Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

49

tirsdag, 13. december 2005, 19:00

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
det er da mere lamt at melde sin engen broder end at
kalde ham en morsdreng.

men nogle føler sig nok truffen :finger:

Jeg flyttede hjemme fra som 16 årig og har jeg taget skade
og jeg var skam også under uddannelse ;)

Nææ det gør jeg såment ikke, synes bare det var noget l*rt at lukke ud.

Flyttede selv hjemme fra som 16årig, pga. jeg ville have frihed, flyttede så hjem igen som 23årig, for at sidde bedre økonomisk, da jeg havde ca. 400kr til mig selv per md efter regningerne var betalt, men hvis man vil leve under sådanne omstændigheder skal man da være velkommen. Nu har jeg ca. 2000~ per md. til mig selv + jeg bor i et kæmpe rækkehus og betaler 1500kr for det, kan ikke få det bedre for de penge andre steder.

50

tirsdag, 13. december 2005, 19:13

Citeret

Originally posted by affe
Hvad pokker skal der til før ens bror stopper med at downloade ? skal man andmelde ham til agp før han stopper eller er der ikke en anden trudsels side ?

Er ved at gå kold af det .. hver gang man er nede at skide eller pisse når man kommer op igen så står ens ping på 300 - 900 .. ret belasende..

tjaa, begræns det ..

Også nytter det nok ikke at anmelde ham til AGP :)) (de hedder nu engang APG)

51

tirsdag, 13. december 2005, 19:51

du kan da gøre så han kan kun download med en bestemt hastighed.. og hvis du så siger han må uploade for 5kb.. så er der jo nogen programmer som slet ikke lader ham downloade :D hehe og så bare lad vær med at sig noget til ham :P så tænker han ikke over det er dig der har gjort det.. og så må du are sige at internettet er skidt, og at han kan ringe der ind hvis det er, og hvis de siger den ok jamen så laver han jo nok en format c: :P ;) hehe

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

52

tirsdag, 13. december 2005, 20:26

Citeret

Originally posted by Firedog
du kan da gøre så han kan kun download med en bestemt hastighed.. og hvis du så siger han må uploade for 5kb.. så er der jo nogen programmer som slet ikke lader ham downloade :D hehe og så bare lad vær med at sig noget til ham :P så tænker han ikke over det er dig der har gjort det.. og så må du are sige at internettet er skidt, og at han kan ringe der ind hvis det er, og hvis de siger den ok jamen så laver han jo nok en format c: :P ;) hehe

Imens han selv sidder og spiller med en ping på 10? :)) Tror da nok broderen lægger mærke til noget mistænksomt :P

Hvis du har en router og den ka sættes op til det, så bloker hans mac adresse :crazyeyes: Så ska han ud og købe nyt netkort hvis han vil på :$

53

tirsdag, 13. december 2005, 20:34

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Citeret

Originally posted by rasmusvn

Citeret

Originally posted by HuleFanden

Citeret

Originally posted by Bentzin
Undrer mig meget over, at der er så meget lovligt at downloade.
Der er jo selvfølgelig ikke nogen, der henter ulovlige ting herinde !

Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.

Hej vi diskutere ikke om der bliver downloaded ulovligt eller ej, men hvordan han skal stoppe hans bror i det.

og derfor nævnte du selv APG ? :P

JA. Men på Bent lyder det som om at tråden skal lukkes.

bør den måske nok også, først startede den på et lamt grundlag, men okay det er fint nok med lidt sjov en gang imellem, så senere kom der latterlige indlæg som "meld din bror..." hurra.. og nu er alle ting vist ved at være nævnt, så lukning ville nok ikke være en katastrofe

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

54

tirsdag, 13. december 2005, 22:42

Hvis du har router der understøtter det så ban hans computer fra netværket :) rimelig simpelt at fikse. og det bedste tidpunkt :) lige når han har lagt sig i seng, og så låse netværket og inden han står op igen. så åben det, så han kan se hvor langsomt det går. denne metode bruger jeg tit :)

men ellers bare ban ham :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

55

tirsdag, 13. december 2005, 22:44

Citeret

Originally posted by RAC
IMO burde den ikke lukkes, men det er da et plat grundlag at starte den på.
Om det er en fornuftig tråd kan diskuteres.

Helt ærligt - hvem snakker om, at lukke tråden ? ikke mig, har på intet tidspunkt nævnt/skrevet noget om, at lukke hverken det ene eller det andet. Til gengæld kom der en af de sædvanlige formodninger om, hvad jeg mener, når jeg skriver.
Kors i hytten - læs hvad der bliver skrevet - i stedet for en eller anden imo mærkværdig posthunter eller hvad sådan en kan kaldes, fyrer af i hans formodninger om, hvad jeg mente med, det jeg skrev.
Det er simpelthen utroligt, som nogle herinde bøjer og vrider andres skrevne ord. :rolleyes:

Til topic:
Ja trådens navn passer til, hvad jeg mener nu !

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (13.12.2005, 23:38)

56

tirsdag, 13. december 2005, 23:07

Regner med at I kører med router? Qos måske?

57

onsdag, 14. december 2005, 00:07

i kunne også til det nye tdc net med 8 mbit hvor du betaler for hvor meget du henter, også stik ham regningen ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

58

onsdag, 14. december 2005, 09:55

Citeret

Til selve topic: Find uf af det selv - sgutte noget vi bør blande os i - imo :roller: I er vel selvstændige tænkende mennesker.

er du sikker på det?
jeg gør...max, alt udover nogle spil på min com er downloaded, endda Windows... gider sq ikk og betale :finger:

59

onsdag, 14. december 2005, 09:57

Citeret

Originally posted by Tigerplayer

Citeret

er du sikker på det?
jeg gør...max, alt udover nogle spil på min com er downloaded, endda Windows... gider sq ikk og betale :finger:

ROFL! Den snak er ikke lovlig her.

