Hvor meget computer spiller unge?

  • Hey, har lige fået en opgave om dette emne...


    Poll virker desværre ikke, kan ikke trykke på "add.." ikonet, så hvis i gider at skrive hvor mange timer i bruger om dagen på computer, ville jeg være glad :)




    KUN SKRIV HVIS DU ER MELLEM 15-20 ÅR GAMMEL!!




    edit: Hvis computer spil har medført mobbning eller andre ting i skolen, ville jeg være rigtig glad hvis i også gad skrive det :)

  • Er 18
    Spiller nogle gange ikk i flere uger, mens andre gange ka jeg spille 6 timer...


    Det kommer meget an på om der er kommet nye, interessante spil og om jeg har tid til det ved siden af lektier, arbejde og fritid...


    Men vil nok sige 1 time om dagen i snit



    Jeg er aldrig blevet mobbet for min "nørdethed", tvært imod.. Men det er nok hvem man vælger at være sammen med, der afgør det...

  • til hverdag spiller jeg ca. 2-3 timer hver dag
    I weekenderne ser man mig ikke uden en computer

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg er 18 år. Hvis der kommer spil som jeg gider bruge tid på så spiller jeg gerne 2 timer om dagen og mere i weekenderne, men så skal spillet også være rigtig fedt (glæder mig f.eks. til Need For Speed Most Wanted), ellers bruger jeg hellere min tid på at surfe eller overclocke ;)

  • er 18...


    Meget forskelligt hvor meget jeg gamer... op til 14 timer på en lørdag.. men normalt 1 - 8 i hverdagene og 5-14 i weekenderne... kommer dog an på mange ting, kan også ske at jeg slet ikke gamer i flere uger..


    edit:


    Men sidder ved en computer stort set hele dagen hvis jeg ikke er i byen.. sidder ved en hele dagen i skolen .... fx nu :P


    Har ikke været udsat for mobning pga min gaming, men nok mere følgerne af det... maven :P

  • er 15.. Sidder vel foran computeren i 5 timer om dagen. spiller nok kun 1 time..

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • jeg er 19..


    spiller ca 1-6 timer.. kommer an på hva der sker forskellige dage...
    hehe :D har aldrig set at det har medført ligefrem mobning.. eller jo når man gik og kaldte hinande noobs, fordi man lige nakkede dem lidt dagen før i CS eller lignende.. ellers ikke :D

  • Er en 18 år...



    Spiller vel hver dag, men det varierer meget hvor lang tid jeg gør det. Nogle dage spiller jeg måske kun en ½ time, mens jeg andre dage spiller mellem 4-5 timer. I weekenderne spiller jeg dog gerne en del mere, medmindre jeg tager i byen eller skal arbejde.


    Gennemsnitligt tror jeg at det hele løber op i 1-2t i hverdagene og 4-6 i weekenderne.
    Jeg sidder dog meget længere foran computeren normalt, hvor jeg enten laver lekter, surfer eller stener film osv.

  • Jeg spiller vel fra 3-6 timer på en hver dag, og en del mere i weekenden. Men jeg er dog begyndt, at bruge en del mere tid herinde på tweak og diverse andre sider.


    EDIT: Glemte helt at sige, at jeg er 16 :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet 2 gange, sidst af Don_Jabbe ().

  • Spillede også omkring 5-8 timer i hverdagen, og 8-12 timer i weekenden, da jeg spille WoW. Men det spil har jeg droppet, da det optog meget af min fritid.
    Nu spiller jeg måske 1-2 timer om dagen.
    Er 15, og bliver ikke mobbet pga. jeg spillede meget computer, men pga. som Zlinky siger... maven :$

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • 18
    Spiller i perioder 2-3 timer om dagen!


    Men er somsagt hvis der er et fedt spil eller nogle klassekammarater vil game online med en.. etc.


    Ellers spiller jeg ikke rigtig sådan, har mistet interessen for spil, ved spil sidder jeg og tænker "shit det er fedt lavet" :)
    Jeg bruger mere tid på at optimere min computer så dne kan spillene helt perfekt end jeg bruger på selve spillene, hvilket er svært for tiden da jeg ikke er meget for at anvende SLI, og nok venter på x1800XT 1024MB kommer, eller kortet efter... :pokey:


    Bruger: 1-3 timer om dagen på at læse nyheder og følge op i hva der sker i IT branchen.
    1-2 timer om dagen på at lave lektier
    ergo, 2-5 timer ved skærmen om dagen..
    Og ja, nogle dage mere =)


    Jeg synes det er langt sjovere at se fremskridt i ydelsen af ens computer end at tage et par runder CS / FIFA eller hvad folk nu spiller :evil:

  • Lige nu har jeg en priode hvor jeg gamer op til phew, 7-8 timer på hverdage og op til 20 timer per dag i weekenden. Er pga Most Wanted, CoD2, BF2 osv. Eller er det ca 6timer+ om dagen. Er 15.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • er snart 16, og spiller mellem 1-2 timer om dagen....Men i weekenden blir det nok til en del mere...omkring 5-8 timer eller mere

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • er 18. Lige for tiden gamer jeg slet ikke- ret stolt egentlig.


    Men det meste af sidte år gamede jeg nok 5-10 timer om dagen. Det medførte så også at jeg blev nød til at droppe ud af HTX :oops: fordi jeg ikke mødte op. Da jeg kom i skole lagde jeg mig til at sove. da jeg stod op ved ca. 11-12 tiden smuttede jeg hjem, hvor jeg gamede mere eller mindre konstant til 2-4tiden om natten. Det var nu tider :hb: