CocaCola vs. Pepsi Cola

  • pepsi !! der får man i det mindste ikke en dårlig efter smag hvis man har taget for meget af det lige som man gør ved coca !!


    bare lidt synd at man ikke kan få "Pepsi Light" her i DK !!

  • Tja.. alt light smager af crap.. og når vi er ved pepsi så er twist og Max også mega stinkeren... max er der fandme mere sukker i end der er cola.. selvom de ik skriver der er sukker i... riiight..

  • det er ikke sukker der gør den så sød det er søde stoffer !! der er en forskæld ellers er der noget jeg har fanget forkert !!

  • Quote

    Originally posted by |HG|AkirA
    pepsi !! der får man i det mindste ikke en dårlig efter smag hvis man har taget for meget af det lige som man gør ved coca !!


    bare lidt synd at man ikke kan få "Pepsi Light" her i DK !!


    Ehh det er altså ikke gået op for dig at Pepsi MAX er = Cola Light ???

  • Quote

    Originally posted by Mazie


    Ehh det er altså ikke gået op for dig at Pepsi MAX er = Cola Light ???


    jeg har "suttet" Pepsi max og det er bestemt ikke nogen "light" som man ellers kender light cola godt nok er der ikke sukker i men så er der sødestof i som ikke gør den en skid light !!

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Er der andet en Coca Cola??


    Hmm ik så vidt jeg ved :))


    Drikker dog mest H2O i den her varme.....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by |HG|AkirA
    pepsi !! der får man i det mindste ikke en dårlig efter smag hvis man har taget for meget af det lige som man gør ved coca !!


    bare lidt synd at man ikke kan få "Pepsi Light" her i DK !!


    Nææh , man kan bare høre sukkeret knase mellem tænderne bagefter :D Ved godt der er ligeså meget sukker i CC , men det er sgu ikke så kvalmende sødt som Pepsi ;)

  • Drikker slet ikke det amerikaniserede "stof". Efter min mening er Fakta's Cola fra Saltum den bedste....også selvom den er halvvarm eller iskold.......uuhmmmm :)

  • Quote

    Originally posted by -=Barbaruzi=-
    Drikker slet ikke det amerikaniserede "stof". Efter min mening er Fakta's Cola fra Saltum den bedste....også selvom den er halvvarm eller iskold.......uuhmmmm :)


    Hvilken planet kommer du fra ??

  • Quote

    Originally posted by Mazie


    Hvilken planet kommer du fra ??


    Jorden skulle jeg da mene.....men jeg altså alle folk er begyndt at se alt for røde ud....nok for meget sol 8o

  • Hehe jeg sparer hvor jeg kan, så jeg køber en ny lækker Øst Rumænsk cola kaldet "Broka Cola" (EN LÆSKE DRIK FOR MANDEN UDEN PENGE) Lol, just kidding...
    Den bedste læskedrik fortiden syntes jeg er Coca Cola Lemon, den smager virkelig friskt:-)

  • Drikker pt. mest H20, men ellers står den gerne på Pepsi. :D Nu bor jeg ikke langt fra den dansk/tyske grænse, så det er ret let at smutte over og hente et par kasser billig Pepsi når der er brug for det. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP