Basket i viborg?

  • Jeg har været ude på nettet og se rundt omkring, men kan ingen officiel klub finde noget om. Kan finde ungdom fra 7. klase til 18.år, men jeg er 20 nu, og ska flytte til viborg om et halvt års tid pga uddannelse.


    Derfor, er der nogen der kender til en officiel klub der?


    på forhånd tak :D

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Jeg har været ude på nettet og se rundt omkring, men kan ingen officiel klub finde noget om. Kan finde ungdom fra 7. klase til 18.år, men jeg er 20 nu, og ska flytte til viborg om et halvt års tid pga uddannelse.


    Derfor, er der nogen der kender til en officiel klub der?


    på forhånd tak :D


    hva fanden skal du til at læse til? :boxed:

  • Der er flere forskellige i Viborg eller omegn du kan vælge, Houlkær og ja Viborg er to af de nok bedste steder. Og jeg kender da et par stykker over 20 der spiller i Viborg

  • Har selv spillet der i Viborg Basketball Union :clap:


    Ham der står for det, han er fra usa. Men han er lidt underlig :T
    :razz:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Har selv spillet der i Viborg Basketball Union :clap:


    Ham der står for det, han er fra usa. Men han er lidt underlig :T
    :razz:


    Jep :) viborg basket union :) du mener david senik eller hvordan det staves :)


    Fed gut, og kan sige han er sgu også en god træner, lad være med at bedømme ud fra udseende :D

  • Quote

    Originally posted by mrflashbag


    Jep :) viborg basket union :) du mener david senik eller hvordan det staves :)


    Fed gut, og kan sige han er sgu også en god træner, lad være med at bedømme ud fra udseende :D



    haha :razz: Ej han er ikke den bedste træner men han er ok. Han har jo ikke nogen træner erfaring sådan. Han har bare spillet basket i Usa. Men Flink er han skam. Men han havde en assistent træner den gang jeg trænede, han var dygtig, han var både træner og militær mand :( Så vi skulle løbe og lave alt muligt :boxing:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"