Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 10. juli 2003, 14:45

Jeg har lige købt nyt kabinet (et billig codegen ved multimedieeksperten), da jeg skulle sætte cd-rom drevet i skar jeg mig på en skarp kant og fik en lille ridse på tommelfingeren helt oppe ved neglen på højre hånd, det skete i forgårs. I dag kiggede jeg så på det og opdagede at der var en rød streg langs blodåre fra såret og helt op til albueleddet, jeg har så været til læge og hun sagde at det var betændelse som var ved at blive til en blodforgiftning. Nu er jeg så på pencilin og højre hånd skal holdes stille og helst i sæbevand et par gange om dagen...

DET ER FA*** GODT OG GRUNDIG TRÆLS!!!!!!, OG PISSE UHELDIGT!!!! X(

2

torsdag, 10. juli 2003, 14:54

*LOL*

Du må ikke have behandlet din computer godt, siden den bider sådan fra sig ;) *G*

3

torsdag, 10. juli 2003, 14:57

:] :))

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4

torsdag, 10. juli 2003, 15:08

Uha blodforgiftning.. Det lyder ikke rart 8o
Men endnu en gang et bevis på at man skal kigge sig godt for inden man går over vejen.. Narj det hører vist ikke til her :]
Men kabinetter kan have nogle rigtig klamme kanter,og især når der er lowcost ting..

5

torsdag, 10. juli 2003, 16:55

Håber sku at det går forholdsvis hurtigt over, for det er f**** træls at bruge venstre hånd til alting...

Næste gang får kabinettet tur af noget sandpapir (eller hvad det nu hedder når det er til metal), inden jeg går igang.....

6

torsdag, 10. juli 2003, 18:25

Heh når du mener alting med venstre,mener du så oxo venstre til den her 8==o .. Aj kunne ikke lade være.. :D Plz lad være med at svare ;)
Tror som bare man skal være meget forsigtig. Men ved lidt dyrere kabinetter plejer der ikke at være kanter..

Edit: Den der store 120mm? blæser du har i dit kabinet,hvad bruger du den til?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (10.07.2003, 18:26)

7

torsdag, 10. juli 2003, 18:31

Bruger blæseren til at smide en masse kold luft ind i kabinettet, uden at den støjer overhovedet...

8

torsdag, 10. juli 2003, 18:50

Okay,jeg var lige lidt interesseret.. Sidder den så i et hul i kabinetsiden? Og hvadfor et kabinet er det egentlig? :)

9

torsdag, 10. juli 2003, 18:55

Det er et: Codegen Miditower ATX kabinet model 6039 m/ 300W Strømforsyning, har savet et hul oven i kabinettet hvor den sidder, skal have sat en mere i i den plexi rude jeg har sat i siden af kabi...

EDIT: Du kan finde kabi her: http://www.multimedieeksperten.dk/shop/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (10.07.2003, 18:56)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.