Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 4. januar 2006, 14:16

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK

Citeret

Originally posted by Kisker^
har så det store probmel .. kan ikke få mig selv til det ..

Nyder en smøg jo :P

og så er det billige for mit vedkommende ..

men ryger Fra 15 - 25 på 1 dag normalt .. når jeg er stiv er det langt værre :S alt fra 20 - 30 bare om aftenen :p

Edit:

har ikke røget siden kl 18 .. kan da godt mærke der snart skal en ny til :p

Klokken er nu 21:22 stadig ikke røget siden kl 18 :P

har ikke lige haft tid men lysten er der satme til at gå ned i køknet og kværne 2 smøger i træt :P

Byt ordene:

"smøg" ud med cola
"ryger" ud med drikker
"røget" ud med drukket
"smøger" med colaer

= min problemstilling :D

HAHA! Præcis ! :drink:

22

onsdag, 4. januar 2006, 15:50

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

Citeret

Originally posted by c-k
tjaa har prøvet at stoppe et par gange, men kan simpelthen ikke.. gør mig dog heller ikke noget har lyst til at ryge.. får vildt abstinenser hvis jeg ikke lige ryger den der cigaret når jeg vågner :boxing:.. ville dog gerne skære lidt ned på tjalden.. :roller:

Tro mig. Det er intet problem at stoppe med at ryge cannabis i forhold til at quitte nikotinen. Så gi' den gas

Mvh DH

tjaa nu har jeg røget næsten hver dag det sidste års tid.. så vil sige det er mindst lige så svært.. desvære :(

23

onsdag, 4. januar 2006, 17:35

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Citeret

Citeret

men ryger Fra 15 - 25 på 1 dag normalt .. når jeg er stiv er det langt værre :S alt fra 20 - 30 bare om aftenen :p

Edit:

har ikke lige haft tid men lysten er der satme til at gå ned i køknet og kværne 2 smøger i træt :P

Byt ordene:

"smøg" ud med cola

så blir man juo lige så rund som en bold jo... vil du drikker 30 ½L cola om dagen isteddet for at ryge 30 smøger om dagen.. så tror sådan set det der er lige usundt...jo..:p :boxing:

AMD Athlon 64 3000+ | Asus K8V-SE/DELUXE |
512MB Elexir PC3200 + 1024 Geil value PC3200 | Galaxy Nvidia Geforce 6800GT
| NorthQ Super silent 400Watt psu | NorthQ Alian kabinet | Maxtor 160 S-ata |
80GB Wester Digital Ata | Logitech MX1000 |
Black Icemat | Cycon tastatur | DELL 20" widescreen

24

onsdag, 4. januar 2006, 17:35

Citeret

Originally posted by The Hans
Som jeg nævnte i en anden tråd, bør jeg holde op med at ryge.
Det er lettere sagt end gjort.
Status lige nu er 4 cigaretter på 3 dage, hvor normalen er 60-75 stk.

Er der andre her, som er ved at finde ud af, hvad seriøse abstinenser er ?

Nikotinplastre og næsespray er lige til at lukke op og sk*** i. :roller:

Når jeg kommer over vinterdepressionen er jeg også med på den. Vi er et par stykker på jobbet, som melder os til et rygestopkursus inden længe, så håber sgu det går. Jeg har nemlig også det forbandede problem at jeg nyder at ryge en smøg :(
Men :9xo herfra

25

onsdag, 4. januar 2006, 17:51

Citeret

Originally posted by sam
Når jeg kommer over vinterdepressionen er jeg også med på den. Vi er et par stykker på jobbet, som melder os til et rygestopkursus inden længe, så håber sgu det går. Jeg har nemlig også det forbandede problem at jeg nyder at ryge en smøg :(
Men :9xo herfra

Samme her. En kop kaffe om morgenen og 2-3 smøger til. Så er man klar til en ny dag. Well, sådan plejer det at være.
Jeg har røget 4 smøger på 4 dage, så det går da ok det her.
Hvis jeg tændte en nu, ville den sandsynligvis smage elendigt og jeg ville blive svimmel af den. 8o

26

onsdag, 4. januar 2006, 17:53

Citeret

Citeret

Originally posted by c-k
tjaa har prøvet at stoppe et par gange, men kan simpelthen ikke.. gør mig dog heller ikke noget har lyst til at ryge.. får vildt abstinenser hvis jeg ikke lige ryger den der cigaret når jeg vågner :boxing:.. ville dog gerne skære lidt ned på tjalden.. :roller:

Tro mig. Det er intet problem at stoppe med at ryge cannabis i forhold til at quitte nikotinen. Så gi' den gas

Mvh DH

Så tro mig, jeg har prøvet begge dele. Det ene kan være fuldt ud lige så svært som det andet. Kommer meget an på omfanget!

embedded systems enthusiast

27

onsdag, 4. januar 2006, 18:09

Citeret

Originally posted by EdgarBaba

Citeret

Citeret

Originally posted by c-k

Mvh DH

Så tro mig, jeg har prøvet begge dele. Det ene kan være fuldt ud lige så svært som det andet. Kommer meget an på omfanget!

Christ. Længe siden man har set noget til dig. Hvad render du rundt og laver?

28

onsdag, 4. januar 2006, 18:20

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Originally posted by EdgarBaba

Citeret

Citeret

Originally posted by c-k

Mvh DH

Christ. Længe siden man har set noget til dig. Hvad render du rundt og laver?

29

onsdag, 4. januar 2006, 18:28

Citeret

Citeret

Originally posted by c-k

Den del med abstinenserne kender jeg godt. Sidder med en masse af dem. :rolleyes:
Jeg købte en Nicorette næsespray i går og tog et enkelt pust, da det blev for slemt med abstinenserne. Jeg fatter ikke, at de kan sælge sådan noget lort til folk ??? Svindel og fup er det.
Jeg vil hellere sprøjte terpentin i næsen end det møg der. Fy for den da. :boxed: 8o

Hhmm, jeg har hørt godt om de plastikrør der spidser i enden, faktisk har lidt form som en cigaret, som man også skal gå og suge i. Og så putter man "ammo" i, de ligner sådan nogle små ruller med vat i.

Hehe, ja jeg kender ikke lige alle de fagord, som i nok kan se :T

30

onsdag, 4. januar 2006, 18:32

Hehe dem kunne man købe i BR i sin tid. Der var ikke nikotin i men bare mintsmag. Jeg kan huske jeg købte en på et tidspunkt. Egentligt fuldstændigt forkasteligt at sælge til børn. Tror jeg aldrig ville gå idag hehe. Og det vilde er, at det kun er 10-15 år siden.

31

onsdag, 4. januar 2006, 18:36

Går på gymnasiet. Får 10 i datalogi. Så lidt kan jeg da finde ud af. Har slet ikke haft noget med computere at gøre de sidste næsten 2 år, så sidder tilbage med en Athlon 1800+ og et GeForce2 gfx.

:D

Men lykke til alle dem, der forsøger at kvitte smøgerne!

embedded systems enthusiast

32

onsdag, 4. januar 2006, 19:19

Citeret

Originally posted by LecTer
Hehe dem kunne man købe i BR i sin tid. Der var ikke nikotin i men bare mintsmag. Jeg kan huske jeg købte en på et tidspunkt. Egentligt fuldstændigt forkasteligt at sælge til børn. Tror jeg aldrig ville gå idag hehe. Og det vilde er, at det kun er 10-15 år siden.

Min morbrors kone render rundt med sån en der. Hun er mere afhængig af den nu, en hun var af smøgerne..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (04.01.2006, 19:20)

33

onsdag, 4. januar 2006, 21:53

Citeret

Originally posted by niller

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Citeret

Citeret

Edit:

Byt ordene:

"smøg" ud med cola

så blir man juo lige så rund som en bold jo... vil du drikker 30 ½L cola om dagen isteddet for at ryge 30 smøger om dagen.. så tror sådan set det der er lige usundt...jo..:p :boxing:

Ok ok got me! Meget meget små flasker/dåser så!

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

34

onsdag, 4. januar 2006, 21:57

Giv Aldrig op, lige meget at der stor en tændt cigarat lige foran tuden på jer så KÆMP for INTET er UMULIGT!!!

lykke til alle rygestops kandidaterne ;)

35

fredag, 6. januar 2006, 08:41

Så er vi 3 fra jobbet der har meldt sig til rygestop kursus. Kurset begynder nok i marts oder so

36

fredag, 6. januar 2006, 10:08

Citeret

Originally posted by sam
Så er vi 3 fra jobbet der har meldt sig til rygestop kursus. Kurset begynder nok i marts oder so

Sådan... første skridt taget. :9xo
Min søster snakker også om rygestop i marts. Noget via hendes arbejde.
Til den tid skulle der gerne ligge 3300 kr. i vores rygestop sparegris. :9xo
Næste år til sommerferien, skulle der gerne være... hold nu fast... 32.000 kr. i den til en ferietur sydpå. 8o

Tak for supporten fra ikke rygerne i denne tråd. :9xo

37

fredag, 6. januar 2006, 11:55

Fandme godt at hører Hans!! :9xo
er selv gået ned på 3-4 om dagen

og fortsætter min kamp om at stoppe ...
røg ca 25 om dagen før -- :(

38

mandag, 9. januar 2006, 11:37

Så blev der sgu sat dato på rygestop kurset. 7/2-06.

39

mandag, 9. januar 2006, 11:43

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Sådan... første skridt taget. :9xo
Min søster snakker også om rygestop i marts. Noget via hendes arbejde.
Til den tid skulle der gerne ligge 3300 kr. i vores rygestop sparegris. :9xo
Næste år til sommerferien, skulle der gerne være... hold nu fast... 32.000 kr. i den til en ferietur sydpå. 8o

Tak for supporten fra ikke rygerne i denne tråd. :9xo

32k ! 8o

40

mandag, 9. januar 2006, 13:31

Citeret

Originally posted by sam
Så blev der sgu sat dato på rygestop kurset. 7/2-06.

Super. Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det går med det.
Held og lykke til dig her fra. :9xo

Citeret

Originally posted by Zlinky
32k ! 8o

He he... Ja, jeg gloede også lige en ekstra gang, da jeg regnede lidt på det.
Vildest at tænke på, hvor mange penge man har ladet gå op i røg. :boxed:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.