sms nytårsnat!!


  • Fuldstændig ånssvagt.


    Hvorfor kan man ikke bare ønske godt nytår til dem man er sammen med, og så ønske de andre det når man ser dem engang? Sendte personligt under 10 sms'er den nat - og det var til en jeg ikke kunne finde :D

  • Det er virkelig vildt! Men også på det travleste tidspunkt blev der sendt omkring 400 i sekundet.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    ROFL ja, uden at TDC's net brød sammen :D


    Har du overhovedet læst artiklen inden du giver dig i kast med at svare her i tråden? Se her hvad der står i den artikel:


    Quote

    TDC Mobils net er sat til at kunne håndtere omkring 400 sms-beskeder i sekundet, så der opstod flere gange kø i systemet, oplyser TDC.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg er for langsom med mine pøllefingre - så skrev tilbage til 0, ringede tilbage på 2 SMS'er og skrev til resten da jeg kom online kl.2:30-3:00 stykker ;) - Mails går meget hurtigere :D

  • Jeg er stor fan af gruppe-SMS´er til sådan et formål. Gider ikke bruge min tid på at snakke i telefon nytårsaften med gud og enhver, så der ryger en gruppe-SMS rundt og så er den skid slået ... min telefon ryger på lydløs :))

  • 12,2mil. sms'er er da ikk så meget igen..
    Det på en hel dag, så det svarer vel til omkring 3sms'er pr. person.
    Personligt selv, sendte jeg da sikkert 20-30 stykker den dag, hvilket er meget lidt i forhold til mange andre, og at der er mange der sms'er godt nytår, forbavser vel ikk nogen, så ikke helt mærkeligt at man når op på 400 i sekundet.


    Tidsspilde vil jeg ikke kalde det, bare kontakt til sine venner og veninder.
    Men selvfølgelig... Til dem der ikk gider bruge 20 sekunder af sin verdifulde aften, der kan jeg da godt se det er meget ;) .

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Sendte mit godt nytår rundt til lidt forskellige folk om efterdagen, hvilket ikke gav så store problemer ... Modtog nogle gange en sms flere gange ..


    Der gik rigtig lang tid inden jeg fik rapport tilbage på den jeg sendte tilbage til dig, selvom jeg svarede med det samme jeg fik din ..


    Ligesom i julen, var det også i perioder jeg havde problemer med at sende og modtage beskeder .. Flere gange tog det flere timer, men det er jo noget man ved, så egentlig ikke noget der generede mig helt vildt ..

  • Jeg valgte at sende et par hilsner om morgenen, og så ellers ringe i stedet for at skrive - hvilket også var en umulighed på et tidspunkt da jeg ville bestille en taxa, "Netværket er optaget"..


    Hurra for fastnet telefoner..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • har nu telia men så tror jeg da fanden jeg ikke kunne sende eller ringe hehe :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Der gik rigtig lang tid inden jeg fik rapport tilbage på den jeg sendte tilbage til dig, selvom jeg svarede med det samme jeg fik din ..


    Ligesom i julen, var det også i perioder jeg havde problemer med at sende og modtage beskeder .. Flere gange tog det flere timer, men det er jo noget man ved, så egentlig ikke noget der generede mig helt vildt ..


    Tror faktisk jeg fik din sms tre gange :9xo Men ikke noget man anden et kunne more sig lidt over ...