Tweak Lan på Sjælland i Køge?

  • hmm...


    jeg har stemt at jeg ikke ville på sjælland, fordi at transport bliver sindsygt dyrt.


    så hvis man bare skulle med uden at det kostede noget, og jeg kunne skaffe noget transport hver vej - så ville vi da have en god start. :)

  • Det er jo netop derfor jeg skriver det - Hvis folk ikke skal af med de der sølle 100 kroner mere, om det så ville tiltrække et par flere.. ?

  • man kunne jo evt. arangere et bustur for dem fra jylland.. gjorde vi den gang jeg spillede BF1942 i clan.. det kostede vist 150,- per mand! tur - retur og det er jo lige til at overkomme :)

  • Det er bare sørgeligt at vi ikke kan få det på benene.. Der er jo ingen der gider at tage initiativ til et LAN ud over mig ?.. Sådan ser det ihvertfald ud til..


    Der er ingen i Odense, hvor alle åbenbart synes det er fair at det holdes - (inkl. undertegnet ).. Dog kan det ikke lade sig gøre da der endnu ikke har meldt sig nogen..

  • Jeg er villig til at hjælpe til, med det jeg kan ift. min noget defekte ryg. Et eller andet kan jeg vel bruges til. ;)
    Jer er ihf. frisk til at gi' en hånd med, evt. med noget forberedelse, kontakt eller lign. - hvis det skulle blive aktuelt.
    Der er jo ikke så langt til Køge fra Brøndby. :9xo

  • Gider ikk rigtig køre hele vejen til Køge for at spille lidt computer..
    Det er ihvertfald 2-2½ times transport hver vej + billetten til storebæltsbroen..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Gider ikk rigtig køre hele vejen til Køge for at spille lidt computer..
    Det er ihvertfald 2-2½ times transport hver vej + billetten til storebæltsbroen..


    vær nu lidt fresh altid os der skal til jylland ;) der sker aldrig noget her på sjælland

  • STEMT: GIder ikke på sjælland


    Grund: Jeg skal bruge omkring omkring 1000 i transport samt bro, der udover kommer forplejning.


    Er ligeglad hvis der er 2-3 mere i bilen, så der deles om udgifter

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Gider ikk rigtig køre hele vejen til Køge for at spille lidt computer..
    Det er ihvertfald 2-2½ times transport hver vej + billetten til storebæltsbroen..


    Hey du er fra Haderslev
    Har selv boet der, så du må være fresh


    Du kan jo spørge T Holck om han vil med :P


    Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards


  • Haha :D


    Grus, de andre billisters frygt, og Tom Holck med Maseratti :D - Tror Grus kommer til at få mindreværdskompleks :D

  • Det tror jeg nu ikke - Tom kører ganske fornuftigt og sikkert. Det er kun når han tager kørehanskerne på at han .. udnytter bilen fuldt ud..

  • Gider ikke det her pis.. Folk brokker sig konstant, istedet for at komme med nogle bedre forslag.!


    Det er da totalt absurd, når man tænker på hvor mange der gerne vil være med til et Tweak Lan..


    Jeg gider ikke kæmpe for det her mere..SLUT! 3. gang er sidste gang, jeg føler mig som en kæmpe idiot!