Vil kaste sig ud fra Storebæltsbroen

  • Vil kaste sig ud fra Storebæltsbroen

    En 30 årig far fra Svendborg har dræbt sine to børn og truer nu med at kaste sig ud fra på Storebæltsbroen


    /ritzau/ - 10:52 - 1. dec. 2005


    En 30 årig mand fra Svendborg har knivdræbt sine to børn på syv og to år.


    Efterfølgende er han kørt ud på Storebæltsbroen, hvor han nu truer med at kaste sig ud. Storebæltsbroen er spærret i begge retninger. Det oplyser TV 2/Fyn.


    Omkring klokken ni i morges ringede han til Svendborg Politi og bad dem køre til hans egen adresse, hvor han havde dræbt de to børn.


    Kriminalinspektør Henrik Justesen fra Svendborg Politi siger til TV 2/Fyn, at man i øjeblikket afhører børnenes mor. Kvinden bor sammen med manden

    ekstrabladet.dk


    Svinet skal ikke have lov og hoppe, han skal kraftedme gennem tæskes med en skovl og derefter pules i røven med en billiard kø til hans tarme hænger i laser! Magen til møgsvin!


    ja har selv to børn så måtte lige af med min vrede X(

  • jeg gætter på hvis han kommer i fænglest skal han nok blive gennem pulet i røven af en eller anden form for ting... jeg ved der er ikke mang ei fængslet der kan lide folk som gør onde ting ved børn.. og så for de fandme tæsk.. kun for tjent..

  • Han skal nok blive dømt for mord og hvis han er heldig ryger han i forvaring hvilket jo er på ubestemt tid. De er dog vist ikke så hårde ved folk der har gjort noget ved børn sådan et sted.


    Manden er syg i roen slet ingen tvivl om det ved sgu ikke lige hvordan sådan en skal straffes...


    Når han bestemmer sig for at gå væk fra brokant og lade sig anholde... så skup ham hen til kanten tru med at smide ham ned og giv så til sidst slip...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik


    De plejer ihvertfald ikke at være for glade for folk der gør noget ved børn ;)


    hehe nej..


    Glæder mig selv personligt til at se hvad de gør ved ham som lejede hans datter ud... han får det satme hårdt det lede svin. :evil:

  • Det danske Retsystem er fuckt!!


    Hvis det her var sket i usa, ville han få 3 livstids domme og komme ind i et lukket fæbgelse hvor han ikke får set nogfet dagslys... HVAD SKER DER I DK!!!


    måske vi ikke skulle ha så slemme domme, men det vi har nu er der jo ingen der er bange for at gøre noget her i dk!


    jeg ville kunne gå ud og dræbe ham der gjorde min lillesøster ondt, og så max sidde inde i 4 år eller sådan noget, det er jo ingen ting!!! få lavet det her lorte retssystem om!!

  • Mener selv at en person som ham skal gennemgå en 100% retfærdig straf.


    Dette betyder at han skal gennemgå de samme lidelser og tanker som dem hans børn gennemgik i de sidste minutter! Desværre bliver han jo nok bare plantet i fængslet et rum år, før han bliver løsladt igen.


    Synes det hele er uhyggeligt, og jeg får kvalme af at tænke på det...


    Håber vel han hopper... For verden er ikke et godt sted med personer som ham...


  • han hoppede ik.. han blev anholdt inden han gjorde det


  • Quote


    Øje for øje, og snart vil verden være blind


    - ikke at jeg syntes han skal slippes fri om 4 år, men syntes ikke at dræbe ham hjælper på noget som helst...

  • sku man ik bare skære hans ben af og den ene arm.
    Så kunne han fodre sig selv og være lam sammentidlig 8)

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

    Rettet en gang, sidst af dragox ().

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Fandmer trist, også i denne måned. Hvordan fanden kan man finde på at dræbe sine to små børn, for fanden da... Sådan nogle mennesker burde seriøst hænges op i anklerne og hænge der indtil de døde.


    Han havde sikkert ikke råd tl julegaver :idea:


    Ej, spøg til side, så skulle han da bare spændes fast til en bropille i bollerne og bruges som pejlemærke for julemanden... Håber seriøst han bliver lukket i en gummicelle :pokey: