Erfaringer med WEBdanes.dk?

  • Nogen der har erfaringer med WEBdanes.dk? De har nemlig et kabinet jeg godt kunne tænke mig...


    De har ikke e-handelsmærke (selvom det ikke gør så meget), og det virker ikke som om at de har mange varer i butikken?


    Der lader kun til at det er 2 der passer butikken, ved selvfølgelig ikke om det har så meget at sige..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula
    Nogen der har erfaringer med WEBdanes.dk? De har nemlig et kabinet jeg godt kunne tænke mig...


    De har ikke e-handelsmærke (selvom det ikke gør så meget), og det virker ikke som om at de har mange varer i butikken?


    Der lader kun til at det er 2 der passer butikken, ved selvfølgelig ikke om det har så meget at sige..

    helt udemærket shop. kender flere der køber hos dem. og har også selv sat og snakked med ejeren flere gange på irc. :) tror roligt du kan købe hos dem.

  • Har købt en mus hos dem Jones.... Kan KLART anbefale dem!

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • tjaa ville ihvertfald ikke købe hardware sådan et sted, er ikke meget for de små privat firmaer der. Synes de har det med at lukke lige så hurtigt igen som de starter, og så er det noget pis hvis der opstår problemer med ens ting..

  • Quote

    Originally posted by Mr.Mercie

    helt udemærket shop. kender flere der køber hos dem. og har også selv sat og snakked med ejeren flere gange på irc. :) tror roligt du kan købe hos dem.


    Okey.. Virker bare som en lidt mystisk side - måske er det bare mig! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by c-k
    tjaa ville ihvertfald ikke købe hardware sådan et sted, er ikke meget for de små privat firmaer der. Synes de har det med at lukke lige så hurtigt igen som de starter, og så er det noget pis hvis der opstår problemer med ens ting..


    Well, nu er det kun et kabinet, så det er begrænset hvad der kan gå i stykker!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Tarantula


    Well, nu er det kun et kabinet, så det er begrænset hvad der kan gå i stykker!


    jaja self :) men har stadig lidt betænkeligheder ved at handle i sådan en shop..

  • Du kan sagtens handle med dem efter min mening. De har været oppe i lang tid nu og intet viser at de stopper. Men jeg har kun hørt godt om dem.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Så er kabinettet bestilt.. Men det er lidt weird at lige da jeg havde bestilt, stod kabinettet som "ikke på lager".. Mon jeg har fået det sidste?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo