spøøøøøøøøøgelser..

  • Tror i på spøgelser eller andre overtroiske væsner? jeg har selv oplevet en DEL skumle ting, og fornemmer tit at der er nogle der kigger på mig selvom jeg er 100% alene, er sikkert bare paranoid 8o


    hvad med jer? :rolleyes:

  • ved sq ikke om jeg er overtroisk, men har haft nogle uforklarlige oplevelser, den sidste som jeg har haft var da jeg sad og spillede quake3 lød der et meget højt klap ved siden af mit venstre øre faktisk så højt at det ringede i øret... jeg var helt alene så det var ikke nogen af mine venner som klappede, måske en usynlig tilskuere who knows... 8o
    og nej det var ikke min trommehinde der sprang og tager heller ikke stoffer

  • Tja.. det er sq ik til at sige.. men jeg tror mere på Aliens end jeg gør på spøgelser.. Det kan umuligt passe at vi er det eneste intelligente liv i universet..

  • Selvfølgelig findes der andet intelligent liv i universet. Men jeg tror ikke på at de har været hos os på jorden.


    Om jeg tror på spøgelser, tjae, måske, ved det sq ikke helt.. hehe :D

  • Tja Deef.. jeg er lidt overbevist om at der har været alien contact med jorden.. prøv og kig på pyramiderne f.eks.. tror altså ik at de kunne bygge dem for et par 1000 år siden..

  • Uha.. Hva' så med det der sted i USA hvor der sandsynligvis skulle være styrtet aliens ned,i engang i '50'erne.. Og hva' med Area 51 eller hvad det hedder.. Og alle de der hemmelige baser rundt omkring i verden,så forresten oxo det med Israels hemmelige våben igår.. OMG,troede sq ikke et lille lorteland kunne have sådan noget! Gad vide hvad DK har så :D 8o

  • Jeg tror på det jeg ser med mine egne øjne, jeg tror ikke på halvdelen af det jeg ser i fjernsynet! Og det der med UFOer er ligesom med gud... Det er egentlig meget smart fundet på men holder ikke rigtigt i længden (syntes jeg). Jeg tror at gud er skabt for at samle folk under et tag og få dem til at arbejde sammen og arbejde mere effektivt. Og det er nok også på den måde at pyramiderne er blevet bygget (intet er umuligt for den der bærer viljen/troen i hjertet....)


    Men jeg er jo også kun lige fyldt 16 så hvad ved jeg om livet... :D

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Tja Deef.. jeg er lidt overbevist om at der har været alien contact med jorden.. prøv og kig på pyramiderne f.eks.. tror altså ik at de kunne bygge dem for et par 1000 år siden..


    Hahaha fedt du skulle sige det, jeg joker altid med at det er aliens der har bygget dem, det glemte jeg sq lige.. Men ja det er rigtigt, det er bare længe siden de har været her.. 8)


    Jeg tror pyramiderne er en form for landingsplads.. ;)

  • Well, misforstå mig nu ikke.. jeg er ikke overtroisk i den forstand, er ikke dybt eller konfirmeret, tror ikke på gud, tror faktisk heller ikke på spøgelser, men den føelse af at der er en der sidder og nedstirre en er alså ikke rar.. og jeg har også haft nogle oplevelser at lys rundt omkring tænder/slukker af sig selv, vinduer der lukker/åbner af sig selv, døre der åbner/lukker af sig selv, og er ikke SÆRLIGT glad for at være alene en mørk aften.. fordi har oplevet en del skumleren ting.

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    Uha.. Hva' så med det der sted i USA hvor der sandsynligvis skulle være styrtet aliens ned,i engang i '50'erne.. Og hva' med Area 51 eller hvad det hedder.. Og alle de der hemmelige baser rundt omkring i verden,så forresten oxo det med Israels hemmelige våben igår.. OMG,troede sq ikke et lille lorteland kunne have sådan noget! Gad vide hvad DK har så :D 8o


    Jep vi har sikkert mere end vi går og tror, desværre har jeg ikke set den udsendelse du snakker om, men den lyder spændende.

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Hahaha fedt du skulle sige det, jeg joker altid med at det er aliens der har bygget dem, det glemte jeg sq lige.. Men ja det er rigtigt, det er bare længe siden de har været her.. 8)


    Jeg tror pyramiderne er en form for landingsplads.. ;)


    Det er ikke deres landingsplads.. det er rumskibe :P


    Hva gud angår så tror jeg ikke en skid på den fede grimme mongol... tror hverken på jesus, gud, djævlen.. jeg har mine helt egen gud.. Slipknot er min gud(e) :D:P

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Jeg tror på det jeg ser med mine egne øjne, jeg tror ikke på halvdelen af det jeg ser i fjernsynet! Og det der med UFOer er ligesom med gud... Det er egentlig meget smart fundet på men holder ikke rigtigt i længden (syntes jeg). Jeg tror at gud er skabt for at samle folk under et tag og få dem til at arbejde sammen og arbejde mere effektivt. Og det er nok også på den måde at pyramiderne er blevet bygget (intet er umuligt for den der bærer viljen/troen i hjertet....)


    Men jeg er jo også kun lige fyldt 16 så hvad ved jeg om livet... :D


    Du har ret i det med gud.. Han er opfundet for at folk har noget at tro på! Og det synes jeg da helt klart man skal støtte, fordi nogen mennesker kan faktisk finde hjælp i at tro på noget..
    Så respekt for gud ! selvom han nok ikk findes..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg havde en underlig oplevelse i forgårs nat. 8o Jeg havde siddet og kigget lidt i dette forum og gik så i seng. Pludelig gik der en bil-alarm i gang nede på gaden. Okay det er der jo ikke noget underligt i ;) Jeg gik hen til vinduet og kiggede ned for at se om der var nogen. Den stoppede. Jeg gik i seng igen. 5 min. senere gik den i gang igen. Kiggede igen - denne gang ude fra køkkenvinduet og uden at tænde lyset ! Mens jeg stod og kiggede ned på gaden - lød der pludselig et klik og lyset i køkkenet blev tændt 8o - og det skal lige siges at der ca. et par meter hen til kontakten.
    Weird - ik' ?( Må godt nok indrømme at jeg fik s.. gåsehud og blev en anelse rystet og skyndte mig ind for at tænde for både TV og PC. Havde ikke lige løst til at gå i seng lige med det samme 8o Kom til at tænke på de der programmer om "Åndernes et el. andet" :]

  • Quote

    Originally posted by ekke
    Well, misforstå mig nu ikke.. jeg er ikke overtroisk i den forstand, er ikke dybt eller konfirmeret, tror ikke på gud, tror faktisk heller ikke på spøgelser, men den føelse af at der er en der sidder og nedstirre en er alså ikke rar.. og jeg har også haft nogle oplevelser at lys rundt omkring tænder/slukker af sig selv, vinduer der lukker/åbner af sig selv, døre der åbner/lukker af sig selv, og er ikke SÆRLIGT glad for at være alene en mørk aften.. fordi har oplevet en del skumleren ting.


    Jeg har tit den med at jeg kan "føle" at folk stirrer ned på mig... Det er bare SLET ikke rart...


    Jeg har også prøvet hvor jeg lå på sofaen og kunne bare ikke sove (klokken 3) hvor jeg pluselig ser et fly (troede jeg), men så begynder den at bevæge sig fra side til side.. Synes _meget_ underligt at se på.. Kan stadig ikke finde ud af hvad det kunnet have været....
    Jeg kan godt sige jer at jeg fik sveder på der :D

  • Quote

    Originally posted by snuffi


    Jeg har tit den med at jeg kan "føle" at folk stirrer ned på mig... Det er bare SLET ikke rart...


    Jeg har også prøvet hvor jeg lå på sofaen og kunne bare ikke sove (klokken 3) hvor jeg pluselig ser et fly (troede jeg), men så begynder den at bevæge sig fra side til side.. Synes _meget_ underligt at se på.. Kan stadig ikke finde ud af hvad det kunnet have været....
    Jeg kan godt sige jer at jeg fik sveder på der :D


    Enten har du røget noget skummelt, eller måske har du bare set en satellit. Nogle af dem kan ses fra landjorden, på en klar nat. De ser ud som stjerner, bortset fra at de bevæger sig langsomt gennem nattehimlen (ude af takt med resten af "stjernerne").

  • Spøgelser, nej tror ikke på, og grunden til det er at jeg endnu ikke har set nogle, gud tror jeg heller ikke på, har nemlig heller ikke set Ham/hende, Aliens tjo det vil være temlig igoistisk at tror at vi er de eneste i dette enorme univers, om de så har været her skal jeg ikke kunne sige, men tror det ik, hvis man tager de store afstande der er i forbehold, og den tid det vil tage at rejse her til selv med lysets hastighed, men igen man ved jo aldrig, men hvis jeg møder gud eller en Alien skal jeg da nok lige sige til.


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Jeg havde en underlig oplevelse i forgårs nat. Jeg havde siddet og kigget lidt i dette forum og gik så i seng. Pludelig gik der en bil-alarm i gang nede på gaden. Okay det er der jo ikke noget underligt i Jeg gik hen til vinduet og kiggede ned for at se om der var nogen. Den stoppede. Jeg gik i seng igen. 5 min. senere gik den i gang igen. Kiggede igen - denne gang ude fra køkkenvinduet og uden at tænde lyset ! Mens jeg stod og kiggede ned på gaden - lød der pludselig et klik og lyset i køkkenet blev tændt - og det skal lige siges at der ca. et par meter hen til kontakten.
    Weird - ik' Må godt nok indrømme at jeg fik s.. gåsehud og blev en anelse rystet og skyndte mig ind for at tænde for både TV og PC. Havde ikke lige løst til at gå i seng lige med det samme Kom til at tænke på de der programmer om "Åndernes et el. andet"


    Åhhh.. Shit,tror ikke jeg ville kunne sove i flere dag efter sådan en tur 8o!! Forstår godt du tændte for tv og pc..
    Det værste jeg ved er nu når man ligger og sover,og så er der nogle klamme katte der begynder at slåsse. Hvis i nogensinde har hørt det,så forstår i mig nok,det er ikke rart,især hvis man er alene og der er mørkt.. Så kunne det godt ske at man rullede gardinerne for.. :]

  • Quote

    Originally posted by ekke
    Dit lys kunne godt ha været et helikopter? :) eller måske et lys show et sted i byen ? :) måske fra et stadion eller noget


    Tror ikke helikoptere flyver med 7000 km/t fra side til side ? ;)