Hvad kan man poste, og hvordan?

  • hehe den er ganske morsom og ganske enkelt genial :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Virkelig god, men mener ikke at nogle af de tråde som der folk har bitchet omkring (ex. Ninja vs. Pirater) overskrider nogle af de her ting..


    - mener bare folk bliver mere triste og sure her ved julen og bitcher omkring alting der ikke lige falder i deres smag!

  • Den er helt igennem genial, så den i sin tid på www.steampowered.com's forum. Hvis folk da bare brugte deres hjerner inden de postede, så var 50% af alt det unødvendige fjernet!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    damn den er old


    Den har været herinde før;)


    Glemte du Search knappen :$


    Nææ .. Men du glemte vist at læse hvorfor jeg mente den var passende at bringe på banen igen .. Jeg er udmærket godt klar over, at den er gammel og har været herinde før - jeg mener bare det er nødvendigt med en reminder, for det ser ud til en masse har glemt den med det skrammel der af og til bliver postet ..

  • pueh ha...
    ja, det ville være rart med at folk igen begyndte at tænke sig om inden de poster. men ret underligt, for det er som regel de samme 5 _NYE_ personer!

  • Så slemt står det dog ikke til endnu: http://forums.steampowered.com…2881b0abd&threadid=380492


    Kender i de her tråde?
    http://forums.steampowered.com…2881b0abd&threadid=380678


    Så engang en flash movie hvor nogle udgav sig for at være af kvindelig køn på et rigtig nørd forum "sorry burger". Hvor der blev svaret mere end 200 gange.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Virkelig god, men mener ikke at nogle af de tråde som der folk har bitchet omkring (ex. Ninja vs. Pirater) overskrider nogle af de her ting..


    - mener bare folk bliver mere triste og sure her ved julen og bitcher omkring alting der ikke lige falder i deres smag!


    Hmmm.... Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har godt nok svært ved at se relevansen i nævnte tråd,
    ligesom jeg heller ikke kan se nogen grund til, at diskutere noget så hamrende ligegyldigt,
    som sukker eller flormelis på æbleskiver? :roller:
    Er på gul stue niveau IMO.

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Hmmm.... Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har godt nok svært ved at se relevansen i nævnte tråd,
    ligesom jeg heller ikke kan se nogen grund til, at diskutere noget så hamrende ligegyldigt,
    som sukker eller flormelis på æbleskiver? :roller:
    Er på gul stue niveau IMO.


    jeg kan sq godt følge dig. Så engang på et fora, hvor de havde store problemer med posthunters i OT sektionen. Der havde deres programmør bare sat det sådan at man havde et post antal for forum - og et for ot sectionen.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    jeg kan sq godt følge dig. Så engang på et fora, hvor de havde store problemer med posthunters i OT sektionen. Der havde deres programmør bare sat det sådan at man havde et post antal for forum - og et for ot sectionen.


    Ja eller hvis man har skrevet 10 så skal man lige vente 10 minutter mere, eller noget lignende.


    Edit* for tredje gange? lol da :S

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Good one :))


    Posthunter if i ever saw one!!!

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Den havde jeg nu alligevel ikke oplevet før ...


    Er da iøvrigt også totalt ligeglad med om den har været her før. Den har en pointe som vi godt kan tåle at høre herinde mere end 10 gange :$

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Hmmm.... Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har godt nok svært ved at se relevansen i nævnte tråd,
    ligesom jeg heller ikke kan se nogen grund til, at diskutere noget så hamrende ligegyldigt,
    som sukker eller flormelis på æbleskiver? :roller:
    Er på gul stue niveau IMO.


    Jeg kan på ingen måde se hvordan du kan omtale et socialt fællesskab der har det sjovt som gul stue!? I mine øjne er det pessimismen der spiller ind for de fleste. Folk hygger sig, og laver polls der får mange til at smile og evt. grine lidt. Men så snart en sådan thread er lavet, kommer der sådan en lille, jeg kan godt lide at kalde det for en, hærskare af mennesker hvis eneste mål faktisk er at svine andre mennesker til og starte diskussioner efter diskussioner. Hvis folk som gjorde disse ting bare stoppede, så ville tweak forum blive tusinde gange bedre. Så ville folk kunne hygge sig, på den facon som de synes bedst om, og folk som ikke syntes trådene har relevans må evt. bare springe de tråde over eller melde sig ud af forummet og erklære sig selv for "humør-døde"..



    - Når jeg forsvarer "latterlige" (jeres ordvalg) tråde, har jeg henblik på tråde som Pirater vs. Ninjaer & Sukker vs. Flormelis!

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Jeg kan på ingen måde se hvordan du kan omtale et socialt fællesskab der har det sjovt som gul stue!? I mine øjne er det pessimismen der spiller ind for de fleste. Folk hygger sig, og laver polls der får mange til at smile og evt. grine lidt. Men så snart en sådan thread er lavet, kommer der sådan en lille, jeg kan godt lide at kalde det for en, hærskare af mennesker hvis eneste mål faktisk er at svine andre mennesker til og starte diskussioner efter diskussioner. Hvis folk som gjorde disse ting bare stoppede, så ville tweak forum blive tusinde gange bedre. Så ville folk kunne hygge sig, på den facon som de synes bedst om, og folk som ikke syntes trådene har relevans må evt. bare springe de tråde over eller melde sig ud af forummet og erklære sig selv for "humør-døde"..



    - Når jeg forsvarer "latterlige" (jeres ordvalg) tråde, har jeg henblik på tråde som Pirater vs. Ninjaer & Sukker vs. Flormelis!


    Hvorfor er det dem der ikke kan lide trådene der er ikke har humor? Det kunne jo ligeså godt være dem der kan lide dem, der deler en ekstrem form af latterlig humor ..