• Quote

    Originally posted by Shooqer
    hva gør man ved sådan en?
    Hvordan fjerner man smerten?


    Det må gerne være smertefrit
    har haft den i sæbevand, men hjalp ikke


    DEN ER HELT BLÅ ;(


    Dunker det ? ... Tag en nål og varm den op ... og fyr den ned gennem neglen. Gør lidt ondt, men det er kun en kortvarig smerte.


    Går du på skadestuen, så er det lige netop det de gør ... Hvis de altså ved hvad de laver ... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Dunker det ? ... Tag en nål og varm den op ... og fyr den ned gennem neglen. Gør lidt ondt, men det er kun en kortvarig smerte.


    Går du på skadestuen, så er det lige netop det de gør ... Hvis de altså ved hvad de laver ... :))


    Det dunker en sjælden gang :rolleyes:

  • Hvis fingeren virkelig banker, er det fordi blodet trykker på indersiden af neglen. Det er der råd, for, hvis du har balls til det. :boxing:


    Jeg har prøvet begge metoder:


    1: Varm en papirklips eller en nål op, så den bliver rødglødende.
    Smelt hul i neglen.


    2. Tag en printboremaskine og bor et hul i neglen.


    Begge dele hjælper øjeblikket på smerterne. ;)


    Hvad lærte jeg så af det. Slå aldrig på tommelfingeren med en mukkert, på kanten af en flise med en mejsel imellem. :boxed:


  • kribler helt i fingrerne efter jeg læste det, kunne jeg personligt bare ikke gøre

  • du finder en nål


    så varmer du den op, og så drejer du den rundt oven på neglen over midten af blommen.


    på den måde borer du dig ned igennem neglen, så trykket bliver lettet. Tro mig, det lyder meget værre end det er. Og det med at varme den op, det er kun for at rengøre den.


  • Haha den med printboremaskinen kan jeg godt lide :D Må jeg foreslå mine lærere på teknisk skole :P
    Tror faktisk selv jeg har haft en blå negl engang, mener også jeg fik prikket hul i neglen, kan hvertfald huske at det var fantastisk ifh. til at tommelfingeren bare dunkede løs.

  • ja, som the hans siger så en en boremaskine den bedste løsning, hvis du altså tør :D Ellers kan du bare vente, men det tager en krig før det er helt væk :S (jeg vil sige at en boremaskine er bedre end en nål.. (mindre smerte), men du skal selvfølgelig ha' lidt føling med maskine, så du ikke bare borer helt ned igennem ;))

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Næste bliver vel en Dremmel eller en slagboremaskine? :))


    Brugte en Proxxon ;)
    Der stod en stråle op på over 10 cm, da jeg fik hul i neglen og aaaaahhhh.... det gjorde bare godt. :D

  • hehe hold kæft hvor er i klamme at høre på. Men ja, har prøvet noget lignende. Det var nytårsaften år 2000. Var ret stiv og noget med noget heksehylskrudt, der gik ild til. Resultat = 2. gradsforbrænding i hele venstre håndflade. Da jeg vågnede op næste morgen havde jeg to væske blærer på pege og langefinger. Og det var begge ind mod midten, så mine fingre blev presset fra hinanden. Hold kæft det strammede.


    Så der tog jeg også bare en nål, varmede den (for at sterilisere den) og stak hul. Tror jeg skød 20-30 cm hehe... nammenam

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    hehe hold kæft hvor er i klamme at høre på. Men ja, har prøvet noget lignende. Det var nytårsaften år 2000. Var ret stiv og noget med noget heksehylskrudt, der gik ild til. Resultat = 2. gradsforbrænding i hele venstre håndflade. Da jeg vågnede op næste morgen havde jeg to væske blærer på pege og langefinger. Og det var begge ind mod midten, så mine fingre blev presset fra hinanden. Hold kæft det strammede.


    Så der tog jeg også bare en nål, varmede den (for at sterilisere den) og stak hul. Tror jeg skød 20-30 cm hehe... nammenam


    Ewwww :pokey:


    Tror jeg skal prøve det med boremaskinen hvis jeg engang får en blå negl :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Nice med et lille lægepanel af en slags herinde :D


    Det er jo på grænsen til netdoktor det her :P med printboremaskiner og det hele :))


    Edit: Eller en episode af Skadestuen :D
    "Vi har en blå negl!!!11 Giv mig boret, STAT!" :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Det er jo på grænsen til netdoktor det her :P med printboremaskiner og det hele :))


    Hehe, nu behøver man jo efterhånden kun besøge tweak .. og næsten ikke engang sin egen læge længere :)