ring billigst til mobil? hvor?

  • Hey...


    Jeg har fået det problem at der er kommet en kvinde ind i mit liv hehe.. og jeg ringer sq for meget, så jeg vil ha et nyt abo. der hvor det er billigst at ringe fra Til mobil...


    Nogle der ved hvor det er billigst??



    Sådan noget som Skype kan man der fringe til mobil, hvis man smider penge ind på en slags konto? jeg syntes ikke je kan finde ud af det når jeg læser inde på skype.com... nogle der ved det???

  • Der er jo CBB og Telmore...


    De har ihvert fald rimelige lave priser...


    Men ellers har Debitel, Tele 2 eller Telia (kan ikke lige huske hvem, kan også være de har allesammen) lavet et abo hvor man kunne "ringe frit."


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • hehe jeg står i fuldstændigt samme situation. Hun bor i kbh og jeg i Århus (et halvt år endnu).. så er vist også lidt på udkig efter noget fri snak og evt også noget fri sms.


    Man kunne selvfølgelig lave lidt research selv, men nu der er spurgt, så er jeg lige med på en lytter ;)

  • Jeg bruger pt det der fri snak fra sonofon, og der fyrer jeg den godt af for et fast beløb om måneden - og det er ikke sindsygt dyrt hvis man bruger mere end de 48 timer.


    Sms'er ikke så meget, så det er fint for mig ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Jeg bruger pt det der fri snak fra sonofon, og der fyrer jeg den godt af for et fast beløb om måneden - og det er ikke sindsygt dyrt hvis man bruger mere end de 48 timer.


    Sms'er ikke så meget, så det er fint for mig ;)


    Den kan også kombineres med Fri SMS til dem der vil det .. Det vil dog gøre regningen ca. 200 kr. dyrere pr. måned end hvis man kan "nøjes" med hvad Fri Fritid tilbyder ..

  • Mener TDC har et eller andet hvor man vælger 5 numre, som man så sparer 25% på når man ringer.
    Ved ikke om det er mobil, eller kun fastnet.


    Kan godt være jeg er helt ude i hampen her...

  • kan det passe at for "KUN" 99kr i måneden kan man få 1000min. fri tale med det her? eller læser jeg hele forkert. så man betaler KUN de 99kr i måneden ( og så de sms'er og alt det ved siden af ) Kan det passe??

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag
    siger dette nok :D
    Samtalestart/opkaldsforsøg
    50 øre/ 25 øre


    Det er rigtigt... det ender nok med jeg går over til Sonofon og tager den... det ser ud til at være billigst i længden

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Det er rigtigt... det ender nok med jeg går over til Sonofon og tager den... det ser ud til at være billigst i længden


    Har hun telia?


    Jeg har sonofon fri fritid... fik en regning på 1300 første mdr... ved ikke hvad der gik galt... :boxed:



    Nå men husk at det kun er efter 18 og om weekenden..... Pris 199 Kr/ mdr.... (48timer mdr)


    og så er der Frisnak.... døgnet rundt... men endnu engang, husk det er 48 timer i alt på en mdr... Jeg mener det svarer til at du ringer for 14øre i minuttet... Pris 399 kr mdr...

  • 48 timers snak på en måned er godt nok også en del må man sige.. Men det løber selvfølgelig hurtigt op, hvis man har en kæreste der bor i den anden ende af byen.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Det er mig der har telia xpress... og det er sindsygt dyrt at ringe fra...
    Derfor tror jeg at jeg melder mig på Sonofon Fri Fritid til de 199,- og det kommer ikke til at koste meget mere, da jeg nortmalt ikke ringer efter kl. 18 om aften, det væreste er nok sms'er... men tror ikke jeg får regninger over 300-400 med det...

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    Det er mig der har telia xpress... og det er sindsygt dyrt at ringe fra...
    Derfor tror jeg at jeg melder mig på Sonofon Fri Fritid til de 199,- og det kommer ikke til at koste meget mere, da jeg nortmalt ikke ringer efter kl. 18 om aften, det væreste er nok sms'er... men tror ikke jeg får regninger over 300-400 med det...


    Har du overhovedet læst hvad jeg har skrevet? Du kan få Fri SMS sammen med Fri Fritid .. Men hvis du ikke ringer efter klokken 18 om aftenen, så er Fri Fritid jo et elendigt valg ..

  • Tjaa... Hvis du er "nervøs" for sms-forbruget, så koster det jo kun 99kr for gratis sms med Telmore, og for 200kr oven i, så kan du jo tale i næsten 4½ time om mdr.


    Min regning lyder på 99-140kr om mdr, da jeg stort set kun sms'r.


    CBB ligger i samme pris-trin.


    Men helt klart smartest med Sonofon Fritid, hvis du ævler i mere end 5-6 timer om mdr., efter klokken 18.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Har du overhovedet læst hvad jeg har skrevet? Du kan få Fri SMS sammen med Fri Fritid .. Men hvis du ikke ringer efter klokken 18 om aftenen, så er Fri Fritid jo et elendigt valg ..


    Det kan du tro jeg ahr.. men regnet ikke med at sende for 200 kr sms'er i måneden nu da jeg vil ringe mere... og ved ikke om jeg fik skrevet et rigtigt, men jeg ringer mest EFTER 18 om aften ;) så det der abo. passer mig fint ;)


  • De sidste 2 dage har jeg ringer mellem 3-4 timer hehe... Kun til hende :oops: :O

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    De sidste 2 dage har jeg ringer mellem 3-4 timer hehe... Kun til hende :oops: :O


    Du fik bare skrevet dette:
    og det kommer ikke til at koste meget mere, da jeg nortmalt ikke ringer efter kl. 18 om aften, det væreste er nok sms'er


    Der forstås jo at du ikk ringer efter 18 ;)


    Men okay, tror jeg er med nu :)


    Og 3-4 timers snak med kæresten.. Det er helt normalt.. De er dyre De Damer, uden tvivl.. Min er helt sikkert dyere at holde ved lige, end bilen.. :))

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    Det kan du tro jeg ahr.. men regnet ikke med at sende for 200 kr sms'er i måneden nu da jeg vil ringe mere... og ved ikke om jeg fik skrevet et rigtigt, men jeg ringer mest EFTER 18 om aften ;) så det der abo. passer mig fint ;)


    Som urbananen påpeger, så skrev du rent faktisk, at du ik ringede efter 18 .. Derfor jeg undrede mig over om du havde læst hvad jeg havde skrevet ..


    Fri SMS koster så også kun 100 kr .. ;)