Tweak Lan

  • Så prøver vi at lave en afstemning!


    Hvis nu man arrangerer et lan i Odense, og man skulle betale et mindre beløb for deltagelse, ca 100-150kr (afhængigt af deltagere). Vil DU så kunne møde op?


    Svar ærligt og realistisk og tænk som om du godt kan den weekend :) vi trækker bare lidt fra til sidst!

  • Syns der mangler noget lige imellem de her to..
    Kan KUN hvis kørsels aftale med andre tweakere
    KAN, men chancen for jeg dukker op, er ikke særlig stor


    Jeg ka sagtens selv sørge for transport og vil da også gerne dukke op, men det er ikke noget jeg sætter mit liv på og samtidig er det heller ikk noget jeg er helt ligeglad med :)


    Jeg gider f.eks. gerne hvis det blir lagt i en weekend jeg alligevel bare ska arbejde og ikk har andre planer - men gider ikk aflyse noget


    Btw Odense lyder fint for mig ;)

  • Vi er jo et par stykker fra herning og omegn og hvis nogen af dem er frisk på at finde ud af noget kørsel så er jeg helt sikkert klar. Ellers må jeg melde pas. Har ikke mulighed for at slæbe mit med i toget kan inte lade sig gøre og har ikke mulighed for bil selv.


    Men igen en opfordring til folket lad os da lige få en liste over hvem der dukker op til shg-open her i febuar så kan vi da om ikke andet gå en runde og sige davs til hinanden :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Nu er jeg GODT nok ikke meget for det når det er på Fyn... Men jeg tror godt jeg kan hvis jeg har kørsels mulighed.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition



  • så lad som om du godt gider/kan den weekend! Det største spørgsmål er nok hvem der kan og måske dukker op!

  • Tjah, lyder meget hyggeligt. Men tror ik jeg gider at rykke mit tower op med roden og så skal slæbe det med til fyn. Men er ved at tage kørekort, så det skulle forhåbentlig ikke være noget problem med kørsel. Nåh ja, har jo så også skolen der skal passes, og skal også snart ude at finde fast arbejde i form af læreplads.

  • tjaaah altså jeg kan godt komme til fyn og jylland (sjælland er for langt væk :P), men eneste, der for mit vedkommende, ville lokke mig med til et lan, skulle være noget vildt leg med OC/køling, f.eks. noget LN2, som jeg virkelig godt gad prøve sammen med nogle der har prøvet det før ;)

  • Hehe.. Jeg føler mig ikke særlig Truffet Casper :))


    Det kan godt arrangeres hvis der er stemning for det.. Eller at jeg skaffer jer LN2.. Men igen, der er kun hvis der er massiv opbakning om det.

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    tjaaah altså jeg kan godt komme til fyn og jylland (sjælland er for langt væk :P), men eneste, der for mit vedkommende, ville lokke mig med til et lan, skulle være noget vildt leg med OC/køling, f.eks. noget LN2, som jeg virkelig godt gad prøve sammen med nogle der har prøvet det før ;)


    vi må bare se at lokke folk med der har de forbindelser :)


    Så vil jeg også gerne med, og kan måske tage 1 person med i min lille Opel Corsa fra sønderjylland :cheers:


    /Grau

  • Hold den plads til mig mate! :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

    Rettet en gang, sidst af Cobber ().

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Hehe.. Jeg føler mig ikke særlig Truffet Casper :))


    Det kan godt arrangeres hvis der er stemning for det.. Eller at jeg skaffer jer LN2.. Men igen, der er kun hvis der er massiv opbakning om det.


    Det var skam overhovedet slet heller ikke meningen :razz:


    Men ville da være mega cool hvis du kom med det, så tror jeg godt jeg kan stille en celly maskine til rådighed, ikke at det er den vildeste maskine at lege med, men 100% oc er da sikker :evil:

  • Jeg lover dig at jeg tager 20 liter LN2 med til dig, hvis det vi får et sted at afholde det her LAN.. .. Deal ? :cheers:.. Så må du også kæmpe lidt for det.. :))

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Jeg lover dig at jeg tager 20 liter LN2 med til dig, hvis det vi får et sted at afholde det her LAN.. .. Deal ? :cheers:.. Så må du også kæmpe lidt for det.. :))


    Damn, det lyder sq fristende - går ud fra du er klar på at give en hjælpende hånd med når der skal leges også?, skal jo lige se hvordan det skal håndteres inden jeg selv kaster mig ud i det ;)

  • Det lyder sjovt. Kunne måske nok sagtens dukke op, men lanbox er ikke lige min maskines mellemnavn for tiden.
    Men trasnport over en weekend for 2 burde jeg kunne finde ud af hvis jeg ved det i god tid.
    50% risiko for arbejde.
    Jeg mangler også en mellemmulighed ud over den med transport, som jeg så vælger af nød.

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Damn, det lyder sq fristende - går ud fra du er klar på at give en hjælpende hånd med når der skal leges også?, skal jo lige se hvordan det skal håndteres inden jeg selv kaster mig ud i det ;)


    Skal jeg nok :)