Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 14. november 2005, 10:16

Hey...

Lige nu har jeg struernet.dk og der gir jeg 525,- for en 2mbit/512 vær månede... det må kunne gøres billiger... Nogle der ved om man kan få fibernet i Herning, jeg bor i Privat Lejelighed, så jeg kan ikke få dbnet.dk da de kun vil ud til boligblocke...

Men håber i ved noget jeg ikke ved ;)

:thumbsup:

2

mandag, 14. november 2005, 10:35

Du er nok nødt til at vente på Energi MidtVest .. Som dog kræver 3500 kr. i oprettelse ..

3

mandag, 14. november 2005, 10:41

Citeret

Originally posted by Burger
Du er nok nødt til at vente på Energi MidtVest .. Som dog kræver 3500 kr. i oprettelse ..

Fy for en i *bib* ... så får man vel også en 1000mbit/100mbit og det er gratis i 1 år :)

4

mandag, 14. november 2005, 10:56

Citeret

Originally posted by Angelus

Citeret

Fy for en i *bib* ... så får man vel også en 1000mbit/100mbit og det er gratis i 1 år :)

Nej det er 2Mbit/2Mbit. Og månedsprisen er bestemt efter hvor meget andet du vil have med...

Se evt. selv her.
http://www.energimidt.dk/emweb/FiberBredbaand/Privat/Priser/

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

5

mandag, 14. november 2005, 11:10

Citeret

Originally posted by Butcher_hik

Citeret

Citeret

Nej det er 2Mbit/2Mbit. Og månedsprisen er bestemt efter hvor meget andet du vil have med...

Se evt. selv her.
http://www.energimidt.dk/emweb/FiberBredbaand/Privat/Priser/

Det kan de sq da ikke sælge, det er jo vildt dyrt!! til den pris kan jeg da få dbnet ud til mig, Installert og det hele...

6

mandag, 14. november 2005, 11:13

Citeret

Citeret

LOL ... prøv lige at være realist ... ;) ... De fleste ISP´ere vil nok have at det skal kunne løbe rundt for dem mon ikke ?

7

mandag, 14. november 2005, 11:31

Citeret

Citeret

Skal du nok ikke regne med og du skal nok heller ikke regne med at se fiber privat inden om et par år med mindre du er heldig.

Herning er et skod sted at bo på det punkt desværre :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

mandag, 14. november 2005, 11:44

Damn :) ..Jeg bor på lille Falster, hvor jeg kan får en 2Mbit begge veje til 275 om måneden, og oprettelse kun 1000,- (har også lige bestilt denne linje ) ...Sys 3500 lyder som pænt meget xD

9

mandag, 14. november 2005, 12:17

hehe 3500 er da ingen ting - mange af de fiber linier folk skal få lagt ud lige nu og i fremtiden hedder jo 10-15.000 kr i oprettelse :o)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

10

mandag, 14. november 2005, 12:18

Citeret

Originally posted by dkwolf
hehe 3500 er da ingen ting - mange af de fiber linier folk skal få lagt ud lige nu og i fremtiden hedder jo 10-15.000 kr i oprettelse :o)

ja og så koster en 10/10 mbit 300kr om mdn.

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

11

mandag, 14. november 2005, 12:28

Jeg bor så i humlum lige pt. hvor borger foreningen har snakket med dem der ligger fibre her (tror det er midt-vest bredbånd det hedder) og så snart der er 150 tilmeldringer går de igang..

650,- i måneden for en 10/2mb linie, telefon, tv og radio..

Det vil jeg sq ikke sige der er så pishamrende dyrt.

så _WHAT_ hva er det du snakker om med 2 år minimum?

Og det koster 3700 at få lagt ledninger indtil huset hvis de graver det.. men hvis man selv vil bruge en søndag med spaden, og laver hullet selv får man det til 1700... Så der er jo lige 2000 at spare på at bruge et par timer baghaven....

Hørte i faktisk i radioen, at det var vest jylland der skulle regne med at være de allerførste til at få sådanne linier, da der var mange flere her ovre der ville være interesseret i det.

12

mandag, 14. november 2005, 13:00

Citeret

Originally posted by Teelq
Jeg bor så i humlum lige pt. hvor borger foreningen har snakket med dem der ligger fibre her (tror det er midt-vest bredbånd det hedder) og så snart der er 150 tilmeldringer går de igang..

650,- i måneden for en 10/2mb linie, telefon, tv og radio..

Det vil jeg sq ikke sige der er så pishamrende dyrt.

så _WHAT_ hva er det du snakker om med 2 år minimum?

Og det koster 3700 at få lagt ledninger indtil huset hvis de graver det.. men hvis man selv vil bruge en søndag med spaden, og laver hullet selv får man det til 1700... Så der er jo lige 2000 at spare på at bruge et par timer baghaven....

Hørte i faktisk i radioen, at det var vest jylland der skulle regne med at være de allerførste til at få sådanne linier, da der var mange flere her ovre der ville være interesseret i det.

Tjaa jeg skal ikke kunne sige hvordan det er hvor du bor... i Ikast er de langt fremme og mange for det. Men Herning er bagefter en del, tidshorisonten fik jeg fra en ved selvskabet :(

13

mandag, 14. november 2005, 15:54

Her hvor jeg bor, Himmerland, er HEF også godt igang med at ligge rørene ned til fiber. De starter med at tilbyde det til foråret i Aars, som ligger 8km fra mig. Jeg har så gjort lidt benarbejde, bla delt foldere ud, så forhåbentlig kommer de også her til byen i 3. kvartal 2006

14

mandag, 14. november 2005, 16:14

Er der så ikke nogle der ved om jeg kan få noglet billiger bredbånd end det jeg har nu til 525,-?

15

mandag, 14. november 2005, 16:58

Kan være det er 50kr billigere det ene sted end det andet men det svinger jo op og ned og en linie så stabil som en fra struernet som også er hurtig i båede op og down på samme tid og har fast ip er nok ikke nem at få billigere :(

16

mandag, 14. november 2005, 17:21

Citeret

Er der så ikke nogle der ved om jeg kan få noglet billiger bredbånd end det jeg har nu til 525,-?

Jo .. Webspeed .. Men det kræver du har TDC KabelTV ..

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/priv…ser&_nfls=false

17

mandag, 14. november 2005, 18:24

Citeret

Citeret

Jo .. Webspeed .. Men det kræver du har TDC KabelTV ..

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/priv…ser&_nfls=false

Har jeg ikke... Plus det er kun 30,- billiger ;)

19

tirsdag, 15. november 2005, 09:25

Citeret

Originally posted by qqmiqq
http://www.comx.dk/script/site/page.asp?artid=92&cat_id=66

det er priser der vil noget

Som kan bruges til hvad... de tilbyder jo ikke i ret mange områder og kun til boligforeninger :D

20

tirsdag, 15. november 2005, 09:44

Citeret

Originally posted by qqmiqq
http://www.comx.dk/script/site/page.asp?artid=92&cat_id=66

det er priser der vil noget

Som _WHAT_ siger... Kun til Bloigforeninger... Vær vendelig at læse hvad je har skrevet tidliger oppe i tåden..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.