Hvordan smører man en kontorstol bedst? Den knirker!

  • Min dejlige chefkontorstol knirker som bare fanden... Jeg prøvet at smøre den med wd-40, men fik enten ikk ramt det rigtige sted eller også hjælper det bare ikke...


    Hvordan og med hvad smører jeg den bedst? WD-40 holdt godt - i 2 dage

  • Koldpresset lindolie!


    Ej, spøg til side.


    WD 40 er nok vejen frem eller ligende. Find ud af hvor problemet er og giv stedet et ordenligt skud, masser det lidt og en sjat mere - så burde det holde væsenligt længere. Ellers kan man få fedt der er beregnet til at smøre med, måske det var en ide?

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Min dejlige chefkontorstol knirker som bare fanden... Jeg prøvet at smøre den med wd-40, men fik enten ikk ramt det rigtige sted eller også hjælper det bare ikke...


    Hvordan og med hvad smører jeg den bedst? WD-40 holdt godt - i 2 dage


    Kender godt den følelse, min trænger eddermame også til at blive smurt 8o

  • Ja jeg havde håbet jeg ku få min fars gamle.. men han fik den squ pengene retur for den alligevel...


    Der var intet galt med den, han syns bare ikk om den - Havde ellers håbet de ikk ville give ham pengene tilbage :crazyeyes:


    Edit: Må lige prøve at få en eller anden til at sætte sig i den, mens jeg gasser den til med WD-40

  • skru alle skruer ud og smør dem med lidt fedt og sæt dem i igen..
    og spænd dem rigtigt godt igen

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • min gaspatron mistede gassen ligepludseligt....kan man købe løse patroner til sådan nogle?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.