Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

mandag, 9. januar 2006, 13:31

Citeret

Originally posted by Zlinky

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

Originally posted by sam
Så er vi 3 fra jobbet der har meldt sig til rygestop kursus. Kurset begynder nok i marts oder so

Sådan... første skridt taget. :9xo
Min søster snakker også om rygestop i marts. Noget via hendes arbejde.
Til den tid skulle der gerne ligge 3300 kr. i vores rygestop sparegris. :9xo
Næste år til sommerferien, skulle der gerne være... hold nu fast... 32.000 kr. i den til en ferietur sydpå. 8o

Tak for supporten fra ikke rygerne i denne tråd. :9xo

32k ! 8o

passer meget godt.. hvis de begge 2 ryger 10 pakker om ugen.. det (hvis vi siger prince) 310 kr i ugen x 52 = 16120

så det 2 x 16120 = 32240 om året

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

42

mandag, 9. januar 2006, 13:55

Sygeligt faktisk.

43

mandag, 9. januar 2006, 14:02

Citeret

Citeret

Originally posted by sam
Så blev der sgu sat dato på rygestop kurset. 7/2-06.

Super. Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går med det.
Held og lykke til dig her fra. :9xo

Citeret

Originally posted by Zlinky
32k ! 8o

He he... Ja, jeg gloede også lige en ekstra gang, da jeg regnede lidt på det.
Vildest at tænke på, hvor mange penge man har ladet gå op i røg. :boxed:

Mange tak :)
Mit regnestykke
1 pakke 20 stks Prince pr dag x 365 x 31,- =11315,- pr år.

44

mandag, 9. januar 2006, 21:54

Hvor er det godt at se hvordan i støtter hinanden i at holde fast.. bliv ved.. jeg arbejder dagligt med ældre mennesker som har massive problemer pga. rygning... de siger entydigt,,, hvorfor stoppede vi ikke i tide..

Klø på gutter og gut-inder.. min fulde støtte her fra..

Jeg kæmper med de ekstra kg. som skal af, og tror kampen er lige så svær..

45

mandag, 9. januar 2006, 22:10

Citeret

Originally posted by Bagekartoffel
Hvor er det godt at se hvordan i støtter hinanden i at holde fast.. bliv ved.. jeg arbejder dagligt med ældre mennesker som har massive problemer pga. rygning... de siger entydigt,,, hvorfor stoppede vi ikke i tide..

De er de....
Jeg kæmper dog kun med ca 10 kg overvægt, men det stiger jo nok lidt NÅR jeg holder med at ryge :)
Så de 2x puls spinning pr. uge rækker sgu nok ikke mere.

46

tirsdag, 10. januar 2006, 11:18

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

De er de....
Jeg kæmper dog kun med ca 10 kg overvægt, men det stiger jo nok lidt NÅR jeg holder med at ryge :)

Ja nu skriver du NÅR.......

Der er ikke noget NÅR, men NU har du besluttet dig.. og hold så fast..

47

tirsdag, 10. januar 2006, 11:44

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

De er de....

Ja nu skriver du NÅR.......

Der er ikke noget NÅR, men NU har du besluttet dig.. og hold så fast..

Jeg kunne jo have skrevet HVIS :)

48

tirsdag, 10. januar 2006, 14:57

Citeret

Mange tak. :D
Vi er lige startet på et projekt i skolen, som omhandler hjælpemidler til sårpleje. Ham som står for det, gav et foredrag og han fortalte blandt andet, at der her i DK bliver amputeret 500 ben om året på grund af skader fra rygning. Det er især venepumperne det går ud over.
Det koster samfundet 800.000 kr. at en person får et ben amputeret. 8o
Godt nok er mit ene knæ permanent skadet, men jeg foretrækker nu at have ben til jeg stiller træskoene. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (10.01.2006, 15:26)

49

tirsdag, 10. januar 2006, 15:07

Ved godt at du formentlig nu er kommet langt i dit program og sådan! Men har lige en lille hjælp, som jeg har hørt fra en ryger!

Han var storryger og røg vel en 40 smøger om dagen! Han valgte at stoppe og gå over til vandpibe! Vandpibe er på ingen måde bedre nej! Vandpibe kan du dog kun ryger når du er derhjemme! Vandpibe kan jo ikke bare ryges som en smøg. Ved godt det er usundt! Men at stoppe med at ryge vandpibe er efter min mening meget nemmere at stoppe med end smøgere!

Og du får da også lige et held og lykke hefra :D

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

50

tirsdag, 10. januar 2006, 15:25

Citeret

Originally posted by SGN_X
Ved godt at du formentlig nu er kommet langt i dit program og sådan! Men har lige en lille hjælp, som jeg har hørt fra en ryger!

