Krigen i Irak...

  • Jeg tror dette link taler for sig selv: http://soldf.e.kth.se/iraqi_war.wmv


    Synes det er helt utroligt at sådan noget finder sted. USA kom for at hjælpe dem, og i stedet for slagter de dem? Ved godt dettet er en fjendligt soldat, men synes det er tydeligt, at den mand ikke har mulighed for at gøre nogen form for modstand. Næsten lige så chokerende, er den måde de har det bagefter. De er ligefrem glade og stolte : :ohmy:

  • Tjaa nå man bare siger at alle kan være politibetjente og soldater så får man sådan nogen situationer.


    Rigtigt mange amerikanske soldater er blandt mange andre landes soldater også Uegnede.

  • Der findes idioter på begge sider.
    De andre hygger sig jo med at skære hovederne af folk fra RØDEKORS, optage det på video med noget hallah-allah musik i baggrunden og smide det på internettet. Jeg har aldrig været så rasende, som dengang jeg så en to-tre af de videoer hvor nogle gale muslimer henretter deres gidsler. Kan især huske en kvinde, som arbejdede frivilligt for røde kors, mener jeg det var. Eller UN.


    Imponerende at man kan stå to mand om en bundet kvinde med bind for øjnene, og skære hovedet af hende. Kunne godt tænke mig 10 minutter i en gummicelle med hver af de idioter. Kujoner.
    At de amerikanske soldater på filmen står på sikker afstand og skyder en såret mand ihjel, er så en lige så fej ting at gøre. Jeg håber de er blevet stillet for en krigsret og får den straf de har fortjent.

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Der findes idioter på begge sider.
    De andre hygger sig jo med at skære hovederne af folk fra RØDEKORS, optage det på video med noget hallah-allah musik i baggrunden og smide det på internettet. Jeg har aldrig været så rasende, som dengang jeg så en to-tre af de videoer hvor nogle gale muslimer henretter deres gidsler. Kan især huske en kvinde, som arbejdede frivilligt for røde kors, mener jeg det var. Eller UN.


    Imponerende at man kan stå to mand om en bundet kvinde med bind for øjnene, og skære hovedet af hende. Kunne godt tænke mig 10 minutter i en gummicelle med hver af de idioter. Kujoner.
    At de amerikanske soldater på filmen står på sikker afstand og skyder en såret mand ihjel, er så en lige så fej ting at gøre. Jeg håber de er blevet stillet for en krigsret og får den straf de har fortjent.


    - you said it best, brother. :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Jeg tror dette link taler for sig selv: http://soldf.e.kth.se/iraqi_war.wmv


    Synes det er helt utroligt at sådan noget finder sted. USA kom for at hjælpe dem, og i stedet for slagter de dem? Ved godt dettet er en fjendligt soldat, men synes det er tydeligt, at den mand ikke har mulighed for at gøre nogen form for modstand. Næsten lige så chokerende, er den måde de har det bagefter. De er ligefrem glade og stolte : :ohmy:


    You seriously think that?

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Er det ikke noget med, at man ikke på skyde på en såret soldat? Mener jeg har hørt et eller andet sted ;) ..


    Jo, men som du utvivlsomt har lagt mærke til, så har amerikanere det med at føle sig en del hævet over menigheden. :P

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Er det ikke noget med, at man ikke på skyde på en såret soldat? Mener jeg har hørt et eller andet sted ;) ..


    I krigens love står der man ikke må slå ihjel - de regler holder ikke en skid stik!
    Nu når det er op(d)taget, bliver det nok for en krigsret men der er ingen (snakker ikke kun om amerikanerne) der overholder de love...

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    I krigens love står der man ikke må slå ihjel - de regler holder ikke en skid stik!
    Nu når det er op(d)taget, bliver det nok for en krigsret men der er ingen (snakker ikke kun om amerikanerne) der overholder de love...


    Øhh okay... er det Geneve konventionen du har det fra?


    Dette er nedenfor er hvertfald:
    alle soldater er omfattet af Geneve-konventionen. Den fastslår, at det er en krigsforbrydelse at dræbe soldater, som ønsker at overgive sig

  • Quote

    Originally posted by Avartar


    Øhh okay... er det Geneve konventionen du har det fra?


    Dette er nedenfor er hvertfald:
    alle soldater er omfattet af Geneve-konventionen. Den fastslår, at det er en krigsforbrydelse at dræbe soldater, som ønsker at overgive sig


    Og i tilfælde af at fjenden har diverse sprængstoffer inden under tøjet mens han vifter det hvide flag...?

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Og i tilfælde af at fjenden har diverse sprængstoffer inden under tøjet mens han vifter det hvide flag...?


    "duck 'n cover" det har de gjort før de gæve amerikanere ;-) var vidst i 1951.

  • Som Torque siger, så er der idioter på begge sider. Det er krig, så alle kneb gælder åbenbart om man vil det eller ej. Geneve giver jeg ikke en skid for, når ikke engang det så 'civiliserede' USA overholder den.


    Det er heller ikke sjovt at blive smidt i fængsel i sit hjemland af nogen invadører og 'afhørt' (se: tortureret), fordi man ser 'mistænksom' ud (se: har anden hudfarve).


    Det er crazy :crazyeyes:

  • Hmm... Har set dette klip før, dog er dette dog ikke hele filmen. Soldaterne skyder oss en forbi passerende sort beklædt dame, med en lille pige i sin ene hånd. De skyder hende bare i smader, imens den lille pige ser på [Blocked Image: http://www.2xbang.dk/smiley/smileys/04.gif]


    Hvis man surfer lidt på nettet med "american soldiers have fun", så vil man hurtig finde ud af, hvad de ellers går rundt og laver dernede :roller:
    Mange af de amerikanske soldater burde gå planken ud, hånd i hånd med fjenden. De er sg af og til lige gode.


    Omkostningerne for Irak-krigen kunne sikkert have dækket beløbet, for den totale udrydelse af AIDS i Afrika - så americanerne skal satme ikke begynde at lege Kaptajn Haddock og spilde pengene på civilie folkemord.
    Straffen for det, burde imo være dødstraf - dvs. man bliver kastet ned i fjendens lejr, hvorefter terroristerne kræver penge for ham, men vi siger: "NEJ", på landsdækkene tv.


    Bush begynder sg selv at lugte lidt af hvidløg. Han har aflagt utallige besøg i Irak, med alle de store Olie sheiker osv., som omverdenen ikke har hørt en skid om. Prøv bare kigge på krigens grundlag... Hvilke grunde havde Bush i starten til at gå i krig med!?! Findes utallige eks. på historier der lugter af sur røv. Gå væk Bush...

  • HuleFanden


    Hvis jeg var i krig med en og han da han var ved at tabe kom løbene med et hvidt flag, kunne jeg så bare løbe ham i møde?


    Gu' vil jeg da' ej' man!



    Sikkert ikke, men vil du skyde en person der er 100% ufarligt for dit eget ve og vel ned? Håber jeg da godt nok ikke.

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik


    Det er nok heller ikke det smarteste at komme løbende, hvis du vil overgive dig, vel? :roller:


    Det er en tale måde, en der havde beskudt mig (Altså prøvet at dræbe mig) skal godt nok se ynkelig ud før jeg lader være med at skyde ham.