner da ik en skid.. kun på farven, og han kan ik ligefrem sagsøge dem for at bruge farven blå fordi den har ingen copyright på ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

9

søndag, 8. januar 2006, 23:18

Citeret

Originally posted by origin
det ligner da ik en skid.. kun på farven, og han kan ik ligefrem sagsøge dem for at bruge farven blå fordi den har ingen copyright på ;)

Hvor sødt. Du kan rime :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

10

søndag, 8. januar 2006, 23:29

Ligner og ligner ... Tror du skal have pudset dine briller lidt mester :boxing:

Nu er deres logo jo bare et "e" med lidt 3d effekter ... og det der er også et "e" med nogle andre effekter ..

11

søndag, 8. januar 2006, 23:31

Citeret

Originally posted by Bubbi
Hvor er de lige de 2 ligner hinanden?

Ja ok.. Det er et E begge steder..
Men er det så ikke også det???

Ikke engang de dummeste amerikanere vil forveksle "The big blue E" med det der E ..

12

søndag, 8. januar 2006, 23:35

Citeret

Originally posted by Berleburg

Citeret

Originally posted by origin

Hvor sødt. Du kan rime :D

haha ja.. er skabsrimer :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

13

søndag, 8. januar 2006, 23:35

Ej må jeg også sige... det er sku ikke det samme logo ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.