CeBIT 2006

  • Hejsa


    Ja vi er nogle som står og skal derned i år når det nu kommer :)
    MEN hvordan med hotel osv? vi har tænkt os at tage der ned i weekenden (fredag - søndag) men vi skal bruge hotel...


    Nogle som har været dernede før som kan guide os lidt med det hele (hvad der er billigest osv.) og ellers hvem skal ellers derned? :D

  • Sov i bilen? Det er billigere :)) - Plejer jeg at gøre hvis jeg ender et eller andet underligt sted, og ikk har noget sted at sove..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Sov i bilen? Det er billigere :)) - Plejer jeg at gøre hvis jeg ender et eller andet underligt sted, og ikk har noget sted at sove..


    Hehe vi har skam også talt om autocamper men vi ved ik om man må på pladsen osv. + vi har kun kunne finde dem mega dyre at leje

  • Quote

    Originally posted by Pyro22


    Hehe vi har skam også talt om autocamper men vi ved ik om man må på pladsen osv. + vi har kun kunne finde dem mega dyre at leje


    Autocampere er møg dyre at leje.. Mit råd: Find jer et vandrehjem, og vær ude i GOD tid.. Ellers får i ikk en plads..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus


    Autocampere er møg dyre at leje.. Mit råd: Find jer et vandrehjem, og vær ude i GOD tid.. Ellers får i ikk en plads..


    vi har fundet 1 men det er 100km fra messen :(

  • Der er masser af gasthauses ved afkørelserne rundt omkring messen


    Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Vi plejer at bo i selve byen - godt og vel 20 minutter med offentlige transportmidler. Det er stort set ligegyldigt hvor i finder et vandrehjem, men i skal BESTILLE PLADSER NU!!!


    Offentlige transportmidler er meget udbredte og meget nemme at finde ud af - og der er MEGET fokus på messen hele ugen, så det er slet ikke noget problem at finde derud.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Ska også derned regner jeg stærkt med, men er det holdt i engelsk eller ska tyskerne lige vise at de stadig ikk gider at tale andet end tysk...?
    For gider ikk komme derned og så finde ud af at halvdelen af boderne er nærmest reserverede for tyskere og tysktalende