Hjælp til at finde et firma !!!

  • Hej Tweakerz !!


    Jeg har en bil som jeg er glad for men ikke lengere har råd til da jeg er sq blevet studerende. For ikke så længe siden fandt jeg ud af at man kan få sat reklame på sin bil lige som på en taxi og få penge for det. Så har jeg også fået et firmanavn - "SponsorCar" men fandt ud af at det ikke er så godt at bruge dem, kender I nogen eller et firma der kan sådan noget ud over dem ???

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    I korte træk er det som at sætte klistermærker på et køleskab, og burde således ikke volde nogen vanskeligheder.


    Andet at ens bil bliver grim, er der ingen vanskeligheder!
    - syntes ikke om at se flere og flere reklame biler. forstår dit problem, og kan godt føle dig, men det er bare så vederstyggeligt grimt ;D

  • jeg har tænkt på en reklame bil.. men så skulle det være et firma jeg kendte til personligt.. og så skulle det nok være en bil de betalte.. ligesom en firma bil men bare med nogle reklamer på.. :D

  • Quote

    Originally posted by tAshDa


    Andet at ens bil bliver grim, er der ingen vanskeligheder!
    - syntes ikke om at se flere og flere reklame biler. forstår dit problem, og kan godt føle dig, men det er bare så vederstyggeligt grimt ;D


    det ka da være ligegyldigt om den er grim hvis det gør forskelle på om man har råd til bil eller ej...

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg søgte lidt på google og fandt denne: http://www.reklamebil.com/


    faktisk lidt interessant, ser ud til at den fint vil kunne dække ens benzin forbrug hvis bare man får en nogenlunde reklame :idea: