Godt vejr!!

  • Har da lidt dårlig samvittighed, for jeg burde ligge ude i poolen mere end de par timer jeg plejer at gøre normalt..... Den er 22/23 grader lige nu så tror sku lige jeg tar en dukkert :P

  • tjaa har 3 ugers ferie fra i dag - og tjaa har da ikke så dårlig samvittighed over at sidde inde nogle gange - har lige været ude og vaske øsen og give min møg af en spoiler noget colorback voks :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • jeg har aldrig dårlig samvittighed over at sidde foran computeren, har sommerferie og den holder jeg sammen med min putter..
    desuden er mine øjne ikke så fandens glade for skarpt lys 8)
    bor ca. 5-600 meter fra stranden men går aldrig i vandet (folk siger også at jeg er underlig) :))

  • er lige kommet hjem fra arbejde ... som er udenfor ... og har også lige været på 3 ugers ferie i italien .. så jeg har lige brug for at være lidt inden for :D

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
    Har ikke dårlig samvittighed. Er ude hele dagen på arbejde, så det gør ikke noget at man sidder lidt indenfor i skyggen når man kommer hjem.


    Nemlig.... Lige min tanke....


    Jeg har kogt hele dagen og til mit uheld, så har det kun være i 30 meters højde hvor vinden ikke rigtig var aktiv nok til at køle.... arghh !!.... Typisk...


    Nyder sgu at sidde her med hele langsiden af vinduerne helt åbne, men stadig er der sgu 25c..... Kunne nu godt være mindre syntes jeg....

  • Jeg sidder og hygger indenfor i min taglejlighed... føj der er varmt.. men på den anden side.. hvad skulle man dog også lave udenfor? der kan man jo ikke checke mail.... ;)

  • Jeg har opholdt mig inde hele dagen, undtagen når jeg skulle ryge.. Jeg var ved stranden i går og nu er min ryg så solbrændt og rød at det sindsygt ondt og bare den minste sol for lortet til at gøre endnu mere ondt... :(