Militært Overskudslager i København

  • Hey. Kan huske at der engang var et "stort" overskudslager i Københavnsområdet, men det er efterhånden nogle år siden jeg har været der inde, så har glemt hvor det er.


    Har søgt lidt, men syntes ikke jeg kan finde det sted.


    Står og skal bruge noget forskelligt grej og nostalgisk army-beklædning.


    Nogen der har personligt erfaring med sådanne steder i KBH ? ... Jo mere centralt, jo bedre ... men udvalget skal også være passende.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Arms-Gallery er måske noget for dig?


    Det er hovedsageligt hardball/paintball, men der er også nostalgiske ting og sager i selve butikken


    http://www.arms-gallery.dk


    Den kender jeg godt. De har dog ikke så meget af det jeg skal bruge ... faktisk næsten ikke noget ... Det er mest legetøj de har.


    Skal f.eks bruge en stor nostalgisk frakke af en eller anden art ... tysker-frakke eller ligende ... :))

  • Der er som nævnt herover US Overskudslager på Århusgade . Det ligger lige ved Parken på Østerbro.
    Ellers er der MC Korman på Nørrebrogade et par hundrede meter efter broen hvis du kommer fra nørreport station og kører derudaf. Tror faktisk de har mere af det "alternative" tøj ;-)

  • Ellers kan XXXX ved godt tråden er lidt gammel, men mest hvis der er nogle der vil finde ny inspiration siden, og låser op på tråden.


    Hvordan dælen finder du en tråd der er 8 år gammel??

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Hvordan dælen finder du en tråd der er 8 år gammel??


    Google - Tweak har jo bevist prøvet at forbedre deres visninger på Google på det seneste. Så folk necroer faktisk ældgamle tråde ved et uheld oftere end man skulle tro. :))


    (Det har da også været op at vende om man skulle få en "Du poster i en tråd der ikke har haft aktivitet i X måneder" advarsel når man necroer - Men jeg ved faktisk ikke om det blev til noget)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • I kan ikke se at det er åbenlys reklame og linkbuilding til hans side?..


    Ændrer ikke på at han nok har fundet tråden via Google? :P Posten er alligevel rapporteret.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Alligevel nogle år siden at Grill har været aktiv..


    Hvorfor kan jeg ikke finde en gammel tråd aka Bentzin vs. Grill...


    Altid hyggelig læsning :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb