Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

37

tirsdag, 13. december 2005, 18:01

Han er 20 og bor stadig hjemme ?

er han ikke lidt af en mors dreng kan han ikke noget selv
siden han bor hjemme ?

38

tirsdag, 13. december 2005, 18:06

Citeret

Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
Nu er det jo snart jul..

gå ned til en fotoforhandler og få taget et billede a dig din mor og din far hvor i rigtig ser glade ud og holder om hinanden...
få farvelade manden til at skrive TEXTEN OVER BILLEDET

VI TÆNKER PÅ DIG!!!

smæk lortet i en ramme og giv ham det i julegave.. når han så pakker det op og ik fatter meningen så forklar ham det. *LOL*

LOL :cheers:
Asus P5GD2-x X SERIES
Pentium4 630 HT 3.0 GHz [intel 915P Express Chipset]
2*512 MB 240pin Kingston PC2 4200 CL4
2*200 GB Seagate Barracuda (Sata) 7200RPM
Sapphire X1900GT 256mb
Delux 420W
Sunbeam Trio

39

tirsdag, 13. december 2005, 18:08

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
Han er 20 og bor stadig hjemme ?

er han ikke lidt af en mors dreng kan han ikke noget selv
siden han bor hjemme ?

Det var da noget bavl at lukke ud :roller:

Kan jo være manden er under uddannelse, som jeg selv, bor selv hjemme, da jeg bor LANGT bedre og billigere her, end jeg ville de steder jeg har råd til at bo i her i området...

40

tirsdag, 13. december 2005, 18:12

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

Originally posted by freehelp

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Melde ham til AGP, for at downloade?

Kommer an på om det er kopibestykketmatriale, hvis det er ulovligheder så tag screens af det. Når du så har beviserne Stikker du dem under snuden på ham og siger: ENTEN Eller!

Du mener nok APG :D

Hvis du melder ham til APG så ender det nok med at din far får en regning istedet, og så er det din far du straffer og ikke din bror.

Få dog snakket med din far om det og fortalt hvad din bror sidder og laver, så må han da tage affære ;)

Ja det er nemlig personen der står på regningen der får lov at bøde - Underligt nok egentlig... Så pas på med at melde nogen

Men som jeg også skrev længere oppe og Fragman også lige har skrevet, så brug NetLimiter på hans pc...

41

tirsdag, 13. december 2005, 18:22

Citeret

Originally posted by Bentzin
Undrer mig meget over, at der er så meget lovligt at downloade.
Der er jo selvfølgelig ikke nogen, der henter ulovlige ting herinde !

Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.

Hej vi diskutere ikke om der bliver downloaded ulovligt eller ej, men hvordan han skal stoppe hans bror i det.
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13883&sid=[/IMG]

42

tirsdag, 13. december 2005, 18:30

Citeret

Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.

Hvorfor skulle den lige med? :roller:

Anyways, så er de fleste metoder nok nævnt allerede.. Tja, få dig nogle muller så du kan banke din bror, når han kommer trampende efter du har trukket hans stik ud :))
Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

43

tirsdag, 13. december 2005, 18:33

Citeret

Citeret

Hej vi diskutere ikke om der bliver downloaded ulovligt eller ej, men hvordan han skal stoppe hans bror i det.

og derfor nævnte du selv APG ? :P

44

tirsdag, 13. december 2005, 18:35

Citeret

Originally posted by rasmusvn

Citeret

Citeret

JA. Men på Bent lyder det som om at tråden skal lukkes.

45

tirsdag, 13. december 2005, 18:37

det er da mere lamt at melde sin engen broder end at
kalde ham en morsdreng.

men nogle føler sig nok truffen :finger:

Jeg flyttede hjemme fra som 16 årig og har jeg taget skade
og jeg var skam også under uddannelse ;)

46

Citeret

Kommer an på om det er kopibestykketmatriale, hvis det er ulovligheder så tag screens af det. Når du så har beviserne Stikker du dem under snuden på ham og siger: ENTEN Eller!

Ja jeg er desværre nødt til at rette dig Hule...

Det hedder ikke AGP ;) det er en port til dit GFX :P

APG = AntiPiratGruppen ;)
Woop ^_^ woop!

47

IMO burde den ikke lukkes, men det er da et plat grundlag at starte den på.
Om det er en fornuftig tråd kan diskuteres.
Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

48

tirsdag, 13. december 2005, 18:40

Citeret

Originally posted by Garfield

Citeret

Ja jeg er desværre nødt til at rette dig Hule...

Det hedder ikke AGP ;) det er en port til dit GFX :P

APG = AntiPiratGruppen ;)

Jaja kender godt alt det der :D Skrive fejml :))

49

tirsdag, 13. december 2005, 19:00

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
det er da mere lamt at melde sin engen broder end at
kalde ham en morsdreng.

men nogle føler sig nok truffen :finger:

Jeg flyttede hjemme fra som 16 årig og har jeg taget skade
og jeg var skam også under uddannelse ;)

Nææ det gør jeg såment ikke, synes bare det var noget l*rt at lukke ud.

Flyttede selv hjemme fra som 16årig, pga. jeg ville have frihed, flyttede så hjem igen som 23årig, for at sidde bedre økonomisk, da jeg havde ca. 400kr til mig selv per md efter regningerne var betalt, men hvis man vil leve under sådanne omstændigheder skal man da være velkommen. Nu har jeg ca. 2000~ per md. til mig selv + jeg bor i et kæmpe rækkehus og betaler 1500kr for det, kan ikke få det bedre for de penge andre steder.

50

tirsdag, 13. december 2005, 19:13

RE: Nu er jeg snart Godt gal i skralden !

Citeret

Originally posted by affe
Hvad pokker skal der til før ens bror stopper med at downloade ? skal man andmelde ham til agp før han stopper eller er der ikke en anden trudsels side ?

Er ved at gå kold af det .. hver gang man er nede at skide eller pisse når man kommer op igen så står ens ping på 300 - 900 .. ret belasende..

tjaa, begræns det ..

Også nytter det nok ikke at anmelde ham til AGP :)) (de hedder nu engang APG)

51

tirsdag, 13. december 2005, 19:51

du kan da gøre så han kan kun download med en bestemt hastighed.. og hvis du så siger han må uploade for 5kb.. så er der jo nogen programmer som slet ikke lader ham downloade :D hehe og så bare lad vær med at sig noget til ham :P så tænker han ikke over det er dig der har gjort det.. og så må du are sige at internettet er skidt, og at han kan ringe der ind hvis det er, og hvis de siger den ok jamen så laver han jo nok en format c: :P ;) hehe
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)

52

tirsdag, 13. december 2005, 20:26

Citeret

Originally posted by Firedog
du kan da gøre så han kan kun download med en bestemt hastighed.. og hvis du så siger han må uploade for 5kb.. så er der jo nogen programmer som slet ikke lader ham downloade :D hehe og så bare lad vær med at sig noget til ham :P så tænker han ikke over det er dig der har gjort det.. og så må du are sige at internettet er skidt, og at han kan ringe der ind hvis det er, og hvis de siger den ok jamen så laver han jo nok en format c: :P ;) hehe

Imens han selv sidder og spiller med en ping på 10? :)) Tror da nok broderen lægger mærke til noget mistænksomt :P

Hvis du har en router og den ka sættes op til det, så bloker hans mac adresse :crazyeyes: Så ska han ud og købe nyt netkort hvis han vil på :$

53

tirsdag, 13. december 2005, 20:34

Citeret

Citeret

Originally posted by rasmusvn

Citeret

Citeret

JA. Men på Bent lyder det som om at tråden skal lukkes.

bør den måske nok også, først startede den på et lamt grundlag, men okay det er fint nok med lidt sjov en gang imellem, så senere kom der latterlige indlæg som "meld din bror..." hurra.. og nu er alle ting vist ved at være nævnt, så lukning ville nok ikke være en katastrofe
Signatur billedet er slettet da det ikke virker

54

tirsdag, 13. december 2005, 22:42

Hvis du har router der understøtter det så ban hans computer fra netværket :) rimelig simpelt at fikse. og det bedste tidpunkt :) lige når han har lagt sig i seng, og så låse netværket og inden han står op igen. så åben det, så han kan se hvor langsomt det går. denne metode bruger jeg tit :)

men ellers bare ban ham :)
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement