TDC server Nede ?

  • No problem here. Sikkert bare noget vedligeholdelse, eller osse var en ansat igang med at suge pr0n.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Originally posted by MrPetrucci
    Hej Med jer


    Er det kun mig som ikke kan komme ind på TDC.dk eller TDCONLINE.DK


    Har ikke kunne komme ind de sidste to dage! Ikke engang for at hente min mail??


    Der kan du se, kapitafondene er allerede ved at tømme selskabet :finger:

  • Quote

    Originally posted by MrPetrucci
    Hej Med jer


    Er det kun mig som ikke kan komme ind på TDC.dk eller TDCONLINE.DK


    Har ikke kunne komme ind de sidste to dage! Ikke engang for at hente min mail??


    har du overvejet at det måske er din forbindelse, er der problemer med andre sider/steder?
    hvem har du net hos, hvor er du henne i landet?


    Men der er ikke nogen særlige problemer og har heller ikke været det sidste stykke tid

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by martinb


    Der kan du se, kapitafondene er allerede ved at tømme selskabet :finger:


    det var da noget af en klaphat bemærkning, TDC er ikke solgt endnu.....

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    det var da noget af en klaphat bemærkning, TDC er ikke solgt endnu.....


    Jeg tror det benævnes "humor"... og tak fordi du deler din insiderviden at TDC ikke er solgt endnu :boxed:


    EDIT: Læste lige din beskæftigelse, så kan jeg godt forstå du blev lidt trykket af min bemærkning...

  • Quote

    Originally posted by martinb
    Jeg tror det benævnes "humor"... og tak fordi du deler din insiderviden at TDC ikke er solgt endnu :boxed:


    EDIT: Læste lige din beskæftigelse, så kan jeg godt forstå du blev lidt trykket af min bemærkning...


    kan godt være det er humor, men den bemærkning er ikke noget "sjovt" i.
    Jeg er sådan set lige glad om TDC er solgt eller købt, men den bemærkning er bare tåbeligt at skrive.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    kan godt være det er humor, men den bemærkning er ikke noget "sjovt" i.
    Jeg er sådan set lige glad om TDC er solgt eller købt, men den bemærkning er bare tåbeligt at skrive.


    OK, jamen så beklager jeg da at jeg skrevet sådan en latterlig kommentar.... undskyld hvis jeg har fornærmet andre ligeledes med min dårlige humor... det skal ikke ske igen....

  • Har ADSL hos tdc og selve opkoblingen virker fint...kan dog ikke komme ind på TDC´s sider og heller ikke min email igennem OUTLOOK....brugte ca. 1 time sammen med en TDC administrator og vi fik ikke løst problemet.



    Jeg holder til i en byen oksbøl ca 30 km vest for esbjerg.


    Ang. Outlook...der har jeg 3 mails


    en fra arbejde og to private...den fra arbejdet kan jeg sagtens hente mails fra men de to private hosted hos TDC....jeg kan gå ind på alle internetsider men ikke TDC´s ...ER der nogle som kan hjælpe mig ?