60

onsdag, 14. december 2005, 21:59

hvad er det nu lige det der IMO betyder

abit kv8pro ver 1.1
amd64 3200+ clawhammer (znps 7700 cu)
abit x800pro
2X 512 elexir 2.5 3 3 7
maxtor 200gb 8 mb
wd 120 gb 2mb
wd 320 gb 2 mb sata
lite-on dvdrw sohw-1693s
samsung cd rw sw-216B
chill innovations 510watt

HP Pavillion dv9072ea

61

onsdag, 14. december 2005, 22:00

Citeret

Originally posted by batmann

in my opinion

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

62

onsdag, 14. december 2005, 22:13

takker

abit kv8pro ver 1.1
amd64 3200+ clawhammer (znps 7700 cu)
abit x800pro
2X 512 elexir 2.5 3 3 7
maxtor 200gb 8 mb
wd 120 gb 2mb
wd 320 gb 2 mb sata
lite-on dvdrw sohw-1693s
samsung cd rw sw-216B
chill innovations 510watt

HP Pavillion dv9072ea

63

onsdag, 14. december 2005, 22:33

Citeret

Originally posted by origin

Citeret

in my opinion

Jep.. og du vil høre Bent komme med den MANGE gange :)) Den og "EOD!" :D

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

64

onsdag, 14. december 2005, 23:19

Citeret

Citeret

Originally posted by RAC
IMO burde den ikke lukkes, men det er da et plat grundlag at starte den på.
Om det er en fornuftig tråd kan diskuteres.

Helt ærligt - hvem snakker om, at lukke tråden ? ikke mig, har på intet tidspunkt nævnt/skrevet noget om, at lukke hverken det ene eller det andet. Til gengæld kom der en af de sædvanlige formodninger om, hvad jeg mener, når jeg skriver.
Kors i hytten - læs hvad der bliver skrevet - i stedet for en eller anden imo mærkværdig posthunter eller hvad sådan en kan kaldes, fyrer af i hans formodninger om, hvad jeg mente med, det jeg skrev.
Det er simpelthen utroligt, som nogle herinde bøjer og vrider andres skrevne ord. :rolleyes:

Til topic:
Ja trådens navn passer til, hvad jeg mener nu !

Tror du har misforstået hvad jeg har skrevet.

Jeg mener ikke at tråden skal lukkes (min mening). Dog synes jeg at det er et plat grundlag at starte den på (min mening).
Om det er en fornuftig tråd kan diskuteres (stadig min mening).

Det er simpelthen utroligt, som nogle herinde bøjer og vrider andres skrevne ord.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

65

onsdag, 14. december 2005, 23:25

Citeret

Originally posted by ramaskriget

Citeret

Citeret

in my opinion

Ikke for at være pernitten, men hvad har det med sagen at gøre om han bruger det jævnligt ?

ellers snak med din bror, iøvrigt ! eller dine forældre !

Må da ligesom være muligt at nedsætte nogle regler om brug af internettet. Ellers må man jo ligesom gå hårdere til værks (som nævnt). Begræns det via routeren. Del det imellem jer !

66

onsdag, 14. december 2005, 23:37

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by ramaskriget

Citeret

Citeret

in my opinion

Ikke for at være pernitten, men hvad har det med sagen at gøre om han bruger det jævnligt ?

ellers snak med din bror, iøvrigt ! eller dine forældre !

Må da ligesom være muligt at nedsætte nogle regler om brug af internettet. Ellers må man jo ligesom gå hårdere til værks (som nævnt). Begræns det via routeren. Del det imellem jer !

Ikke noget? Synes bare det er skæg så tit man hører ham sige det, ikke andet. Men kan da godt sætte en "Off topic: Og du vil høre Bent si..." på hvis det er bedre? ;)

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

MSI Radeon R9 390X Gaming 8G

Mens vi venter spændt på at se Radeon R9 Fury og Nano på Tweak.dk redaktionen, kan vi nu stolt præsentere jer
Læs Mere

Vanvittig lagerkapacitet i ny NAS server fra Synology

Hvis du gik og troede, at din 8 TB NAS server var noget værd, så må du tro om igen. I hvert fald hvis man stil
Læs Mere

Tweak.dk unboxer AMD Radeon R9 Fury X

Så er Tweak.dk på banen med vores unboxingvideo af superkortet Radeon R9 Fury X.
Læs Mere

Konkurrence! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Så er det igen blevet konkurrencetid her på Tweak.dk. I den forbindelse har vi allieret os med MSI, og sammen
Læs Mere

PlayStation 4 rundbarberer Xbox One i Europa

Jim Ryan fra Sonys Europaafdeling har været på talerstolen, og her har han fremlagt nogle særdeles imponerende
Læs Mere

Warner Bros. kendte til problemer med Batman: Arkham Knight

Der har været ramaskrig rundt omkring på nettet, efter det længe ventede spil Batman: Arkham Knight udkom til
Læs Mere

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denn
Læs Mere

Robot dræber mand på VW-fabrik

En tragisk hændelse har fundet sted på en Volkswagen-fabrik i Kassel, Tyskland. En 21-årig tekniker har mistet
Læs Mere

AMD kigger køleløsning på Fury X efter i sømmene

AMD's nye grafikkort Fury X er som bekendt kølet ved hjælp af en AIO køler fra Cooler Master. Flere brugere og
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.