Vi har det fandme godt:)

  • yeah ...


    Sad og diskuterede verdenssituationen med en gammel kammerat i dag. Og da han daffede hjem slog det mig hvor godt vi egentlig har det her i lille danmark, på trods af høje benzin priser og dårligt vejr.


    bare se på f.eks. italien med en statsgæld på mere end 500 mia. kr.
    frankrig med de altødelæggende optøjer pga. indvandrere
    england med terror
    tyskland med extrem nazisme og problemer med underklassen


    Imens vi bare her kan sidde med vores brune sovs og høje skatter og nyde livet på godt og ondt.


    jeg gider sq ikke brokke mig mere over Danmark. For jeg har det sq godt.


    EDIT: hvis nogen skulle undre sig over hvorfor jeg har lavet denne tråd, så er det i al sin simpelhed fordi at jeg ville minde folket her på tweak om, hvor godt vi egentlig har det. :)

  • Du har skam helt ret :) Vi har det godt i vores lille land, selvom vi ikke altid er klar over det.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Om 25 år, sælger jeg alt hvad jeg har, inkl. huset og flytter sydpå og lever af min pension der. :hb:


    Kan vi få en dato hvornår du flytter :$ :razz:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Om 25 år, sælger jeg alt hvad jeg har, inkl. huset og flytter sydpå og lever af min pension der. :hb:


    Det lyder sQ lækkert, det kunne jeg også finde på :D


    Og ja vi har det sQ ok godt her i danmark, jeg klager ihvertfal ikke over, liiiige bortset fra benzin/forsikring/bil priser :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Om 25 år, sælger jeg alt hvad jeg har, inkl. huset og flytter sydpå og lever af min pension der. :hb:


    om 25 år har du købt dig et lille sommerhus som du syns er sjovt at gå og passe... og så bruger du din pension der ude... og nyder dit lille eksil der imens du nyder livet og et kasse tuborg :)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Om 25 år, sælger jeg alt hvad jeg har, inkl. huset og flytter sydpå og lever af min pension der. :hb:


    HØRT, har allerede en lejlighed i Alanya - Tyrkiet og jeg er dælme også skredet ligeså snart Pensionen står får døren, gerne inden hvis opsparingen er til det.....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by learner
    Præcis!


    Hader at høre på folk, der prokker sig over i de høje skatter i danmark!


    Vi har det skide godt, rent ud sagt! Fagforeninger i hoved og røv, "gratis" uddanelse, selv som ufaglært har nok penge til en lejlighed og mad på bordet.


    Hvis man er ærlig borger, så er det satme også noget lort...


    Få cut i lønnen ved 50-55 år....
    Have en længere udd og betale kedelig høj skat - med en arbejdsdag på 10-14 timer... Og arbejde lørdag tilmed..


    Og så vide at dem som får støtte af fagforeningerne - bl.a håndværkere, som så arbejder sort, tjener mere med den sorte arbejde inkluderet, har halv så lang arbejdsdag? - Og en uddannelse som tager den halve tid, hvis det kan gøre det...


    Der er noget galt med samfundet! ;)


    ---


    Nu er jeg ikke en af dem :) - anyhow, så forstår jeg satme godt mange er bitre over det...


    Bilpriserne kan oxo lige fixes :D


    Men ja, Danmark er ok, dog kunne jeg godt undvære den lamme "jante loven", den er well... Lame..


    ---


    Det lyder pisimistisk? - Well, ellers er jeg godt tilfreds med landet :) - Og kunne kun finde på at flytte for et enkelt eller 3 år, ikke permanent.. (3 år i østen hvor man kan leve som konge ville ikke skade..)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Kom lige til at tænke på en ting som ikke er så godt ved Danmark - og det er at vi har så dyrt internet.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina


  • Småting når man ser på det store billed.


    Har heller ikke sagt, at der ikke er noget galt med samfundet... Men når man ser på andre lande, så er det satme ikke noget man kan prokke sig over..


    Og nu starter jeg også ud med, at snakke om for høje skatter, ikke om det er noget galt med samfundet!


    :boxed:

  • Quote

    Originally posted by r3ptile


    Øh? Hvis vi har hurtigt ude burde det da være billigere idag?


    Nej for de kabler vi skyndte os at få gravet ned, ka ikk klare de der 25mbit f.eks. som sveriges fibernet ka..


    Da vi smækkede ledninger i jorden til bredbånd, var der vist slet ikk noget der hed fiberbredbånd