terror pakke

  • Terrorpakke
    er vores regering da fuldstændig vanvitig? De vil påføre den alm. Danske befolkning en kæmpe udgift! ved at kontrollere al trafik der foregår elektronisk. Men enhver der har ondt i sinde kan da for pokker regne ud at der er netværk der ikke krypteret (jeg prøvede at gå rundt med en laptop i 5 min. i det boligkvater jeg bor i) der var 4 netværk jeg kunne gå ind på uden at jeg behøvede og gøre andet end at være der! Som udgangspunkt vil jeg mene at vores it minister er meget lidt begavet? Eller har han bare fået et ben at gnave på? Det ville være skønt med en minister der vidste hvad it engtelig er! Men det er måske for meget forlangt?eller hvad?
    bjarne bib

  • Nej, det er da ikke for meget at forlange. Men jeg bor ca. 2 timers kørsel fra min kusine som bor i Århus, og når jeg sidder med min bærbare i bilen er der mange steder hvor jeg også bare kommer på uden at skulle gøre noget.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Hvordan skal det der helt præcis forståes ?


    Ved godt folk generelt ikke beskytter deres trådløse netværk, det er der intet nyt i. Og utroligt nok med al den omgang i medierne heraf, så gør folk stadig ikke noget :boxed: Måske fordi de ikke ved hvordan, eller producenten ikke oplyser herom ..