Skift af Nick på Tweak.dk ?

  • Kan jeg ikke skifte mit nick ? :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • hehe problemet med at skifte navn - selvom man måske synes det gamle er dårligt, er at man gennem sine utallige posts bygger et image op af en slags. Så når jeg ser en post fra en af dem jeg "kender" så ved jeg rimeligt godt, hvad jeg kan forvente - og forholder mig måske derfor også på en anden måde til personen.


    Så IMO burde man holde sig til sit nick FOREVER ;)

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    hehe problemet med at skifte navn - selvom man måske synes det gamle er dårligt, er at man gennem sine utallige posts bygger et image op af en slags. Så når jeg ser en post fra en af dem jeg "kender" så ved jeg rimeligt godt, hvad jeg kan forvente - og forholder mig måske derfor også på en anden måde til personen.


    Så IMO burde man holde sig til sit nick FOREVER ;)


    he he skiftede faktisk selv til Kent på et tidspunkt og da jeg så skulle "irettesætte" en bruger derefter fik jeg at vide at jeg egentlige bare kunne skride - og at Aerial aldrig ville gøre sådan :boxed: :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he skiftede faktisk selv til Kent på et tidspunkt og da jeg så skulle "irettesætte" en bruger derefter fik jeg at vide at jeg egentlige bare kunne skride - og at Aerial aldrig ville gøre sådan :boxed: :))


    Jesus :))


    Tænk at blive jordet af sit alter ego :P

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    he he skiftede faktisk selv til Kent på et tidspunkt og da jeg så skulle "irettesætte" en bruger derefter fik jeg at vide at jeg egentlige bare kunne skride - og at Aerial aldrig ville gøre sådan :boxed: :))


    Ha ha... Jeg undrede mig også over, at du ret hurtigt skiftede tilbage til Aerial... :))

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he skiftede faktisk selv til Kent på et tidspunkt og da jeg så skulle "irettesætte" en bruger derefter fik jeg at vide at jeg egentlige bare kunne skride - og at Aerial aldrig ville gøre sådan :boxed: :))


    Learn :finger:

  • hehe der kan man bare se... jeg vil da også mene at et nick det er noget man beholder og ikke laver om på. Jeg har altid hedet det samme og bruger det alle steder om det er her når jeg spiller cs eller når jeg skriver til xpn og alle mulige andre steder.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    hehe problemet med at skifte navn - selvom man måske synes det gamle er dårligt, er at man gennem sine utallige posts bygger et image op af en slags. Så når jeg ser en post fra en af dem jeg "kender" så ved jeg rimeligt godt, hvad jeg kan forvente - og forholder mig måske derfor også på en anden måde til personen.


    Så IMO burde man holde sig til sit nick FOREVER ;)


    Good pointe! :p Tænkte jeg også på..
    Men der er heller ikke noget jeg hellere vil hedde end det jeg er kendt som worldwide :D Af dem som kender mig i hvertfald, selvom det nu kun handler om denne side :p

  • Quote

    Originally posted by flying-trickster


    Good pointe! :p Tænkte jeg også på..
    Men der er heller ikke noget jeg hellere vil hedde end det jeg er kendt som worldwide :D Af dem som kender mig i hvertfald, selvom det nu kun handler om denne side :p


    jeg kan kun være enig... man bygger ligesom et image op og så kan folk forholde sig til hvem man er.


    så navneforandring burde ikke være noget i gjorde skide meget i :P


    desuden hedder jeg os FlexQ alle andre steder ;:)

  • Jeg skiftede fra Deuce313 til JuiCe alle andre steder på nettet for længe siden... :)


    Havde mange gange tænkt på at spørge admins her, om man ku få sit nick ændret, men fik ikk li taget mig sammen :P

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Helt enig. Alt det navne skifteri er jo lige til at gøre en forvirret af.
    Se nu bare ham Carlsen der... Hvem er det nu lige det er ?.. he he ;)