Ny Net Cafe i Aalborg - Nogle der ved noget!?

  • I Aalborg åbner en ny netcafe i Kennedyarkaden. Den åbner på torsdag til en pris på 10 kr. / timen. Specsne på deres maskiner er sindssyge;


    Amd 64 Processor
    2*7800GTX SLI
    2*512 MB Kingston Hyper-X
    19" TFT 4 ms


    Nogle der kender noget til det? Det er Alienware computere hele bundtet... Tror i, at Alienware vil begynde at sælge i Danmark, og det er en slags reklame for, hvor gode deres computere er? For hvordan kan man tjene penge på det ellers :s.. Det fatter jeg ikke lige!?


    BTW: Nogle der kender navnet?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Det lyder hvert fald pisse sindsygt med de computere! Men kunne man tro, at Alienware vil gøre lidt reklame for sig selv her i det lille danske land? Men damn, jeg ville gerne bo i Ålborg, for gad sgu godt se dem i aktion :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Det lyder hvert fald pisse sindsygt med de computere! Men kunne man tro, at Alienware vil gøre lidt reklame for sig selv her i det lille danske land? Men damn, jeg ville gerne bo i Ålborg, for gad sgu godt se dem i aktion :D


    Min storesøster bor sku i Aalborg.. Det kunne da være man skulle et smut forbi en dag hvor man besøger hende.. ! :dance:

  • Ja, det virker helt sygt... Amd 64 og 1 GIG ram kan man da forholde sig til.. Men 2*7800GTX!?! Kiggede lige ind af vinduet, og jo kunne se de to store kort og SLI-bridgen :O... Og på vinduet står der: "Jyllands hurtigeste computere" - Yeah right :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK


    Min storesøster bor sku i Aalborg.. Det kunne da være man skulle et smut forbi en dag hvor man besøger hende.. ! :dance:


    Hehe, kender jeg en, der snart skal besøge sin søster ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Wee så er der endnu en grund til at jeg vil flytte til Aalborg :P


    Nu har jeg både sikret mig arbejde og universitet derovre, men søreme også netcafe :D


    Edit: Hva kilde har du?


    Jeg ka prøve at spørge mine chefer om de har hørt noget... Hvis det er en ny "butik", så vil jeg godt vædde med de har prøvet at få dem som kunder allerede :P

  • Tror ikke på det. Bor selv i Ålborg. Og har ikke hørt noget OVERHOVEDET!
    Og er SIKKER på de ville reklamerer hvis det var.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850


  • Ja der er mange grunde! Det er virkelig en fed by! Og der var jo Boomtown caféen før var der ikke?


    Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    Hehe, kender jeg en, der snart skal besøge sin søster ;)


    Haha jeps! :D


  • Kilde? Stod udenfor, og Specsne var "brændt" ind i ruderne, kunne se alienware maskinerne, SLI-bridgene og snakkede med en derinde fra, som sagde, at de åbnede torsdag ;).. Undrer mig også over, at man ikke har hørt noget!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by SShadowS
    Tror ikke på det. Bor selv i Ålborg. Og har ikke hørt noget OVERHOVEDET!
    Og er SIKKER på de ville reklamerer hvis det var.


    Hehe, jamen så smut ned og kig ;).. Det er skam rigtig nok :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    Hehe, jamen så smut ned og kig ;).. Det er skam rigtig nok :P


    Nu gider jeg ikke bruge cash på at spille på andres maskiner. Men ellers ville jeg da kigge forbi.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850


  • nice nok.. alienware har solgt i danmark i et stykke tid.. http://www.alienware.co.uk

  • Quote

    Originally posted by Grobut
    Er der så nogen der har været der inde?? Det kunne være rart med lidt feedback...


    PS. er der mange der spiller på netcafe endnu?


    Hvor jeg kommer fra er Netcaferne sådan set døde.

  • Lækre computere, men hvorfor har de dog ikke smidt 2GB i dem?? De er jo rent til spil alligevel.. Den slags undre mig altså!

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Har spillet der op til 5-6 gange nu og jeg elsker at spille der. De bruger meget importeret varer. bl.a. deres computere men specielt også deres musemåtter "nova microoptic+" som er en drøm at spille med. De kan kun købes i tyskland og rusland. Utrolig fed net cafe med god betjening

  • har også snakket med ejeren.. han siger det har intet med reklame for alienware at gøre. han har satset 2 millioner i netcafeen og købt alt selv