Lidt fredags humor

  • denne som Denully fandt.. synes den skulle lidt videre til lidt fredags humor...


    godt nok på engelsk.. men i må overleve.. GODE HUMOR HELT SIKKERT :D


    Dear Tech Support:
    Last year I upgraded from Boyfriend 5.0 to Husband 1.0 and noticed a slow down in the overall
    performance, particularly in the flower and jewellery applications that had operated flawlessly under
    Boyfriend 5.0.
    In addition, Husband 1.0 uninstalled many other valuable programs, such as Romance 9.5 and
    Personal Attention 6.5, but installed undesirable programs such as NFL 5.0 and NBA 3.0. and now
    Conversation 8.0 no longer runs and Housecleaning 2.6 simply crashes the system.
    I've tried running Nagging 5.3 to fix these problems, but to no avail. What can I do?

  • Heh. Ka godt li det sidste "I've tried running Nagging 5.3 to fix these problems"
    De fatter bare ik at det aldrig hjælper! :D

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • syns nu stadig bedst om dengang der var klubklam på p3 og en meget forvirret IT supporter havde et meget lignende spørgsmål.. se DET var sjov!"!!

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Kære Helpdesk.
    Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at kræve, at jeg installerede Børn 1.1, Børn 1.2 og Børn 1.3.
    Det tog en masse tid og brugte en masse ressourser. Det stod der ikke noget om i produktspecifikationen for programmet.
    Oven i købet istallerede Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker straks op, når jeg starter computeren; og det overvåger alle mine aktiviteter.
    Gamle programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfest 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere. Når jeg prøver at køre dem får jeg beskeden: "Du har udført en ulovlig handling. Luk straks alle programmer, der ikke understøttes af Kone 1.0". Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejerat gå tilbage til Kæreste 7.0, men kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan I hjælpe mig
    På forhånd tak.


    Den frustrerede og forvirrede bruger.



    ---------------------------------------------------------------------------



    - Svar fra Hotline:


    Kære forvirret og frustreret.


    Dit problem er meget almindeligt, og mange klager over det samme. Problemet skyldes hovedsageligt en misforståelse. Der er mange der opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror, at Kone 1.0 hovedsageligt er et nytte- og underholdsprogram.
    Der tager de fleste fejl!! Kone 1.0 er et styresystem, der er designet til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0 for at vende tilbage til Kæreste 7.0, når Kone 1.0 først er installeret. Nogle har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte altid med at have flere problemer end de før havde med Kone 1.0. Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen.Du kan eventuelt læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Programfejl". Systemet vil køre helt perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle almindelige programfejl, ligegyldigt hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er straks at skrive :\UNDSKYLD, før systemet vender tilbage til normal.
    Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1, Chokolade 5.0 eller i ekstreme tilfælde sofwarepakken Pels 2000.
    Men du må under ingen omstændigheder installere programmet Veninde i Miniskørt 3.3!! Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil resultere i, at Kone 1.0 afinstallerer sig selv og samtidig fjerner 50 % af systemressourserne. Veninde i Miniskørt 3.3 er i øvrigt et program, der kræver store systemressourser og vil derfor ikke kunne køres med den begrænsede kapacitet der er tilbage, efter Kone 1.0 har afinstalleret sig selv.

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Gaaammel, eller også er der bare utrolig mange af den slags ude ;)


    That's right. Mener der har været en del af dem her på tweak tidligere. :rolleyes: IMO - En gang så er den sjov - men så heller ikke mere. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by origin


    ikvodka..menjimbeam..:D


    smag og behag - det var altså vodka jeg fik igår.. for meget il og med!