Billig Fibernet (Bredbånd ) i Herning?

  • Hey...


    Lige nu har jeg struernet.dk og der gir jeg 525,- for en 2mbit/512 vær månede... det må kunne gøres billiger... Nogle der ved om man kan få fibernet i Herning, jeg bor i Privat Lejelighed, så jeg kan ikke få dbnet.dk da de kun vil ud til boligblocke...



    Men håber i ved noget jeg ikke ved ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Du er nok nødt til at vente på Energi MidtVest .. Som dog kræver 3500 kr. i oprettelse ..


    Fy for en i *bib* ... så får man vel også en 1000mbit/100mbit og det er gratis i 1 år :)

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Fy for en i *bib* ... så får man vel også en 1000mbit/100mbit og det er gratis i 1 år :)


    Nej det er 2Mbit/2Mbit. Og månedsprisen er bestemt efter hvor meget andet du vil have med...


    Se evt. selv her.
    http://www.energimidt.dk/emweb/FiberBredbaand/Privat/Priser/

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Fy for en i *bib* ... så får man vel også en 1000mbit/100mbit og det er gratis i 1 år :)


    LOL ... prøv lige at være realist ... ;) ... De fleste ISP´ere vil nok have at det skal kunne løbe rundt for dem mon ikke ?

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    Fy for en i *bib* ... så får man vel også en 1000mbit/100mbit og det er gratis i 1 år :)


    Skal du nok ikke regne med og du skal nok heller ikke regne med at se fiber privat inden om et par år med mindre du er heldig.


    Herning er et skod sted at bo på det punkt desværre :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Damn :) ..Jeg bor på lille Falster, hvor jeg kan får en 2Mbit begge veje til 275 om måneden, og oprettelse kun 1000,- (har også lige bestilt denne linje ) ...Sys 3500 lyder som pænt meget xD

  • hehe 3500 er da ingen ting - mange af de fiber linier folk skal få lagt ud lige nu og i fremtiden hedder jo 10-15.000 kr i oprettelse :o)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    hehe 3500 er da ingen ting - mange af de fiber linier folk skal få lagt ud lige nu og i fremtiden hedder jo 10-15.000 kr i oprettelse :o)


    ja og så koster en 10/10 mbit 300kr om mdn.

  • Jeg bor så i humlum lige pt. hvor borger foreningen har snakket med dem der ligger fibre her (tror det er midt-vest bredbånd det hedder) og så snart der er 150 tilmeldringer går de igang..


    650,- i måneden for en 10/2mb linie, telefon, tv og radio..


    Det vil jeg sq ikke sige der er så pishamrende dyrt.


    så _WHAT_ hva er det du snakker om med 2 år minimum?


    Og det koster 3700 at få lagt ledninger indtil huset hvis de graver det.. men hvis man selv vil bruge en søndag med spaden, og laver hullet selv får man det til 1700... Så der er jo lige 2000 at spare på at bruge et par timer baghaven....




    Hørte i faktisk i radioen, at det var vest jylland der skulle regne med at være de allerførste til at få sådanne linier, da der var mange flere her ovre der ville være interesseret i det.


  • Tjaa jeg skal ikke kunne sige hvordan det er hvor du bor... i Ikast er de langt fremme og mange for det. Men Herning er bagefter en del, tidshorisonten fik jeg fra en ved selvskabet :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Kan være det er 50kr billigere det ene sted end det andet men det svinger jo op og ned og en linie så stabil som en fra struernet som også er hurtig i båede op og down på samme tid og har fast ip er nok ikke nem at få billigere :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy