Hvordan fik i jeres nick?

  • under mine dage på Tweakup.dk, var der en der kom med dette spørgsmål:


    Hvordan fik i jeres nick?


    Dengang hed jeg Dark Wolf, mit første nick, fordi jeg så en anime serie der hed Wolf's rain...


    Tigerplayer kom bare ud ved en tilfældighed, og det sidste år har det så været mit nick.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Deuce fra "Deuce bigalow"....filmen med ham den mandlige luder :P



    313 ka jeg ikk helt huske....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Firedog fik jeg da jeg ville hedde noget med ild :D da jeg er meget vild med farven ild har.. :) faktisk ville jeg hedde Fireeagle. men det så for dumt ud syntes jeg.. har haft dette nick siden jeg var 15.. :D hehe så det har fuldt mig.. dog bruger jeg Eridam til online spil. og det fand jeg ved at jeg stavede forkert en dag :D er i danmark.. det blev til eri damna (og der fandt jeg så ud af ingen menning det gav.. men så brugte jeg det til et navn) :D hehe Eridam :P

  • Tja. Da jeg lige fik kørekort gik det lidt vildt for sig, og kom derfor blandt venner til at hedde "bundgas" eller "bundtræk". Kan ikke helt huske det.
    Vi tog rundt til en masse arrangementer og kørte manøvreprøver dengang.


    Anyways, så blev det til "Torque" (drejningsmoment) en kort rum tid. Hang sammen med drejningsmomentet min gamle baghjulstrukne bil havde, der var ret handy når vi driftede rundt på lufthavnens parkeringsplads om natten :P Var iøvrigt en Opel fra '79 med en to-liters CIH motor og stiv bagaksel. Den vil gerne rundt :P


    Derfor Torque. Så jeg er faktisk ikke opkaldt efter den semi-gay motorcykel-film ved samme navn :)) Blev så vidt jeg husker registreret før den film kom.


    Men det er også et stykke tid siden. Begge dele er lang tid siden, så idag bliver jeg mest kaldt Carlsen, mit efternavn. Burde måske få det ændret. Men så igen, er det vel egentlig ligemeget.

  • Berleburg - Kommer fra min tid med Diablo 2, som også var mit første skridt ind i internet verdenen :) Navnet dukkede bare op i mit hovede.


    Landbetjenten - Er mit CS nick. Det dukkede også op i hovedet. Jeg gad ikke hedde navne som zer0, xfikns, c00lz0r osv. Så for at tage gas på hele "scenen" valgte jeg et dybt ironisk navn i form af Landbetjenten.


    På det seneste er jeg dog begyndt at bruge Saenjaina mere end jeg bruger Berleburg. Dog er jeg herinde stadig kendt som Berle og min mail vil jeg heller ikke ændre. Men i alle nye spil osv. bruger jeg primært Saenjaina. Det er også unikt. Jeg er nok den eneste i verden der bruger det nick :)


    PS. Saenjaina er mit navn IRL. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Berleburg - Kommer fra min tid med Diablo 2, som også var mit første skridt ind i internet verdenen :) Navnet dukkede bare op i mit hovede.


    Landbetjenten - Er mit CS nick. Det dukkede også op i hovedet. Jeg gad ikke hedde navne som zer0, xfikns, c00lz0r osv. Så for at tage gas på hele "scenen" valgte jeg et dybt ironisk navn i form af Landbetjenten.


    det er et genialt nick :D Landbetjenten :D hehe :9xo

  • Sad og spillede et Playstation2 spil sammen med en af mine venner. Det hedder Time Splitters eller sådan noget i den dur, det er et skyde spil. Lige inden havde vi set ToyStory, og så ville jeg have et eller andet "fedt" navn, men vi kunne ikke finde på noget. Så foreslog min mate Slinky og det blev det så opkaldt efter Slinky-Dog. Efter noget tid blev det så til Zlinky, og nogen steder ZnY\\.


    Jeg hedder Nicky irl, så nicket ligger også tæt på mit irl navn. :)


    Berleburg: er det fornavn eller efternavn? :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Det er taget fra min dåbsatest :)


    Men har lige fået det skiftet her på Tewak.. før brugte jeg Teelq, som er taget ud af stargate (Teal'C)


    tænke nok der var noget bekendt ved teelq

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Tja denully = efternavn uden mellemrum - de Nully


    har jeg hedde siden jeg var ..7-8 år, tilbage i skolen fik jeg det da vi var 3 morten'er i klasserne, og da de som alle andre ikke kan udtale mit efternavn så blev det til denully :)


    plus jeg altid er 99% sikker på at ingen andre har det i et spil :D hehe

  • tjaa w00tage kommer fra sidst jeg var aktiv på CS-scenen.. jeg var træt af mit gamle nick "CoolCashCarl" så det blev w00tage efter en lang kåger på ventrilo med nogen kammi'er.. og CoolCashCarl kommer bare fra fantasien.. :D og nu.. CoolCash i Cs :D


    PS. :D er en fed smiley :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    hmm mindes ikke det er længe siden der var sådan en tråd her sidst?


    men anyways, mit er på grund af min hjemmeside.


    Det er rigtigt - det var mig der lavede den ;)



    Mit nick må folk selv fantasere sig til :D

  • Mit nick kom sig pga. at der er 2 jonas´er i vores klasse og så, på et tidpunkt kom jeg til at sidde ved døren, og nogle begyndte at kalde mit niels ved døren og så ændrede det sig bare til niller lige pludslig... lidt wierd men okay... :cheers: