Nu er jeg snart Godt gal i skralden !

  • Hvad pokker skal der til før ens bror stopper med at downloade ? skal man andmelde ham til agp før han stopper eller er der ikke en anden trudsels side ?


    Er ved at gå kold af det .. hver gang man er nede at skide eller pisse når man kommer op igen så står ens ping på 300 - 900 .. ret belasende..

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Riv hans netstik ud :D Gør jeg altid, ellers så truer jeg bare min storebror med at jeg tager alle mine computere :) Han bruger nemlig min gamle.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Melde ham til AGP, for at downloade?


    Kommer an på om det er kopibestykketmatriale, hvis det er ulovligheder så tag screens af det. Når du så har beviserne Stikker du dem under snuden på ham og siger: ENTEN Eller!

  • Tag hans netstik eller snak med dine forældre og sig han downloader ulovligt så går de sikkert helt amokker :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Flyt hjemmefra!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Betal selv, og nægt ham adgang

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Gør som hulefanden siger :)) ... eller kunne du jo sige det til dine forældre.

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

    Rettet en gang, sidst af Isse ().

  • Du kunne også bare sige at der er andre mennesker end ham på forbindelsen og sige at han må holde det på et niveau hvor det ikke går ud over andre hvis du moralsk er ligegald / bifalder det.
    De fleste programmer har en begrænser man kan sætte på bådbredden.

  • [quote]Originally posted by SjQLunD
    Betal selv, og nægt ham adgang[/quote


    jeg betaler selv :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Han kunne evt. også bare downloade om natten eller mens I er i skole. Hvis jeg skal downloade større filer, så gør jeg det altid mens jeg er i skole.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • hehe min far gør kun noget når han ikke kan komme på nettet :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Sæt en begrænsning på...


    Hvis han er et par år ældre end dig kan jeg fraråde det med at hive netstikket ud ;)


    Hvis du melder ham til APG, er du i mine øjne hvad der går under betegnelsen: Psykopat (en person som handler uforudsigeligt, og ikke tænker på konsekvenserne hos sine omgivelser og pårørernde), da det i den grad vil påvirke dit familieliv, og ikke mindst din brors fremtid.

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Han kunne evt. også bare downloade om natten eller mens I er i skole. Hvis jeg skal downloade større filer, så gør jeg det altid mens jeg er i skole.


    har jeg sagt til ham.. han kan sku hente om natten .. :P



    vi går ikke i skole mere :P


    Han er i lære og jeg arbejder :P


    har sagt til ham han bare kan gøre det om natten..


    men så er der lige et eller andet ligyldigt lort han lige skal have downloadet for så kan han lige bruge det ..


    og han bliver tosset hvis jeg bare går på nettet når han spiller .. ellers truer han med at han bare vil sætte alle hans download programmer igang..


    og han har omkring en 6 - 9 stykker..


    ret belastende...


    Fatter ham ikke .. har er sku så barnlig når det gælder det ...


    Bare fordi vi andre bruger nettet skaber han sig helt vildt.. lige så snart jeg åbnet http://www.tweak.dk så kommer det et råb der inden fra ...


    Har sagt jeg snart klipper hans net over .. og min far ved godt det snart sker har sagt det til ham 100 gange nu :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Sæt en begrænsning på...


    Hvis han er et par år ældre end dig kan jeg fraråde det med at hive netstikket ud ;)


    Hvis du melder ham til APG, er du i mine øjne hvad der går under betegnelsen: Psykopat (en person som handler uforudsigeligt, og ikke tænker på konsekvenserne hos sine omgivelser og pårørernde), da det i den grad vil påvirke dit familieliv, og ikke mindst din brors fremtid.


    heh ... han er 20 og jeg er 17 :P


    slukker man for nettet kan man høre en rumlen ... også kommer han råbende ud af døren fra 1 sal. mens man står med ens far ... plejer bare at sige at nettet ikke virker her nede :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    eneste der er at sige til det er vel at din broder er en egoist der kun tænker på sig selv.


    heh .. ja det er rigtigt. . og det værste er han nyder at gå folk på nerverne .. hader det ...


    og ja han tænker kun på sig selv .. og mener KUN..


    når mig og pappa står og bikser i køknet.. siger ikke det er god mad der kommer ud af det men vi prøver da .. vi dækker bor og det hele ... så kalder man på ens bror .. så æder han hurtigt og skrider op igen ..


    Han gider ikke rydde af bordet. eller ligge tøj væk . gøre rent eller støvsuge eller hjælpe til .. og han bor sku da gratis hjemme.. ret belastende..


    og så gider han ikke gøre en skid .. og når bil forsikringen kommer går det jo helt galt så skal han låne penge osv fordi han ikke kan spare sammen .tror han har en gæld på 6-7.000 kr til min far som snart har stået der siden starten af sommeren ..


    Min far har truet med han snart ryger ud .. jeg kan vel kun håbe... jeg har et værelse på 2 x 3 m :P kunne godt trænge til et større ? :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2