• Slå hovedet ind i en mur og indrøm hvor dumt det var, og begynd at lede efter en ny..


    Ej, du kan prøve at tørre den på en radiator..
    Men tror nu ikke chancen er så stor..


    Btw... Var det "før eller efter" det skete?? :T

  • Skrive et mere passende tråd navn næste gang.


    Har du fået den op? Hvis ja, så sluk den, skil den fra hinanden, og læg den på radiatoren i 1-2 døgn og håb...


    Hvis ikke, så må du jo til at lege VVS mand og håbe. :)

  • Det er ikke superheldigt, men hørt før: At folk taber mobilen ud af lommen og ned i tønden, når de sidder på toilettet.


    Men at det sker i et så stort omfang, at det bliver et problem for kloaksystemet, er måske mindre kendt.


    Finnerne er åbenbart mere end almindeligt uheldige med deres mobiltelefoner, når de skal lade vandet - i hvert fald udtrykker vandværket i Helsinki bekymring over for den stigende vækst af mobiltelefoner i vandrørene, skriver ITavisen.no.


    Det er dog ikke kun mobiltelefoner, men også legetøj og lommelygter, som de kære finner taber ned i kummen, og vandværket fortæller, at det ikke blot medfører øgede afgifter til affaldssortering, men at genstandene i sidste ende kan blokere hele systemet.


    Hvor mange mobiler finnerne - eller danskerne for den sags skyld - nøjagtigt mister på denne måde, vides ikke. Til gengæld er der lavet undersøgelser i England, som peger på, at briterne hvert år taber 600.000 mobiltelefoner i kummen.

    Man skal i hvert fald ikke undre sig, hvis man en dag får et opkald fra en rotte! Ja faktisk kan udtrykket "en rotte i røret" få en helt anden betydning!

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ta batteriet ud og put tingene i ovnen ved 220 grader..



    Mener det seriøst, du kan nå at rede den..


    Du er jo syg, knægt.


    put IKKE din mobil ind ved 200 grader 8o
    Skild den ad i alle de dele den kan og put den ind ved 50-70 grader eller overpå et håndklæde som er på en radiator...

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ta batteriet ud og put tingene i ovnen ved 220 grader..



    Mener det seriøst, du kan nå at rede den..


    ROFL og ved 220 grader giver det slet ikke problemer med at plastikken smelter.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ta batteriet ud og put tingene i ovnen ved 220 grader..



    Mener det seriøst, du kan nå at rede den..


    Det er sq da for varmt for batteriet... :pokey:

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik


    Du er jo syg, knægt.


    put IKKE din mobil ind ved 200 grader 8o
    Skild den ad i alle de dele den kan og put den ind ved 50-70 grader eller overpå et håndklæde som er på en radiator...


    Den skal jo ikke ind i 40 min.. Det er jo ikke en jule and.. Det skal jo gå stærkt!!

  • Tsk tsk tsk
    Mobilos med på wc??????????
    Få dog et liv!
    Min datter på 11 år gjorde det samme og der skete det samme , og sikke en balle jeg gav hende , og til info , den kunne IKKE reddes , tror at den var kortsluttet , det er jo vand og strøm , megetttttttttttt dårlig cocktail.
    Det er vel ikke liv eller død om man får svaret på den sms inden 5 min?


    He he he



    The_Unforgiven

  • FYI ... Det med radiator kan godt virke ... virkede engang med en motorola jeg prøvede det med ... men det var også dengang mobiltelefoner vejede det samme som en lille håndvægt ... :))


    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ta batteriet ud og put tingene i ovnen ved 220 grader..


    Hvorfor ikke bare smide gril´en på ? ... :)) ... Chancerne er nok nogenlunde det samme ... :))


    ... eller ... hov ... FRYSETØRRE den ... :))


  • Så man må ikke have en telefon i en lomme når man går på toilet?


    Men få telefonen tørret, og lad være med at prøve at tænde den før du er helt sikker på, at den er tør ..

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Okay jeg må havde taget fejl med de 220, det er bare hvad jeg har hørt sorry.


    Måske lidt dumt at skrive sådan noget, når du ikke har nogen erfaring med det du skriver. Hvis han havde gjort det var den først med sikkerhed død.


    Den skal have middel varme og så LANG tid. Til den er 10000% tør.

  • Hmm...hvor smart du har været ved at "tabe" den ned i toiletet vil jeg bare undlade at udtale mig om.


    Men prøv det her:


    1. Smid den hårdt ned i jorden.
    2. Tag en hammer og slå den hårdt.
    3. Gå ud på vejen og smid den så langt ned ad gaden du overhovedet kan.
    4. Smør den ind i oksekød og smid den i løveburet i ZOO.
    5. Smid den i ovnen ved 220°C.


    Du kan også prøve med radiatoren, men kan ikke love at det vil virke.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless