Komme i form?

  • Hey.



    Jeg syntes mildest talt selv, jeg er i pisse dårlig form. Det vil jeg så begynde at gøre noget ved.


    Jeg har tænkt mig at starte med at begynde at cykle 20 minutter hver dag. Har en gammel motionscykel stående ved siden af min seng, fuld af støv :( .. Også stramme op med noget styrketræning. Og self spise nogenlunde sundt. Altså ikke så meget sodavand og slik.
    Nu vil jeg så høre om i ikke har nogle gode råd? Noget jeg kan gøre for at det bliver nemmere? hurtigere? osv.
    Alle råd er velkomne :)



    Tak.
    Zerokill3r.


  • Bliv medlem af et eller andet weigtwatchers eller hvad det pis der nu hedder der hvor at feks. en kage giver point også må man maks spise for en bestemt antal point.. så er der nemlig også lidt plads til slik osv.. kan desværre ikk huske hvad det hedder..! :$

  • Quote

    Originally posted by niller


    Bliv medlem af et eller andet weigtwatchers eller hvad det pis der nu hedder der hvor at feks. en kage giver point også må man maks spise for en bestemt antal point.. så er der nemlig også lidt plads til slik osv.. kan desværre ikk huske hvad det hedder..! :$



    Er kun 15 år gammel, man skal være 16 eller over .. også gider jeg slet ikke sådan noget gruppe halløj, det er ikke lige mig.
    Søger mere hjælp til ting, jeg kan gøre selv?

  • Vil du i form så drop cyklingen... Eller brug den som et mindre alternativ! Løb hellere 5 km, et par gange om ugen, det giver også luft :P! Er man 15 år gammel tror jeg hellere man skal løbe end cykle for at komme i form, så man kan holde formen når der skal spilles lidt bold :D

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Vil du i form så drop cyklingen... Eller brug den som et mindre alternativ! Løb hellere 5 km, et par gange om ugen, det giver også luft ! Er man 15 år gammel tror jeg hellere man skal løbe end cykle for at komme i form, så man kan holde formen når der skal spilles lidt bold


    Tjaa... Kan sq ikke løbe 5km i et rap. Bukker under inden 800 meter :/ ... Og er pisse dårlig til fodbold.... Kan godt se jeg er lidt problematisk ;)



    Quote

    Du kan spise en slankesuppe og grøntsager/frugt osv. Jeg har opskriften hvis det er


    ewww, grøntsager? :S ... Det gas'. Den kunne jeg da godt tænke mig at se. Hit me! :boxing:

  • Svømning giver en del mere end løb og cykling.
    Men svømning mener jeg ikke at sidde og snakke med gutterne i det varme bassin :D Jeg mener rigtig svømning :D

  • Din krop er stadig under stor udvikling - inkl. muskler og vokseværk, medmindre du er kineser :)) Ej, hvis du er meget spinkel bygget, vil jeg anbefale NO FITNESS. Det må de vente med indtil du kommer op i de voksnes rækker ;) Hvis du er alm. bygget, kan det sikkert gå an (gjorde ved mig ihf.). Hvis du er mindre erotisk buttet sat sammen, så har du en fordel, da du har noget mere at forbrænde.


    Jeg startede med lidt fitness i 8. klasse, selvom det ikke er så smart at starte så tideligt. Trænede oss højst 2 gange i ugen på det tidspunkt. Nu er jeg derude 4 gange i ugen. Du skal spise det du vil, men McD anbefales ikke, da det er så skide usundt. Noget løben ville være klogt, da det giver så sindssygt meget. Det gør mange armbøjninger forresten oss. Hvis du starter i fitness, så får du oss et program af de ansatte, der passer til dig.




    Quote

    Originally posted by HAM
    Svømning giver en del mere end løb og cykling.
    Men svømning mener jeg ikke at sidde og snakke med gutterne i det varme bassin :D Jeg mener rigtig svømning :D


    Haha :D :cheers:


  • Ja gå ned i det lokale fitness center og spørg dem... :9xo

  • Quote

    Originally posted by HAM
    Svømning giver en del mere end løb og cykling.
    Men svømning mener jeg ikke at sidde og snakke med gutterne i det varme bassin :D Jeg mener rigtig svømning :D


    Nemlig :9xo


    Faktisk den eneste sport hvor man får rørt alle muskel grupper.

  • 1. Glem ALT om Vægtvogterne - det er noget fis. Bevist gentagende gange. Spis ordenligt og fornuftigt. Ingen slik/sodavand, og skal du have det - så hold dig til fredag/lørdag aften foran fjerneren, og naturligtvis i små mængder. 1 pose Haribo er alt rigeligt og hvis det går rigtigt godt - så en enkelt sodavand. Man nyder det meget mere end hvis man bare sidder og æder fuldstændigt åndsvagt og hæmningsløst.


    2. Cykel lidt, gå lidt. Løbende mere og mere. Tag trappen i stedet for elevatoren (hvis man da bor sådan et sted) tag cyklen i skole, bare sådan nogle små ting gør en verden til forskel.


    3. Udtrykket "Komme i form" har intet med at blive i fysisk god form eller ligende - "Komme i form" er noget der hører sig kagebagning til ;) :$

  • Jeg kan sige dig, at det giver noget selvtillid, pigerne bliver vilde med dig, du sover godt, kommer i bedre humør og har mere overskud ;)

  • En god måde at komme i form på, er at løbe. Start naturligvis ikke med 5 km - det vil være til mere skade end gavn. Løb et par minutter ad gangen og gå så et par minutter, så løber du igen og går lidt igen, osv.


    husk at når du løber skal du ikke standse så snart du bliver træt - find hellere viljestyrken og gennemfør det nu har sat dig for, så godt du kan. Hvis du mister pusten ret hurtigt, er det fordi du løber for hurtigt - så er det bare at sætte tempoet ned, og fortsætte sådan.


    Men det er en god idé du har fået - keep up the good work ;)

  • masser af protein...

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Det bedste jeg har prøvet er kampsport som jeg begyndte på da jeg var 14-15 år, det kom man i form af! Det dårligste er hæren! Men ellers er løb, med interval træning noget af det bedste IMO..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by icemann


    Nemlig :9xo


    Faktisk den eneste sport hvor man får rørt alle muskel grupper.


    Det gør man nu os ved en del andre ting.. Der er forskellige kampsporter, og så ridning har jeg lært.. Men det er nok ikke det fedeste som 15 årig dreng ;) udover at der er sindsyge scor muligheder i det med alle ride pigerne ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Gå ned i dit motions center... styrketræn i 2-3 måneder... og så finde rdu ne der vil sælge dig noget Doping, og tager det i 3 måneder, så er den Hjemme...


    hehe Aj det er fas, hvis man gør det er man savg fra mit syns punkt..


    Det med at droppe slikket og sodavand er en go start, og så løb og tag cyklen så meget så muligt... Jeg skal sq også selv til det, har ikek kunne noget i 4 år nu og har så lige fået operet mit knæ så nu skal det trænes op igen, og jeg skal ha tabt det "mange" kilo jeg har taget på... og jeg ved det bliver fanme svært for mig, for jeg er kommet ind i den vane at man lige tager en pose slik når lysten melder dig :(


    Så jeg følger sq ogs de her råd.. :D

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    masser af protein...


    Jajaja.. Knægten vil jo bare have have en sund krop, som måske kan imponere damerne lidt på stranden ;) Det er jo ikke Big Ben , som løfter ½ton i bænkpres ( overdrivelse .. ) vi snakker om her. Det er en typisk, jeg ved egentlig ikk noget om det-kommentar det der.
    Tag hellere ned i dit lokale center og spørg lidt om hjælp :) Eller hvis du bare vil gøre det lidt for fun, så gør ligesom andre foreslår, cykeld i skole, løb efter du har fri, så bliver man faktisk mere frisk!