Møgbil!

  • Jeg er SÅ muggen idag. Toppakningen på min bil er lige røget sig en tur. Det hele gik amok.
    Det vælter ud med hvid udstødning fra både udstødningsrør og topstykke, og så lugter det af helve** til. Og vandet næsten løber igennem køleren og fordamper i udstødningen.
    Og så hakker motoren af H til..!


    Har heldigvis en kammerat der er mekaniker, men det er stadig en udgift på næsten 2k - hvilket er en pokkers åndssvag udgift her i juletiden hvor kassen i forvejen er godt tom..


    Jeg er bare SÅ tosset. Den var lige kommet tilbage fra maleren, og havde glædet mig til at cruise lidt rundt nu hvor lakken er pæn igen.. X(

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Hehe.. Det fordamper i motoren.. Når heldigvis ikke hele vejen til udstødningen.. Men, det er bestemt ikke sundt for den, så nu har jeg hentet min Aprilia, så jeg ka køre rundt på den indtil jeg får dytten fikset.. Men kæft jeg er knotten..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    Det er forhåbentlig ikke din nye sportsvogn du har smadret?


    Nope.. Det er Golf'en.. Sportsvognen er pakket i vinterhi, men den skal også have et hovedeftersyn inden den skal ud og køre igen. Den taber olie :S

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by CheezEDippaH


    Ikke at det undrer mig, når du kører den som en "ræææcer"..... ;)


    HEY - det har den altså gjort hele tiden. Det er ikke min skyld.. Det er bare mig der står med bøvlet..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • hehe .. har du ikke hold øje med din bil røg meget på det sidste ??


    når bilen oser som en pokker et det højst sansyneligt toppakningen. der er gået ...


    Vil ikke håbe du har babbet ventilierne :P


    Hvad er det for en bil ??

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Toyota det dur bare:D


    men ja surt show


    Forresten er det en 8ventils?


    Jep det er det, for mener det er Folke racer 1,6 Turbo Diesel ;)


    Og det er ikke unormalt at toppakningen ryger på sådan en, for det er absolut ikke nogen racer vogn selvom den er med Turbo, de Golf II'er i Turbo Diesel kan simpelhen ikke holde hvis de bliver kørt hårdt, men men det er jo ikke sikkert at Grus kører ræs i den :D


    Ærveligt Grus, med alle de penge du nu skal af med, jeg har også lige fået mega mange regninger på min X(, ny forrude 4,9K - 1 Ny tågelygte i front spoileren 1,4K :rolleyes:


  • Du skulle have sagt noget til mig... vi skal have ny forude i vores ford mondeo og det skal vi give 2,2 for med rude... Man får vel lidt rabat....

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Du skulle have sagt noget til mig... vi skal have ny forude i vores ford mondeo og det skal vi give 2,2 for med rude... Man får vel lidt rabat....


    Jep, jeg kunne også godt få den meget billigere, men køber aldrig uoriginale ruder/ting til min bil, da der heller ikke kan fås meget uriginalt til min Primera GT ;) de 4,9K er med 10% Rabat Incl Montering.

  • Mht. bilen, så har jeg også haft en smule udgifter..
    4,5K på lidt bøde-værk
    2,5K på en spoiler
    4K på noget udstødningsværk...


    Heldigvis for mig, så er jeg færdig med julegaveindkøbet.. :crazyeyes:

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    hvorfor ikke købe en Ordenligt bil (japaner), istedet for de tyske lort :boxing:


    Fordi jeg ALDRIG skal have sådan en riskoger. Min mors Corolla stinker riiiigeligt.


    Tysk mekanik, det duer - hvis man behandler det pænt.


    Mit primære problem er nok at jeg i bund og grund kører min Turbo Diesel som var det en GTier..


    Problemet har var, at dækslet til ekspansionsbeholderen (der hvor alt kølevandet ligger) fald af mens jeg kørte 160, og motoren overheatede. Det resulterede i at den grillede toppakningen..


    Til dem der skulle være i tvivl så er det en Golf 2 1,6 Turbo Diesel, med Intercooler, 8 ventiler og ca 110hk..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Icemann


    Jep, jeg kunne også godt få den meget billigere, men køber aldrig uoriginale ruder/ting til min bil, da der heller ikke kan fås meget uriginalt til min Primera GT ;) de 4,9K er med 10% Rabat Incl Montering.


    Hehe jeg er så heldig at min far og farfar og storebror er uddannet automekaniker, og jeg selv arbejder hos høyer så vi har ikk de store udgifter til vores bil:)

  • Hvis det er en Golf 2 GTD så tag op til ophuggeren .. de har alt til den bil ..

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Hehe jeg er så heldig at min far og farfar og storebror er uddannet automekaniker, og jeg selv arbejder hos høyer så vi har ikk de store udgifter til vores bil:)


    Arhh ok :D
    Lækkert at du så kan få det lavet forholds billigt :9xo

  • Quote

    Originally posted by Icemann


    Arhh ok :D
    Lækkert at du så kan få det lavet forholds billigt :9xo


    Jaa det nogle rigtig lækker priser:) Det bliver dejligt når man bliver 18 og får bil og den går i stykker at ens familie kan lave det eller man selv kan lave største delen... :)