Far udlejer datter til misbrug --> Hvilken straf burde der falde ?

  • Mojn


    Som nogle sikkert ved kommer jeg fra Tønder, ellers kig i min sig., så ved I i det :)) Læs lige den her artikel (som ikke er så uddybende). Hvilken straf synes i faderen og moderen skulle have og de mennesker som har misbrugt pigen ?


    http://www.jv.dk/toender/artikel:aid=430444/


    Jeg kan tilføje at misbruget stod på i et år. Mændene var i 40'erne, men en var 73 år. Moren kendte godt til misbruget og udlejningen af den lille pige. Den 73 årige man betalte ca. 100-200 kr pr. omgang.


    Giv jeres mening

  • Det er noget forbandet svineri, og jeg håber at udover de får deres straf i form af afsoning i fængsel, også bliver behandlet som de svin de er, inde i fængslet af deres medfanger.


    Og hvordan ham den gamle idiot stadig kan gå fri kan jeg ikke forstå.

  • Det er selvfølgelig forfærdeligt. Det kan man vist ikke være uenig i.


    Ved sgu ikke med straf, det må retsvæsenet afgøre;)

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Jeg har det lidt forskelligt med det her. Naturligvis kan det ALDRIG retfærdiggøres at misbruge et lille barn, men har nu også ondt af mændende(udover faderen, som forsøger at tjene penge på det :rolleyes: )
    Faderen skal naturligvis have en VOLDSOM fængselsdom. Men det er ikke hvad de mænd som har misbrugt pigen, har brug for - de har brug for en usandsynlig god psykolog.
    Jeg er af den klare holdning, at de ikke selv kan gøre for deres seksuelle overbevisning. Jeg kan ikke gøre for at jeg godt kan lide en pænt stor numse, bøsser kan ikke gøre for de er bøsser, osv. Istedet for en lang fængselsdom skulle de derimod have en behandlingsdom, samt fratages retten til omgang med børn til dommen var overstået. :roller:
    Tror mange pædofile har det dårligt med det, men de kan ikke undertrykke deres lyster gennem et helt liv, det er vel meget naturligt, hvis man ser det helt generelt!?

  • fy for helvede, den pige er jo ødelagt psykisk af alt det der.


    det er sq da for vammelt at folk ikke kan styre deres lyster.


    Faderen burde låses inde uden en rettergang, straffen er åbenlys til den slags folk.


    faderen skulle have livstid, ikke 16 år, men indtil han stiller træskoene
    Det samme med de mænd der betalte for "en omgang" med den lille pige.


    Den slags folk burde slet ikke færdes udenfor et fængsel eller den lukkede.


    er faktisk 100% enig med hulefanden, at dødsstraf skal tilbage til det danske land!!!

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Døds strf, det enste rigtigt... får de har jo ødelagt deres Datter's liv... De er sindsyge i deres hoveder... fatter ikke de kunne gøre det.. og jeg ville med glæde stå for dødsstraffen ved at skære halsen over med en sløv-rusten-køkkenkniv!! X( :evil:

  • Jeg mener stadig at det ville være mere gavnligt hvis 'kunderne' kunne blive afhjælpet med psykologhjælp og blive 'normale'.
    Men ja, faderen skulle have livstid, desværre en latterlig livstid vi har her i landet...


    forresten kan Peter Lundin komme ud om omkring 3 år...for god opførsel


    Quote

    Originally posted by Tigerplayer
    det er sq da for vammelt at folk ikke kan styre deres lyster.


    ....kan du?
    Jeg kan ikke.....

  • De skulle have nødderne lagt på en huggeblok og have et slag af en klaphammer på hver. Det samme gælder for moderen.
    Syge i roen er lige hvad de er. :roller:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    De skulle have nødderne lagt på en huggeblok og have et slag af en klaphammer på hver. Det samme gælder for moderen.
    Syge i roen er lige hvad de er. :roller:


    Det kunne simpelthen ikke siges bedre.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Han skulde sq selv prøve og bliver lejet ud..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik
    Jeg har det lidt forskelligt med det her. Naturligvis kan det ALDRIG retfærdiggøres at misbruge et lille barn, men har nu også ondt af mændende(udover faderen, som forsøger at tjene penge på det :rolleyes: )
    Faderen skal naturligvis have en VOLDSOM fængselsdom. Men det er ikke hvad de mænd som har misbrugt pigen, har brug for - de har brug for en usandsynlig god psykolog.
    Jeg er af den klare holdning, at de ikke selv kan gøre for deres seksuelle overbevisning. Jeg kan ikke gøre for at jeg godt kan lide en pænt stor numse, bøsser kan ikke gøre for de er bøsser, osv. Istedet for en lang fængselsdom skulle de derimod have en behandlingsdom, samt fratages retten til omgang med børn til dommen var overstået. :roller:
    Tror mange pædofile har det dårligt med det, men de kan ikke undertrykke deres lyster gennem et helt liv, det er vel meget naturligt, hvis man ser det helt generelt!?


    Hehe... De skal have hjælp ja, men de skal oss straffes... Tage konsekvenserne... Ud fra jeg har læst, går jeg ud fra at de ikke er helt lost. Dvs har familie og job osv. Så de må være rimelige klare i hovedet til at fatte, at det er umenneskeligt og utilgiveligt det de har gjort. :evil:



    Quote

    Originally posted by Angelus
    Døds strf, det enste rigtigt... får de har jo ødelagt deres Datter's liv... De er sindsyge i deres hoveder... fatter ikke de kunne gøre det.. og jeg ville med glæde stå for dødsstraffen ved at skære halsen over med en sløv-rusten-køkkenkniv!! X( :evil:


    Burde han oss udsættes for ;)



    Verdenen bliver sg fandme mere sindssyg... Goddam thos psykos :evil: