Zippo Lightere

  • Gudaw.



    Jeg har i mange år ( 2år ) været fasineret af Zippo Ligthere, der er bare et eller
    andet over dem, som gør dem så overdrevet fede.


    Men jeg går og spekulere over om jeg skal købe en ny, selvom jeg allerede har
    2 fede. Men jeg kan desværre ikke få nok, skal ha en mere :P


    Vil bare lige høre om i har en, eller en i gerne vil ha, evt. et link til et sted man
    købe dem. Eller bare kom med jeres bud over nogle fede nogle.


    Dem jeg har lige pt:
    Link
    Og en i børstet stål, med Mercedes-Benz skrevet for neden.



    AbeTis, og fortsat godaften/nat

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • .... Og det er så noget der kan betale sig at købe i udlandet hvis det endelig skal være, du kan sagtens få noget som holder - imodsætning til solbriller...


    Du skal næppe af med mere end en 10'er hvis du finder de rette steder, hvorimod du kan vælge overstående lækre tilbudspris af 230 kr... :boxed:

  • De har også nogle herinde


    http://www.bladesofsteel.dk/


    Ligger til 170,- og op.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    .... Og det er så noget der kan betale sig at købe i udlandet hvis det endelig skal være, du kan sagtens få noget som holder - imodsætning til solbriller...


    Du skal næppe af med mere end en 10'er hvis du finder de rette steder, hvorimod du kan vælge overstående lækre tilbudspris af 230 kr... :boxed:


    Det er jo ægtheden der tæller ;)

  • Har en gammel Zippo. Det er en besætningslighter fra Tumleren. En gammel dansk ubåd. Den har efterhånden fået en ret høj affektionsværdi. Så straffen bliver hårdere hver gang Fuckwad stjæler den.


    Fandt den ved et tilfælde til en våbenmesse. Den var fuldstændig som ny, og emballagen (inklusiv en ældgammel garanti) var nærmest ved at smuldre, så gammel var den.


    Er ikke sikker på hvor lang tid siden det er man skrottede Tumleren, men umiddelbart vil jeg tro at lighteren er over 30 år gammel.


    Den var helt som ny da jeg gik den, og totalt ubrugt. Jeg valgte dog at tage den brug, og bruger den stadig den dag i dag. Vel en 4-5 år siden jeg købte den.
    Nogle havde måske gemt den væk, men jeg synes ikke den gjorde nytte i en papkasse et eller andet sted.


    [Blocked Image: http://img147.imageshack.us/img147/9170/img10680de.th.jpg]


    EDIT: det er så alt fra min morgen brandert... vil ind og knalde brikker. Kan I hænge jer! :crazyeyes:


  • Ja ja, det må have taget lang tid at digte den historie..


  • tadaaa


    ;)

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Freaky 8o Ikke ligefrem 30 år jo :))


    Der er nu gået ca. 40 år siden 1965 hvor den blev søsat, men detaljer detaljer ... Det er en krig siden ... eller to ... eller fem ... :))


    At den først er udgået i 2004 siger jo bare noget om Danmark og det gamle lort vi har ... :))


    Vi har jo helt sikkert gjort at folk ude i verden kan huske os da vi sendte "Sælen" ned sydpå ... om ikke andet, så fik de da sig et grin ... :)) ... Latter er den bedste medicin. Sådan kan man jo også redde verden ... :))

  • jeg har et par stykker som jeg havde med hjem fra afghanistan til min fætter. men nu snakker jeg ikke lige så meget med ham mere. så de er til salg hvis det er noget du er interreseret i



    her er et billede af dem


    den til højre er med guld indgravering og imo den fedeste af de 2. de er ægte og den til højre er håndgraveret og de har aldrig været brugt

  • Ak ja, det minder mig om dette... Jeg havde engang en Zippo, som hed Hardrock Cafe Sarajevo, som jeg fik af min tidligere stedsøn, da han var der. Den er godt nok fake, men det er affektionsværdien ikke.
    Min søn holdt en basserallefest en gang jeg ikke var hjemme og jeg har ikke set den siden. :(

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Ak ja, det minder mig om dette... Jeg havde engang en Zippo, som hed Hardrock Cafe Sarajevo, som jeg fik af min tidligere stedsøn, da han var der. Den er godt nok fake, men det er affektionsværdien ikke.
    Min søn holdt en basserallefest en gang jeg ikke var hjemme og jeg har ikke set den siden. :(


    Trist :(

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • De er sku lækre, især den der 18k guld en.. koster "kun" 4000$ :D


    Hmm, skal lige ha løn før jeg køber en, så jeg har lidt tid til at gå at snuse rundt
    endnu :D


    Men tak for alle eksempler!



    AbeTis

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-