Hvad laver i når i keder jer?

  • Goddaw


    Nu har jeg siddet og kedet mig de sidste mange dage.. Det eneste jeg har lavet er at sidde på tweak.. men det er sku kedeligt når der ikke er noget nyt.
    Så vil høre hvad I laver når i keder jer?


    Ved godt det er et mærkeligt topic, men hva faen :)



    AbeTis

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Tja, jeg har lidt valgmuligheder når jeg keder mig.


    - Ringe efter kæresten eller bare tage hjem til hende.


    - Stene herinde på Tweak.dk og læse diverse test's igennem igen.


    - Game Counter-Strike: Source.(her menes, at game AIM og FY-maps) :)


    - Se en film eller bare se fjernsyn.


    - Skrue fuldstændig op for noget fedt musik og kaste mig ind i min seng.


    Dette er bare noget af det jeg kan finde på at lave når jeg keder mig :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik
    Man kan altid snakke med kæresten, det hjælper på det meste.


    Siden hvornår har jeg fået en kæreste? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hvis jeg keder mig rigtig grumt, og butikkerne i byen er åben, så cruiser jeg rundt nede i byen i min bil, med underlig musik. Fx kørte mig og CheezE forbi Gymnasiet idag, da de fik fri, med åbne vinduer, soltag og HELT op for musikken - og så spillede vi Postmand Per sangen, mens vi kørte meget langsomt forbi. DET er noget der kan dræbe et hvert kedsomt sekund.. Folks reaktioner er simpelthen så sjove at det er umuligt at kede sig. Idag var der en knægt i et lyskryds, hvor vi holdt for rødt, der var ved at falde af sin cykel af grin, da vi sad og bankede på instrument bordet til "...han banker på, og ringer på.."

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Spiller DX-Ball :P Aj laver sku så meget. Har desværre ikke nogen *nix eller bsd server at rode med, det plejer også at gå "godt".. Ellers hører jeg meget musik, stener msn og irc, og så har jeg heldigvis også et "fritids"arbejde som skal passes. :) Nåh jo så spiller jeg også gerne lidt Day of Defeat Source engang imellem.

  • Man kan jo også skrive en bog. Eller tegne en tegning.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Butcher_hik


    Læse Steen og Stoffer evt.


    Hvem er det? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • tjaa.. find en projekt... Hvis man bare sidder og stener ved computer så find sgu da et Projekt..


    EVT. HTPC Project, Linux Project, Photoshop ( lær lortet ), Hvis du har pengene 3d Max :), Hjemmesider. Evt. Postnuke... sidder faktisk lige pt. og roder med ubuntu og postnuke :D 2 dejlige ting :D


    Hvis du vil have flere projekter så skriv det :D


    Forresten Hvis du er til den slags, så køb dig et keyboard eller en guitar :) så har du hele tiden noget at give dig til, eller som der tidligere blev skrevet, kunne man jo også tage et spil på kødfløjten :D kan sgu ikke huske hvem der skrev det :D

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Hvis jeg keder mig rigtig grumt, og butikkerne i byen er åben, så cruiser jeg rundt nede i byen i min bil, med underlig musik. Fx kørte mig og CheezE forbi Gymnasiet idag, da de fik fri, med åbne vinduer, soltag og HELT op for musikken - og så spillede vi Postmand Per sangen, mens vi kørte meget langsomt forbi. DET er noget der kan dræbe et hvert kedsomt sekund.. Folks reaktioner er simpelthen så sjove at det er umuligt at kede sig. Idag var der en knægt i et lyskryds, hvor vi holdt for rødt, der var ved at falde af sin cykel af grin, da vi sad og bankede på instrument bordet til "...han banker på, og ringer på.."



    HAHAHA... Ja, og pigerne ovre i krydset? :))


    - Det var da nok kanon underholdning!




    Men ja, bortset fra det, så gør jeg vel følgende ting når jeg keder mig:


    Ser en film


    Spiller lidt computer (For det meste Joint Ops)


    Stener Tweak + diverse andre fora


    Går en tur med hunden


    Tager en lur


    Hører lidt musik...

  • For en pæn del år siden, dengang jeg havde en 300mhz og nada internet, der kedede jeg mig tit rimeligt grumt.. Men nu er det som om jeg har fået alt for mange projekter igang :crazyeyes:


    Ved siden af selvfølgelig skolen har jeg arbejde som programmør for ultimate-web, der er 24-7 hvis jeg be'r om nok opgaver..
    Så har jeg også nogle freelance opgaver kørende en gang imellem og en personlig hp, der ska opdateres så meget som muligt...


    Hvisj eg ikk lige føler for at programmere, så spiller jeg nogle spil - lige for tiden mest World of Warcraft og Need for Speed Most Wanted Demo :))


    Har jeg ikk en comp i nærheden og jeg har en masse arbejde jeg ska ha indhentet, ka jeg godt finde på at skrive flowcharts, så jeg ka bli hurtigere færdig, så snart jeg har en computer ved hånden :)



    Film er også godt, men så ska jeg ha helt fri fra alt... Ka ikk sidde stille i 2 timer, hvis jeg enten har lektier, arbejde eller andet liggende som skal ordnes først...



    Biografen er også en brugt mulighed, det er dog ikk voldsomt tit...


    Edit: Damn jeg ville gerne ha været med i den bil Grus :D Ka da li se det for mig i sidder og spiller hardcore headbangers til postmand per :crazyeyes: