hold jeg fra el-giganten!

  • Vil lige sende en advarsel ud,


    Jeg har nu i 5 uger haft en bærbar til rep. hos dem og ingen kan se status og ingen vil svare mig på hvor den er eller tage ansvar..




    Lige en advarsel om deres service.




    Vh Daniel Ekelund

  • jamen din udførlige beskrivelse af din sag hos dem, vil da klart gøre at jeg holder mig fra dem fremover. :roller:


    Kunne det være der var problemer fra leverandøren , f.eks sparepart i restordre ?- har de tilbudt dig lånepc i mellemtiden ? - har de tilbudt ombytning ?

  • Har heller aldrig haft problemer med dem. Tværtimod så har jeg altid fået superb behandling og altid kvalificerede svar, når jeg har haft tekniske spørgsmål. Desuden rimelige lave priser.
    Har derfor også købt en del varer hos dem. Fjernsyn, hvidevarer, mobilos, diverse tilbehør/HW til Pc'en. :9xo

  • kan kun tilslutte mig at det her topic er mindre seriøst end elgiganten.....5 uger er lang tid, men ikke unormalt hvis det fx er parallel importeret....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Så vil jeg lige tilføje en oplevelse jeg har haft med dem.


    Har en Samsung E800 som er købt hos dem.. En dag da jeg vognede og ville se hva klokken var, var disp. helt hvidt. Jeg ringede så ind til deres hotline, og fik at vide at jeg bare kunne sende den ind til "tilst" tror jeg nok det hed. (deres afdeling ved Aarhus)..


    Fair nok tænkte jeg.
    Så jeg lavede en bette sedel hvor jeg beskrev problemet, tog en kopi af min kvitt. og sendte det afsted.


    ca. 1 uge efter fik jeg et brev fra dem : "Symptomer : Skærm blir hvid, og virker til syneladenden ikke"


    "Handling: Vi skrifter displayet, og sender telefonen retur så du har den i løbet af denne uge."


    Dette brev fik jeg så d. 23/9.. og jeg har stadig ikke modtaget nogen mobil


    Jeg har sendt 3 mails - intet svar fået.. Har haft ringet 2 gange nu, hvor jeg ikke har kunne komme igennem..
    Det er F***ed..


    Men har lidt på fornemmelsen at det har sendt telefonen tilbage til ham der står på kvitt'en, selvom jeg har streget hans navn ud, og erstattet med mit eget..


  • ......Øh, hvorfor stod der et andet navn på garantibeviset?

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Min gamle xbox ødelagde alle mine spil, de ville godt bytte xboxen, men spilene kendte de intet til.


    Det er normal kotume at en forretning ikke dækker sådan noget.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Det er normal kotume at en forretning ikke dækker sådan noget.


    Jamen, det er jo dybt latterligt...


    Det ville svare til at den nye XBOX, sprængte hele mit hus i luften, de kendte intet til det med de ville gerne give en ny xbox :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jamen, det er jo dybt latterligt...


    Det ville svare til at den nye XBOX, sprængte hele mit hus i luften, de kendte intet til det med de ville gerne give en ny xbox :crazyeyes:


    næ synes ikke det er latterligt - det er til gengæld et dårligt eksempel du kommer med.


    Men hvis et drev kommer til at ridse en cd er det hvad der kan ske. Hvis man begynder at kunne få sådan noget dækket, så nærmer vi jo os amerikanske tilstande på det område.


    Jeg har haft en kunde her som ville have erstatning fordi blæseren på hans notebook blæste ud på håndledet når han havde en mus tilkoblet og den var på højre side.
    Han krævede simpelthen at handlen blev ophævet og jeg skulle kompensere fordi det jo ødelagde hans hænder ??? De blev jo helt tøre og så han måtte bruge mange penge på håndcreme


    Det er sådanne eksempler der ødelægger det hele for producenter og forhandlere. Folk er blevet meget beviste om deres klage-muligheder og derfor går nogle folk fuldstændig amok . De har set nogle advokatserier i tv'et og så skal der bare forlanges penge fra højre og venstre.


    et spil der er blevet ridset af en xbox ? - sådan noget gad jeg simpelthen ikke bruge tid på