Brainstorm: Udsmyk min skole

  • Ja nu har vi sidste uge inden ferie på min skole og derfor syns vores rektor lige at hun skulle udnytte os lidt...


    Vi ska udsmykke vores skole, som var vi et firma, der prøver at skaffe en kontrakt med skolen



    Som et rigtigt firma, ska man self spørge sin målgruppe og der er jo en del studerende herinde


    Smid nogle gode ideer til udsmykning her - så blander vi dem med vores og finder det bedste :D



    Go go go :boxing:


    Edit: Jeg kommer med nogle billeder på et tidspunkt, så det er lidt lettere at komme med ideer, men i første omgang, så bare kom med jeres første indskydelse

  • Okai ..


    Vægmalerier:Da der altid er fjolser sådanne steder der ikke kan finde ud af at behandle tingene ordentligt skal det males direkte på væggene .. Det skal være noget der symboliserer skolen, undervisningen og eleverne som helhed .. Det skal samtidig være fedt at se på, og noget folk ikke får lyst til at ødelægge ..


    Fællesrum:Hygge .. Afslappende omgivelser .. Borde / Stole / Sofa'er placeret i små grupper, så man har mulighed for at sidde i små grupper og være seriøse eller hvad man nu ønsker .. Gerne med enkelte afskærmninger .. Derudover kunne det være fedt med bordtennisbord, bordfodbold m.v. så man også kan være "aktive" sammen i pauserne, og få noget af "galskaben" ud af kroppen i pauserne ..


    Gardiner:Lyse, venlige, men stadig med de rigtige funktioner .. Mørklægningsgardiner kan være en god idé kombineret med alm. gardiner i tilfælde af, at der vil blive brug for totalt mørklægning ..

  • Lækre forslag, Burger!
    Gardinerne, der manglede jeg lige at forklare at det er gardiner/anden afskærmning klasserne imellem, da vi har vinduer indvendigt.. Vi kan altså i øjeblikket se ind til hinanden


    Edit: Fællesrummet er også en del mindre, end at der kan være bordfodbold.. ;) Vi snakker nok om 4mx5-6m - Uden at ha fundet lokation

  • Vægmalerier:
    på min gamle skole fik vi en grafittiekspert til at lave graffitti på væggene i et nyt lektierum, ikke alle lærere kan være vilde med ideen, men eleverne er nok.
    Ellers giv hver klasse et område på nogle vægge og lad dem male det de vil...


    Fællesrum:
    stadig som Burger siger... dog må det gerne være med lidt aktiviteter, bordfodbold er ikke en nødvendighed, men et par skakspil og lidt af hvert kan godt være der, lav evt. en vagtordning, der sørger for at dem der opholder sig der passer på tingene.


    Gardiner:
    skal være lyse og nemme at holde rene, ikke de klassiske uld/bomuldsgardiner, da de bliver hurtigt beskidte, men noget i tyndt stof (evt. noget voksdugagtigt)
    og så mørklægningsgardiner, ellers er persienner eller noget i den stil en god løsning, da man her kan spare mørklægningsgardiner.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Grafittien er en god idé, den smækker vi lige ned i idéboksen også :)


    Det ska lige siges at det er en flok vandaler vi har med at gøre :P En elev har formålet at brage ind i et dørhåndtag, hvorpå dørhåndtaget gik ind i armen på ham :crazyeyes:



    Btw leder efter et billede - tror det var Wraper, der postede det oprindeligt herinde - med det egentlige samme billede, dog fra de 4 forskellige sæsoner



    Vi har nemlig valgt at det gennemgående tema, ska være vinter, forår, efterår og sommer, da der mange steder er 4 vægge vi ka udnytte på den måde
    Edit: Billedet var fra DeviantART, men har ikke kunnet finde det derinde

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Lækre forslag, Burger!
    Gardinerne, der manglede jeg lige at forklare at det er gardiner/anden afskærmning klasserne imellem, da vi har vinduer indvendigt.. Vi kan altså i øjeblikket se ind til hinanden


    Edit: Fællesrummet er også en del mindre, end at der kan være bordfodbold.. ;) Vi snakker nok om 4mx5-6m - Uden at ha fundet lokation


    Jeg kan godt lige forestille hvor meget sjov man kan få ud af, at man kan kigge ind i de andre lokaler .. :crazyeyes:


    Nu er det jo ikke fordi bordfodbold fylder vildt meget .. :D

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Det ska lige siges at det er en flok vandaler vi har med at gøre :P En elev har formålet at brage ind i et dørhåndtag, hvorpå dørhåndtaget gik ind i armen på ham :crazyeyes:


    Arash :boxing:

    Intel Core 2 Duo E6550 @ 3.00 GHz
    ASUS P5K-VM iG33
    ASUS GeForce 7300GT 256MB. Silent
    2GB. Mushkin Enhanced PC2-8500 DDR2
    Thermalright XP120 m./ 120 mm. 18dB Papst
    Antec Fusion V2 HTPC Kabinet

  • Quote

    Originally posted by Eiberg


    Arash :boxing:


    Hvordan er det du ved det, når jeg ikk kender nogen 3.g'er på Valby HTX, ved navn Marc? :)) Men ja, det var Arash :crazyeyes:


    Quote

    Originally posted by tRuz
    Jeg går på Esbjerg Gym som så her igennem de sidste par år er blevet renoveret for små 60 millioner, så det er helt fantastisk, hehe. http://www.e-gym.dk/indvielse_af_eg.htm - Det er så primært bare moderne møbler og nogen vildt lækre malerier vi har over det hele. :)


    Uha! Så er der idéer på billed form :)

  • Tja, vi havde UEA uge her i uge 48 på vores skole, hvor vi skulle lave små firmaer. Vi skulle bl.a. lave julepynt til vores kantine(i træ).


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    Vægmalerier:
    på min gamle skole fik vi en grafittiekspert til at lave graffitti på væggene i et nyt lektierum, ikke alle lærere kan være vilde med ideen, men eleverne er nok.
    Ellers giv hver klasse et område på nogle vægge og lad dem male det de vil....


    Helt klart noget grafitti.. skriv det lige på en gang mere.. :D

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |