en lille blondine vits

  • Fik lige den her til sendt af en kammerat (engel)


    En blondine kalder på sin kæreste; skat, kom lige og hjælp med det her puslespil! Det er altså ret svært.
    - Hvad skal det forstille? spørg kæresten
    - udfra billedet på æsken skal det blive til en tiger, siger hun og viser ham æsken og bunken af brikker, der ligger spredt ud over hele bordet.
    kæresten tager hendes hånd og siger tålmodigt:
    - vi kan ikke sætte de brikker sammen til en tiger, skat. Læg nu de kellogs frosties tilbage i kartonen.

  • MERE FRA DEN SKUFFE! :rules:


    EDIT: fandt li den her ;)


    En blondine går til frisøren. Her bliver hun bedt om at tage sin walkman af. Det nægter hun, og forsøger sig et andet sted. Desværre er der ingen der gider at klippe hende med walkman på. Derfor går hun tilbage, hvor hun startede. Frisøren lover at klippe hende og piller på et tidspunkt selv hovedtelefonerne af hende. Straks derefter falder blondinen død om! Den chokerede frisør tager lidt senere hovedtelefonerne på for at høre hvad der var på båndet: "Træk vejret ind.......Pust ud......træk vejret ind........pust ud....."

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Hehe sad i klassen (HTX) da jeg så posten...så sendte den første rundt til de fleste fra klassen :P alle sad og små fnisede...intet som et godt grin :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe
    EDIT: fandt li den her ;)


    En blondine går til frisøren. Her bliver hun bedt om at tage sin walkman af. Det nægter hun, og forsøger sig et andet sted. Desværre er der ingen der gider at klippe hende med walkman på. Derfor går hun tilbage, hvor hun startede. Frisøren lover at klippe hende og piller på et tidspunkt selv hovedtelefonerne af hende. Straks derefter falder blondinen død om! Den chokerede frisør tager lidt senere hovedtelefonerne på for at høre hvad der var på båndet: "Træk vejet ind.......Pust ud......træk vejret ind........pust ud....."


    Klasse :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Nu vi er ved oldgamle blondine jokes... ;)


    To veninder kommer gående. Den ene er blondine.
    Veninden siger: Se en død fugl.
    Blondinen kigger op i luften og siger: Hvor hvor hvor...

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Nu vi er ved oldgamle blondine jokes... ;)


    To veninder kommer gående. Den ene er blondine.
    Veninden siger: Se en død fugl.
    Blondinen kigger op i luften og siger: Hvor hvor hvor...



    Haha :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ka da li komme med en til..


    En blondine kommer ind i en butik og siger: Jeg vil gerne købe det der fjernsyn


    Forhandleren: Vi sælger ikke fjernsyn til blondiner så går hun så hjem og tar en sort paryk på og går tilbage.


    Blondinen: Jeg vil godt købe det der fjernsyn.


    Forhandleren:vi sælger ikke fjernsyn til blondinere. Så tar blondinen en rød paryk på og kommer tilbage.


    Blondinen: Jeg vil gerne købe det der fjernsyn.


    Forhandleren: Vi sælger ikke fjernsyn til blondinere.


    Blondinen: Hvordan ka du se at jeg er en blondine.


    Forhandler: Fordi du hele tiden peger på den samme mikrobølgeovn.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Haha.. Rimelig griner allesammen :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • lol for en tråd.


    her er lidt mere:


    En blondine kommer ind på skadestuen med panden flænset op. Hvad er der dog sket ?Jeg var ved at slå et søm i en mur med min madpakke, da en mand kom forbi og sagde til mig, at jeg nok burde prøve at bruge hovedet !


    (doh så er man dum)



    Blondinen har en søn der skal have tilsendt et brev:


    Min kære dreng.
    Jeg skriver kun nogle få linier, for at du skal vide at jeg stadig lever. Jeg skriver dette brev langsomt, da jeg ved at du ikke kan læse så stærkt.
    Du kan ikke kende huset igen, da vi er flyttet. Din far har fået et godt arbejde. Han har 500 mennesker under sig, han slår nemlig græsset på kirkegården i Århus. Der er vaskemaskine i vort nye hus, men den er længe om at vaske tøjet. Jeg puttede i sidste uge 5 skjorter ned i den, trak i snoren, og hørte den starte, men jeg har endnu ikke fået dem retur. Med den tid der er gået må den vel også stryge dem. Din søster har fået et barn til morgen. Jeg har endnu ikke fundet ud af, om det er en pige eller dreng, så jeg ved ikke om du er blevet tante eller onkel. Din onkel Tim druknede i sidste uge i en sprittank på Aalborg Spritfabrik. Hans arbejdskammerater prøvede at redde ham, men forgæves. Vi brændte hans jordiske rester. Det tog 3 dage inden han gik ud. Din far fik ikke meget at drikke mellem jul og nytår. Juleaften kom vi amerikansk olie i hans øl. Det holdt ham på das - resten af året. Jeg var hos lægen i torsdags, og din far var med. Lægen puttede et lille glasrør ind i munden på mig og bad mig om at holde den lukket i 10 minutter. Din far tilbød lægen en masse penge for røret.
    Det har kun regnet 2 gange i sidste uge. Første gang 3 dage, og anden gang i fire dage. Det blæste også meget, så meget at en af vore høns lagde det samme æg fire gange.
    Vi fik brev fra bedemanden, der bad om det sidste afdrag på mormors begravelse. Han sagde, at hvis vi ikke betalte inden 8 dage, gravede han hende op igen. Din kære mor.
    PS.- Jeg ville have sendt dig kr. 100,- sammen med brevet, men jeg har desværre lukket konvolutten.


    en der bare SKAL med på Tweak; Blondiner og computere:


    Hvorfor trækker blondiner gardinerne for, når de er færdige med
    at bruge computeren? De tror, de afslutter Windows.


    en anden udgave af den:


    Gardin manden: Hvad kan jeg så hjælpe dig med?
    Blondinen: jeg skal have nogle gardiner til min computer.
    Gardin manden: en computer har da ikke brug for gardiner.
    Blondinen: HALLO... Jeg har windows...


    den her er bare LOL


    En mand hænger ud på sin favorit-bar, da han spotter en kanon lækker babe komme ind arm i arm med en virkelig kedelig fætter. Han udspørger bartenderen om hende, og bliver noget overrasket, da han opdager, at hun er prostitueret. Han betragter hende resten af aftenen, forundret over at en så attraktiv kvinde kunne blive mulig for ham at få fat i. Næste aften er han tilbage i baren, og selvfølgelig dukker baben op igen, denne gang dog på egen hånd. Han tager mod til sig, og henvender sig til hende.
    - Er der hold i at du er prostitueret?
    - Selvfølgelig slemme dreng, hvad kan jeg gøre for dig?
    - Øh, det ved man aldrig, hvad kan du tilbyde?
    - Jeg tager 1.000 bare for en omgang med hånden, så kan vi jo forhandle
    derfra.
    - 1.000 for en omgang hånd, du må jo være sindssyg.”
    - OK, kan du se den Ferrari der ude?
    - Han kigger ud af vinduet, og der holder faktisk en splinterny rød Ferrari parkeret lige udenfor.
    - Jeg har betalt den Ferrari kontant med penge fra mine hånd-jobs - tro mig,
    det er det værd!
    Han overvejer situationen frem og tilbage, og beslutter sig til at skide på fornuften. De forlader baren sammen, og han får den mest fantastiske omgang han nogen sinde har oplevet. Denne omgang hånd, var bedre end alle seksuelle oplevelser i hans miserable liv til dato.



    Næste aften sidder han igen forventningsfuldt i baren og venter på, at hun igen skal dukke op. Da hun entrer baren, støver han hende straks op med ordene.
    - Sidste nat var fantastisk.
    - Selvfølgelig var det det, bare vent til du har prøvet et af mine blowjobs.
    - Hvad tager du for det?
    - Jeg tager 4.000.
    - Hold da kæft, 4.000, det er jo for vildt.
    - OK, kan du se det luksus lejlighedskompleks lige overfor?
    Han kigger ud af vinduet, og ser et 12 etagers luksusbyggeri.
    - Jeg har betalt den bygning kontant, med penge udelukkende fra mine
    blowjobs, og jeg garanterer at det er 4.000 værd.
    Han tænker på natten før, og beslutter sig for at give det endnu en chance.
    De smutter, og heller ikke denne gang bliver han skuffet. Det er så godt, at
    han flere gange er lige ved at besvime.


    Den næste aften kan han næsten ikke holde ventetiden ud indtil hun igen
    dukker op.
    - Jeg er afhængig, du er helt fantastisk... Fortæl mig hvad det vil koste mig for en rigtig omgang?
    Hun tager ham i armen og trækker ham ud af baren, hvor hun peger ned af
    gaden, og der kan han se Manhattan halvøen.
    - Kan du se øen derude?
    - Arh, slap dog af kvinde, det kan ikke være sandt.
    Hun nikker med hovedet.
    - Jeg siger dig min ven, hvis jeg var udstyret med en sådan en kvindelig kønsdel... Så ville jeg helt sikkert eje Manhattan…


    intelligent blondine...NOT


    En flok blondiner stod og snakkede og den ene sagde at hun ville bevise overfor de andre at hun ikke var ligeså dum som dem, så hun farvede sit hår brunt og gik ud for at bevise det.


    Hun kom forbi en bondemand der var ved at få sine dyr over vejen da hun sagde.
    "Hvis jeg kan gætte dit erhverv, må jeg så få et af dine får?"


    Bondemanden svarede: "Jah, men så skal du også gætte det i første forsøg!"
    Blondinen nikkede og svarede " Du er Landmand" så tog hun et og gik over til sin bil. Hun glædede sig til at komme hjem og blære sig overfor veninderne.
    Bonden råbte efter hende:
    "Hvis jeg kan gætte din rigtige hårfarve må jeg så få min hund tilbage?!!"


    ikke mere for denne gang

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • God Humor:D, rigtig sjove alle sammen:p
    har også lige et par stykker:


    Hvad er forskellen på en Blondine og en Porsche?
    Man låner ikke Porschen ud til vennerne;)


    Hvad kalder man en blondine der har fået farvet hår?
    Kunstig Intelligens;)


    God Jul!