Køb en tank

  • Jeg har fået den her vildt gode idé (synes jeg selv) jeg har stenet lidt rundt på nettet så faldt jeg over den her side. Også kom jeg i tanke om den her tråd hvor lasse køre en slags hvernings kampagne:D så tænker jeg straks alle tweakerne køber en tank sammen og bruger den som en kørende reklame søjle! Selvfølgelig skal vi jo deles om tanken. Så jeg vil samtidig fremlægge en idé om at vi har den en dag om året hver!


    Eller ikk.... :S Ville egenligt bare vise jer linket.... Er lidt overrasket over at man kan købe en tank?!?! Man kan jo starte sin egen krig!!! Det ikk så sært at vores tropper i irak har det svært!


    Terroristen: Jeg vil gerne se på en tank!
    Sælgeren: Gerne hvad for en model kunne du tænke dig?
    Terroristen: Hvad kan tage flest koalitions styrker?
    Sælgeren: Jamen den her t-72 ville være et rigtig godt bud på det.
    Terroristen: Det fint jeg tager 7! Kan i levere i Irak?


    Skræmmende....


    EDIT: Jeg skal lære at sætte punktum....

  • I har tilsyneladende aldrig været på Ridderbar i Haderslev kl halv 6 Søndag morgen.. Der kan du købe alt..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Man kan også købe sin egen MIG jager, nej jeg snakker ikke om den tur man kan få i Moskva, men der er MIG jagerfly samt Hind helikoptere til salg på steder som I ikkke må vide :)) (Ebay og http://www.aircraftbargains.com etc.)
    Mange af dem er selvfølgelig med civilie systemer, men tror jeg så en del MIGs på ebay der ikke var i civilie udgaver :$


    Nogen af dem er ikke engang dyre, under 100K 8o

  • Ja det er ikke svært at få fat ikrigs udstyr, på holbæk kerserne kunne mand det ene år købe en paserværnskanon 8o


    Self. virker den ikke mere, eller alt der gør den funktionel er self. væk...


    Men har selv købt metaldele fra rigtige AK47'er og sat på mit hardball gevær, for at gøre det mere stabilt, og det passede 100% 8)


    Så det er ikke svært, bare man har kontakterne.