Han var storryger og røg vel en 40 smøger om dagen! Han valgte at stoppe og gå over til vandpibe! Vandpibe er på ingen måde bedre nej! Vandpibe kan du dog kun ryger når du er derhjemme! Vandpibe kan jo ikke bare ryges som en smøg. Ved godt det er usundt! Men at stoppe med at ryge vandpibe er efter min mening meget nemmere at stoppe med end smøgere!

Jeg takker. :D

Et udmærket tip til dem som evt. kan bruge det. :9xo
Er for sent til mig. ;)

BTW... Jeg føler mig en lille smule udenfor i klassen nu.
Jeg går sommetider med ud, når de andre ryger, for hyggens skyld, men jeg gider ikke stå der og fryse ret længe. :))

51

tirsdag, 10. januar 2006, 20:10

Citeret

Citeret

Originally posted by SGN_X

Jeg takker. :D

Er for sent til mig. ;)

Jeg går sommetider med ud, når de andre ryger, for hyggens skyld, men jeg gider ikke stå der og fryse ret længe. :))

Haha.. Way to go Hans :)) - Keep up the good work

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

52

tirsdag, 10. januar 2006, 23:03

Citeret

Originally posted by The HansJeg takker. :D

Er for sent til mig. ;)

Det var så lidt. Har selv 3 vandpiber - Derfor mine tanker faldt på dette tilbud ;) :9xo

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

53

torsdag, 12. januar 2006, 16:15

Citeret

Originally posted by c-k

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

Citeret

Originally posted by c-k
tjaa har prøvet at stoppe et par gange, men kan simpelthen ikke.. gør mig dog heller ikke noget har lyst til at ryge.. får vildt abstinenser hvis jeg ikke lige ryger den der cigaret når jeg vågner :boxing:.. ville dog gerne skære lidt ned på tjalden.. :roller:

Tro mig. Det er intet problem at stoppe med at ryge cannabis i forhold til at quitte nikotinen. Så gi' den gas

Mvh DH

tjaa nu har jeg røget næsten hver dag det sidste års tid.. så vil sige det er mindst lige så svært.. desvære :(

Tja det gjorde jeg også....Røg hver dag i et år. Men kom ud af det. Var hårdt, men det kan sagtens lade sig gøre.

54

tirsdag, 7. februar 2006, 17:23

Så kom dagen med rygestopkurset. Fedt kursus, kan virkelig anbefales. Læs om det på denne side.
Er pt meget rygetrængende :)

55

tirsdag, 7. februar 2006, 17:46

Held og lykke til jer alle!! :hb:

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

56

tirsdag, 7. februar 2006, 18:33

Citeret

Originally posted by Asus3
Held og lykke til jer alle!! :hb:

Mange tak :)

57

tirsdag, 7. februar 2006, 18:48

Citeret

Originally posted by sam
Så kom dagen med rygestopkurset. Fedt kursus, kan virkelig anbefales. Læs om det på denne side.

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går. Håber det lykkes for dig. :9xo

58

onsdag, 8. februar 2006, 00:19

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Hvad med dig selv, gamle Swinger ;) - hvordan går det med dit "projekt" ?

59

onsdag, 8. februar 2006, 09:06

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Ligenu hvor jeg er på arbejde er det ikke så slemt, men har faktisk ikke sovet i nat pga. abstinenser :(
Men hvad, tager en dag af gangen. Vi fik at vide på kurset, at efter 5-7 dage uden nikotin, er man ikke afhængig mere, så jeg ser frem til den første uge er gået :)

60

onsdag, 8. februar 2006, 10:02

Citeret

Originally posted by Lecter
Hehe dem kunne man købe i BR i sin tid. Der var ikke nikotin i men bare mintsmag. Jeg kan huske jeg købte en på et tidspunkt. Egentligt fuldstændigt forkasteligt at sælge til børn. Tror jeg aldrig ville gå idag hehe. Og det vilde er, at det kun er 10-15 år siden.

Hahaha.... :)) Der var sgu da ikke nikotin i......Det var bare menthol.

Anyways....Jeg har nu selv været smøgfri i over seks år og det var faktisk forbløffende let at stoppe. Jeg fortalte alle der gad lytte, og en del der ikke gad, at jeg var holdt op med at ryge. Så det handlede om personlig stolthed at jeg ikke måtte falde i. Det var første, sidste og eneste gang jeg holdt op og jeg har, som sagt ikke røget siden.
Alt det der med tyggegummi og plastrer er en narresut, der bare skaber en anden form for afhængighed. Det bedste er efter min erfaring en "kold tyrker".

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.