Et par jokes til søndagen.

  • Ka' godt være, at de er gamle eller har været vist her før - men bær over med det.
    Træk på smilebådet eller la' vær'. It's only for fun ! [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/super/103.gif]


    En dansker sidder og spiser morgenmad på en café. Ved siden af ham sidder en svensker, der tygger tyggegummi.


    Uopfordret indleder svenskeren en samtale - "Spiser I danskere egentlig hele brødet?"
    Danskeren lader modvilligt morgenmaden ligge og svarer: "Ja, naturligvis!".


    Svenskeren leger med tyggegummiet i munden og siger:
    - "Det gør vi ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun det inderste af brødet". Brødskorpen bliver samlet i en container, forarbejdet og formet i rundstykker og solgt til Danmark".


    Danskeren hører kun meget lidt efter. Svenskeren smiler og spørger videre: "Spiser I også marmelade til brødet?"


    Danskeren svarer let irriteret: "Ja, naturligvis".
    Mens Svenskeren tygger tyggegummi mellem tænderne, siger han:
    - Ikke hos os, hos os i Sverige spiser vi kun frisk frugt til morgenmad. Skallerne og resterne bliver samlet i en container, forarbejdet til marmelade og solgt til Danmark".


    Nu er det blevet danskerens tur til at spørge!
    "Sig mig en ting", spørger danskeren. Dyrker I også sex i Sverige?
    Svenskeren griner og svarer: "Ja, naturligvis dyrker vi sex i Sverige".


    Danskeren læner sig over bordet og spørger: " Hvad gør I med kondomerne, når de er blevet brugt?!
    "Dem smider vi da ud", svarer svenskeren.


    Nu begynder danskeren virkelig at grine.
    - "Ikke hos os, hos os i Danmark bliver alle brugte kondomer samlet i en container, forarbejdet, smeltet og solgt til Sverige som tyggegummi".


    [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/movie/125.gif]


    Og så lige den næste:


    Et ægtepar har tænkt sig at tage til karneval. De har til og med skaffet sig kostumer, men da den store aften oprinder, får konen en voldsom migræne og må lægge sig. Manden bliver nødt til at gå alene.


    Efter nogle timer vågner konen og føler sig helt tilpas igen.
    Hun bestemmer sig for at gå til karneval alligevel, men manden ved ikke hvilket kostume hun har valgt.
    Derfor bestemmer hun sig for ikke at give sig til kende, og i stedet udspionere ham.


    Da hun kommer til festen, får hun øje på sin mand med det samme.
    Han danser og flirter vildt med flere kvinder.
    Hun går hen til manden og begynder også at flirte med ham, men uden at fortælle hvem hun er.
    Til slut trækker hun ham ind i et soveværelse og tilbringer et par livlige timer med ham der.
    Hun sniger sig ud, før festen er slut.


    Da manden kommer hjem ud på morgenen sidder hun i sofaen og lader som om hun læser i en bog.
    Hun spørger om han har moret sig:
    - Nej, uden dig er intet morsomt, svarer manden.
    - Dansede du?
    - Nej, jeg mødte nogle af gutterne på vejen og så gik vi hjem til Knud og spillede poker i stedet.
    Men Leif lånte mit kostume og han havde vist haft det mægtig sjovt!


    :$


    Ha' en go' søndag. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Wraper
    Ja og godmorgen til jer alle
    Er jeg den eneste der fik for mange julebajre igår? :D


    Det tvivler jeg på :))
    Dog sidder jeg selv med 3.gs opgave. så er ikke lige i drikkehumør, og føler ikke at jeg har tid til det. Det er jo ordentlig sjovt :$

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jeg vil da også lige fortælle en lille joke, som jeg hørte på P3 i fredags, så hvis du hørte P3 i fredags så lad vær at læse videre


    Tarzan var som sædvanlig ude og gøre nogle helte gerninger da han pludselig faldt ned fra et træ. Han var så uhelddig at midste et øje, sin ene arm og sin penis.


    Som helt kunne han selvfølgelig ikke leve uden så han tog hen til den lokale medicinmand, for at se om han kunne hjælpe.


    Medicinmanden sagde at han kunne få et nyt øje fra en ørn, en ny arm fra en abe og så kunne han få snabelen fra en elefant som penis.


    Tarzan takkede glædelig ja.


    Efter nogen tid, ville medicinmanden høre hvordan det gik Tarzan, så han opsøgte ham.


    Tarzan forklarede: "Jo, det går skam umærket. Jeg har aldrig kunnet se så godt før. Jeg kan se flere kilometer med mit nye ørneøje.
    Og jeg er blevet super hurtig til at svinge fra gren til gren med min nye abearm.
    Men jeg er ved at bliver godt træt af snabelen; hver gang jeg går så plukker den græs og stikker det op i røven på mig"

  • hehehe.. de var da sjove. Har aldrig hørt dem før ! :crazyeyes:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-


  • LUL!

  • Quote

    Originally posted by Wraper
    Ja og godmorgen til jer alle
    Er jeg den eneste der fik for mange julebajre igår? :D


    fik kun 2 af dem, men fik ALT muligt andet mærkeligt .. og var hjemme halv 6 fra byen.. føj nogen grumme tømmermænd i dag :boxed:

  • Her kommer lige dagens sms.
    Der må være en, som har funderet lidt over livet og ret har han jo... he he ;)


    Arbejdslivet er som et træ, fyldt med aber på forskellige grene
    i forskellige højder.
    Nogle aber klatrer op, andre klatrer ned.
    Aberne på toppen kigger ned og ser et træ fyldt med smilende ansigter.
    Aberne på de nederste grene kigger op og ser ikke andet end røvhuller.


  • LOL